۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۰۴:۰۱
کد خبر: 55399879

برای طی کردن فاصله قزوین تا روستای انبوه بهتر است که به خوبی شهرها و روستاهای میانی را بشناسید.

فاصله قزوین تا روستای انبوه

سلام نو-سرویس گردشگری: برای طی کردن فاصله قزوین تا روستای انبوه باید به خوبی شهرها و روستاهای میانی را بشناسید. در این صورت سفر آسوده و راحتی خواهید داشت. در واقع با شناخت مسیر می توانید در هر شهر و روستایی که مایل هستید توقف نمایید و از مشاهده طبیعت روستاها و شهرها لذت ببرید. قزوین یکی از شهرهای تاریخی به شمار می رود که فاصله زیادی با شهرهای شمالی ندارد. در واقع بیشتر اتوبان هایی که مربوط به شهرهای شمالی هستند به قزوین وصل می شوند. بنابراین رفتن از قزوین به سمت روستاها و شهرهای شمالی آسوده می باشد.

بررسی فاصله شهر قزوین تا روستای انبوه

مسافت قزوین تا روستای انبوه تنها ۷۴ کیلومتر است. بنابراین شما مسیر زیادی را نیازی نیست که طی کنید. اگر می خواهید با سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت این مسیر را طی کنید تنها بعد از ۱ ساعت به مقصد می رسید. اما اگر می خواهید با سرعت بالاتری این مسیر را طی کنید بعد از ۴۵ دقیقه به مقصد می رسید. دقت داشته باشید که اگر در مسیر خود توقف نمایید مدت زمان رسیدن تان به مقصد طولانی تر می شود. هر یک از شهرها و روستاهایی که در بین مسیر قرار گرفته اند تابلو دارند. به همین دلیل شما به راحتی می توانید مسیر مورد نظر را طی کنید.

شهرها و روستاهای میانی فاصله قزوین تا روستای انبوه

اگر مسیر قزوین تا روستای انبوه را به خوبی بشناسید می توانید با خیال راحت این مسیر را طی کنید. بعد از اینکه از شهر قزوین خارج می شوید وارد اتوبان قزوین رشت خواهید شد. روستای اسماعیل آباد، تراتن، الولک، کامسار، دستجرد سفلی، طیان دشت و ... از جمله روستاهای میانی قزوین تا انبوه هستند. شما می توانید از میان این روستاها رد شوید و ای در آنها توقف نمایید. یکی از مهمترین نکاتی که در مورد مسیر قزوین تا روستای انبوه اهمیت دارد این است که مسیر پیچ در پیچ می باشد. پیچ های زیادی در مسیر وجود دارد که باید آنها را با سرعت کمی طی کنید. این مسئله موجب می شود که مدت زمان رسیدن تان به مقصد شاید طول بکشد. اگر راننده حرفه ای نباشید شاید یک ساعت و ربع طول بکشد تا به مقصد برسید.

امکانات فاصله شهر قزوین تا روستای انبوه

در فاصله قزوین تا روستای انبوه امکانات جاده ای وجود دارد. به همین دلیل شما به راحتی می توانید این مسیر را طی کنید. پمپ بنزین و پمپ گاز در مسیر شما قرار گرفته است. بنابراین می توانید در بین مسیر باک ماشین خود را پر کنید. همچنین دکه های مواد غذایی زیادی در مسیر وجود دارد. بنابراین شما می توانید برای سفر خود از این دکه ها تنقلات بخرید. به دلیل پیچ در پیچ بودن جاده شاید نسبت به دیگر جاده های شمالی، امکانات زیادی را در این مسیر دریافت نکنید. ولی باید بدانید که مسیر قزوین تا روستای انبوه بدون دشواری طی می شود.

فاصله قزوین تا روستای انبوه

روستای زیبای انبوه

فاصله قزوین تا روستای انبوه با ماشین شخصی

اگر می خواهید مسافت قزوین تا روستای انبوه را با ماشین شخصی طی کنید مدت کمتری در مسیر خواهید بود. در واقع اگر سرعت خودروی شما زیاد باشد و بتوانید مسیر را به خوبی طی کنید، در بازه زمانی کمتری به مقصد می رسید. اما اگر سرعت تان کمتر باشد مدت زمان بیشتری طول می کشد تا به روستای انبوه برسید. بسیاری از افراد این مسیر را با استفاده از ماشین شخصی خود طی می کنند. چرا که می خواهند در مسیر طی شده توقف نمایند و یا اینکه خودشان سفرشان را تنظیم کنند. دقت داشته باشید که برای طی کردن این مسیر با ماشین شخصی باید تابلوهای جاده را با دقت بخوانید. این جاده تا حدودی دشواری دارد. به همین دلیل با احتیاط رانندگی کنید.

فاصله شهر قزوین تا روستای انبوه با اتوبوس

بسیاری از افراد ترجیح می دهند فاصله قزوین تا روستای انبوه را با استفاده از اتوبوس های گردشگری طی نمایند. اگر شما می خواهید با تورهای گردشگری به این روستا بروید می توانید با دوستان تان از سفر به این روستا لذت ببرید و خاطرات لذت بخشی را رقم بزنید. اتوبوس ها سرعت کمتری نسبت به خودروهای شخصی دارند. بنابراین باید بدانید که طی کردن این مسیر با استفاده از اتوبوس های گردشگری در مدت زمان بیشتری انجام می شود. از آنجایی که جاده قزوین تا روستای انبوه پیچ های زیادی دارد، اتوبوس ها به سختی می توانند این جاده را بگذرانند. این مسئله موجب شده که مدت زمان بیشتری شما در مسیر باشید.

فاصله قزوین تا روستای انبوه

روستای انبوه

زیبایی های روستای انبوه

بعد از طی کردن مسافت قزوین تا روستای انبوه به روستا می رسید. روستای انبوه یکی از روستاهای رودبار می باشد که آن را به عنوان یک روستای تاریخی می شناسند. معماری پلکانی این روستا یکی از مهمترین ویژگی های آن می باشد. همین مسئله موجب شده که بسیاری از گردشگران از رفتن به این روستا لذت ببرند. آب و هوای این روستا معتدل است و جنگل های سرسبز زیبایی دارد. بافت قدیمی و تاریخی این روستا مهمترین ویژگی آن می باشد. این روستا از دو محله بالا و پایین تشکیل شده که هر یک از بخش ها، ساختار زیبایی دارند. کار اصلی افراد این روستا باغداری و دامداری می باشد.

کد خبرنگار: ۲۶
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فرزاد از زاهدان GB ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
    0 0
    چه روستاهای زیبایی در کشور هست و ما هنوز ندیدیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید