۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۵
کد خبر: 55399137

اگر به دنبال ثبت خاطرات به یاد ماندنی و فراموش نشدنی خود هستید، می‌توانید از لوکیشن عکاسی خیابانی در اصفهان استفاده نموده و شاهد جذابیت آن باشید.

لوکیشن عکاسی خیابانی در اصفهان

سلام نو-سرویس گردشگری: آیا بهترین لوکیشن عکاسی خیابانی در اصفهان را می‌شناسید؟! یکی از جذاب‌ترین لوکیشن‌ها برای برخورداری از عکس‌های خیره کننده و جذاب، عکس‌های خیابانی هستند. این عکس‌ها در کنار جذابیت‌های فوق العاده، از جمله عکس‌های متفاوت به شمار می‌روند. اغلب جوانان و نوجوانان به دنبال تفاوت و متمایز بودن از بقیه هستند. بنابراین انتخاب این عکس‌ها برای آنها بسیار جذاب و دلنشین خواهد بود.

اصفهان از جمله شهرهایی است که به دلیل توریستی بودن، از خیابان‌های پر زرق و برق و جذابی برخوردار است. بنابراین شما می‌توانید در این شهر شاهد بسیاری از خیابان‌های دیدنی و متحیر کننده باشید. لوکیشن‌های موجود در این شهر، می‌توانند خالق بهترین و جذاب‌ترین عکسهای خیابانی برای شما باشند. اگر به دنبال یک عکس متفاوت و جذاب برای پروفایل اینستاگرام، واتس آپ و یا هر اپلیکیشن دیگری هستید، این لوکیشن را از دست ندهید. با این لوکیشن خاص و متفاوت، می‌توانید خاص و لاکچری بودن را تجربه کنید.

بهترین لوکیشن عکاسی خیابانی در اصفهان، کجاست؟!

برای اینکه بتوانید بهترین و جذاب‌ترین لوکیشن عکاسی خیابانی در اصفهان را بشناسید، باید اطلاعات مناسبی از این شهر دریافت کنید. همانطور که ذکر شد، این شهر دارای خیابان‌های بسیار زیبا و دلنشینی است که برخی از آنها به واسطه‌ی حضور زیبای زاینده رود پدیدار شده‌اند. به طوری که وجود آنها در بسیاری از شهرهای دیگر، تکرار ناپذیر خواهد بود.

این شهر در بر دارنده‌ی بسیاری از خیابان‌های زیبا است که هر کدام جذاب‌ترین لوکیشن عکاسی خیابانی در اصفهان را در بر دارند. برخی از این خیابان‌ها نیز به واسطه‌ی هنرهای معماری شایسته، دستخوش تغییرات حیرت انگیزی شده‌اند. بنابراین می‌توانند به راحتی نظر هر بیننده‌ای را به سمت خود جلب نمایند. در جای جای این شهر باستانی و باشکوه، می‌توان شاهد تداعی فرهنگ، هنر و اصالت بود. لازم به ذکر است که هر کدام از این خیابان‌ها، در فصل‌های مختلف، شکوهمندی متفاوتی را تداعی می‌کنند. بنابراین در هر فصل می‌توانید از زیبایی‌های چشم نواز خیابان‌های این شهر، لذت ببرید. اما شاید این سوال ذهن شما را درگیر نموده باشد که: بهترین خیابان در اصفهان برای عکاسی، کجاست؟!

لوکیشن عکاسی خیابانی در اصفهان

خیابان چهار باغ لوکیشن عکاسی خیابانی در اصفهان

خیابان چهار باغ از لوکیشن‌های محبوب برای عکاسی خیابانی در اصفهان:

خیابان چهار باغ دارای بهترین لوکیشن عکاسی خیابانی در اصفهان است. این خیابان یکی از خیابان‌های محبوب و پرطرفدار در اصفهان به شمار می‌رود که مورد استقبال بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی قرار گرفته است. از خصوصیات آن می‌توان به قدمت دیرینه (باغ بر 3 الی 4 قرن) این خیابان اشاره کرد. این خیابان به:

  • چهار باغ بالا
  • چهار باغ عباسی
  • چهار باغ پایین
  • چهار باغ خواجو

تقسیم شده است که هر کدام از جذابیت‌های خارق العاده‌ای برخوردار هستند. در این چهار باغ با تغییر فصل، می‌توان شاهد گل‌ کاری‌های خیره کننده و چشم نواز بود. برای اینکه بتوانید از زیبایی‌های چشم نواز این خیابان برخوردار شوید، می‌توانید از مسیر دروازه شیراز (میدان آزادی) برای رسیدن به آن اقدام کنید.

لوکیشن عکاسی خیابانی در اصفهان

خیابان عباس آباد لوکیشن عکاسی خیابانی در اصفهان

خیابان عباس آباد یکی از بهترین خیابان‌های اصفهان:

اگر بخواهیم به یکی از خاص‌ترین لوکیشن عکاسی خیابانی در اصفهان اشاره کنیم، قطعا نام خیابان عباس آباد می‌درخشد. در این خیابان، علاوه بر تجربه‌ی یک منظره‌ی خیره کننده و جذاب، می‌توان شاهد بسیاری از مکان‌های تاریخی، موزه‌ها، کلیسا،، سینما و ... نیز بود. رشد درختان بسیار بزرگ در دو طرف این خیابان معروف، یک لوکیشن بی‌نظیر و خاص را برای عکاسی، پدید آورده است. لازم به ذکر است که بیشتر ساکنین این خیابان، تبریزی‌ها هستند. علت نامگذاری این خیابان، احترام به شاه عباس بوده است.

منطقه‌ی یک اصفهان، محل قرارگیری این خیابان به شمار می‌رود. به طور کلی می‌توان گفت که: این محله در منطقه‌ی مرکزی شهر اصفهان قرار دارد. برای رسیدن به این خیابان، می‌توان از طریق خیابان دکتر بهشتی و سهروردی شمالی استفاده کرد.

لوکیشن عکاسی خیابانی در اصفهان

محله جلفا لوکیشن عکاسی خیابانی در اصفهان

لوکیشن عکاسی خیابانی در اصفهان (محله جلفا):

در بین انواع لوکیشن عکاسی خیابانی در اصفهان، یکی از درخشان‌‎ترین و بی‌نظیرترین آنها، محله جلفا است. در یک تعریف از این محله، می‌توان به اروپایی‌ترین قسمت شهر اصفهان، اشاره نمود. بافت‌های سنتی و مدرن بناها در این محله، آن را به یکی از جذاب‌ترین جاذبه‌ها در شهر اصفهان، مبدل نموده است. در این محله شاهد سکونت ارامنه‌ی اصفهان خواهیم بود. سنگ فرش‌های اجرا شده در این محله، یک لوکیشن خاص و بی‌نظیر را برای عکاسی در آن رقم زده‌اند. از بهترین جاذبه‌ها در این محله که آن را به یکی از جذاب‌ترین لوکیشن‌های عکاسی مبدل نموده است، عبارتند از:

  • ساعت‌های بلند و ایستاده
  • کلیساها
  • حوضچه آبی
  • کافه‌های خیره کننده و جذاب
  • معماری‌های فوق العاده و چشم نواز
  • مجسمه‌های ظریف و متحیر کننده

و بسیاری از موارد دیگر. این محله در انتهای خیابان مدرسه چهار باغ و عمارت چهل ستون واقع شده است. بنابراین یکی از محله‌های پرتردد و پر رفت و آمد در شهر اصفهان، شناخته شده است. با استفاده از این لوکیشن می‌توانید یکی از خاص‌ترین و بی‌نظیرترین عکاسی‌ها را انجام دهید.

لوکیشن عکاسی خیابانی در اصفهان

خیابان هشت بهشت لوکیشن عکاسی خیابانی در اصفهان

خیابان هشت بهشت و بهترین لوکیشن برای عکاسی:

در کنار موارد ذکر شده برای بهترین لوکیشن عکاسی خیابانی در اصفهان، می‌توان از خیابان هشت بهشت نیز یاد کرد. علت نامگذاری این خیابان به جهت قرارگیری در نزدیکی کاخ هشت بهشت است. در این خیابان می‌توانید شاهد یک لوکیشن خاص و بی‌نظیر برای عکاسی باشید. فرقی نمی‌کند که در چه فصلی به این خیابان مراجعه می‌کنید، مهم این است که می‌توانید از زیبایی‌های بی‌نظیر آن برای عکاسی، بهره‌مند گردید.

کد خبرنگار: ۲۶
۲دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید