۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۰۶:۰۳
کد خبر: 55398156

بم یکی از شهرهای بسیار زیبای ایران است که در دل کرمان جای گرفته و زیبای‌های بسیاری را در خود جای داده است. یکی از زیبایی‌های این شهر ارگ جدید بم می‌باشد که گردشگران بسیاری را به خود جلب کرده است.

سفری مجازی به ارگ جدید بم

سلام نو - سرویس گردشگری: برخی براین تصورند که بم، شهری دورافتاده، کویری و خشک است؛ درحالی که در فاصله کمی از مرکز شهر، مجموعه‌ای سرسبز با وسعت چندین کیلومتر وجود دارد؛ جایی که اهالی بم شب‌های تعطیل را در پارک‌ها و دریاچه‌ها و آمفی‌تئاتر آن می‌گذرانند. شاید بتوان آن را با شمال تهران مقایسه کرد و بلکه شاید در نظر برخی، حتی از آن نیز بهتر باشد. با ارگ جدید بم آشنا شوید.

ارگ جدید بم با رویکرد اقتصادی و توریستی از سال ۱۳۷۶ کار خود را آغاز کرد. امکانات تفریحی و اقامتی این مجموعه، آن را به مقصدی جامع در مسیر بم به زاهدان تبدیل کرده است. جذابیت‌های تفریحی و ورزشی در کنار جاذبه‌هایی نظیر دریاچه مصنوعی و آب‌نماها موجب شده‌اند این شهرک توریستی تفریحی به‌عنوان یکی از جاذبه های گردشگری استان کرمان میزبان گردشگران و مسافران باشد.

سفری مجازی به ارگ جدید بم

مناسب‌ترین زمان بازدید از ارگ جدید بم

به خاطر اینکه منطقه کرمان کویری و خشک می‌باشد در فصول گرم مانند تابستان دمای هوا بسیار بالا و در زمستان هوا بسیار سرد است. از این رو بهترین فصل برای سفر به کرمان و بازدید از ارگ جدید بم و دیگر اماکن گردشگری این منطقه فصل بهار می‌باشد. در این فصل آب و هوا معتدل است و از گرمای آزاردهنده تابستان و سرمای طاقت فرسای زمستان خبری نیست.

سفری مجازی به ارگ جدید بم

نحوه دسترسی به ارگ جدید بم

برای دسترسی به ارگ جدید از طریق بم، ابتدا خود را به میدان مهدویت (میدان ورودی شهر) برسانید. از طریق بلوار هاشمی رفسنجانی به میدان آزادی خواهید رسید. سپس در بزرگراه بم-نرماشیر پیش برانید تا به ورودی ارگ جدید برسید.

کد خبرنگار: ۲۵
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۷:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۵
    2 0
    خصوصا ارگ قدیم بزرگترین بنای خشتی جهان واقعا زیبا هست.3

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید