در این مطلب شاهد تصاویری ناراحت کننده از وداع والدین با فرزندان خود در مراسم خاکسپاری کشته‌شدگان در حادثه هالووین کره جنوبی خواهید بود.

تصاویر غم انگیز از مراسم تدفین درگذشتگان حادثه هالووین در سئول
به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران، در مراسم خاکسپاری کشته‌شدگان هالووین مرگبار سئول، والدین کره‌ای، با فرزندان خود که شنبه شب در پی ازدحام شدید جمعیت در منطقه «ایته‌وون» کشته شده بودند، وداع کردند.

رویترز می‌گوید برخی خانواده‌ها حتی نمی‌دانستند فرزندشان در میان جمعیت در منطقه تفریحی ایته‌وون بوده اند. یکی از والدین می‌گوید فرزندش را به خاطر محدودیت‌های کووید به مدت سه سال ندیده بود و این خبر ناراحت‌کننده را با پیامک دریافت کرده است.

برگزاری این مراسم برای بسیاری از خانواده‌ها با خشم و غم و اندوه همراه بود. بزرگ‌ترین سوال خانواده‌های کره‌ای آن است که چرا هیچ تدابیر امنیتی برای کنترل جمعیت اعمال نشده است. مادر یکی از درگذشتگان می‌گوید: «من بیش از حد عصبانی هستم. این ظالمانه است، زیرا در هر شرایط اضطراری، کشور باید از مردم خود محافظت کند و آن‌ها را ایمن نگه دارد».

خبرگزاری فرانسه هم روز گذشته در بررسی که انجام داده بود اعلام کرد این فاجعه قابل پیش‌بینی و پیش‌گیری بوده و در صورت نصب دوربین‌های نظارتی و جلوگیری از ورود جمعیت بیشتر، امکان جلوگیری از وقوع آن وجود داشته است. گفتنی است در پی این حادثه ۱۵۶ نفر جان خود را از دست داده اند که برخی از آن‌ها اتباع کشورهای دیگر بوده اند. وزیر کشور کره‌جنوبی تا کنون بابت این فاجعه عذرخواهی کرده و یک هفته عزای عمومی اعلام شده است.

مراسم تدفین

حادثه مرگبار هالووین

هالووین کره

مراسم تدفین کشته‌شدگان

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید