سرهنگ فرهاد آراوند فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان از دستگیری قاتل فراری کمتر از یک هفته پس از وقوع حادثه در این شهرستان خبر داد.

مرگ دلخراش جوان ۲۰ ساله برازجانی | دستگیری قاتل فراری در اطراف شیراز

به گزارش سلام نو، سرهنگ فرهاد آراوند روز چهارشنبه ۱۱ آبان بیان کرد: که در پی وقوع یک فقره قتل عمدجوان ۲۰ ساله در شهر" برازجان "، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او می‌گوید: کارشناسان پلیس آگاهی پس از وصول پرونده و اقدامات گسترده اطلاعاتی با همکاری اداره اطلاعات جنایی پلیس آگاهی استان، جهت شناسایی مخفیگاه قاتل فراری اقدام و پس از مدت یک هفته مخفیگاه نامبرده در بخش خان زنیان شیراز شناسایی و دو اکیپ از مامورین با اخذ تجهیزات و نیابت قضایی به شهرستان شیراز اعزام شدند.

سرهنگ آراوند در ادامه عنوان کرد که قاتل در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه در مخفیگاهش واقع در یک باغ ویلا در روستای سادات آباد بخش خان زنیان دستگیر، و دو قبضه اسلحه جنگی کلت کمری و کلاشینکف به همراه مقادیر زیادی مهمات مربوطه از وی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان گفت: قاتل در تحقیقات انجام شده وبازجویی‌های صورت گرفته در این زمینه معترف به انجام قتل شد و علت و انگیزه خود را از ارتکاب قتل نزاع ودرگیری قبلی عنوان کرد.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید