۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۳
کد خبر: 55396714

اگر به سنگاچین رفته اید بهتر است که از مجتمع تفریحی سنگاچین انزلی بازدید نمایید. در این مجتمع، امکانات تفریحی زیادی راه اندازی شده است.

مجتمع تفریحی سنگاچین انزلی

سلام نو-سرویس گردشگری: اگر به سنگاچین رفته اید بدون شک باید از مجتمع تفریحی سنگاچین انزلی بازدید نمایید. در این مجتمع امکانات تفریحی و زیادی وجود دارد. شما می توانید برای یک روز به این مجتمع بروید و از تفریحات مجتمع استفاده کنید. همچنین می توانید از سوئیت های این اقامتگاه استفاده کنید و چند روزی را در این روستا و مجتمع تفریحی بمانید. هر یک از افرادی که به شهرهای شمالی می روند هدف اصلی شان بازدید از دریا و جنگل است. این اقامتگاه شرایطی را فراهم کرده است تا شما از گردش در این روستا لذت ببرید. در واقع امکاناتی که در این مجتمع وجود دارد موجب شده شما بتوانید زیبایی های دریا را با استفاده از امکاناتی مانند قایق موتوری، جت اسکی و ... مشاهده کنید.

ویژگی های مجتمع تفریحی سنگاچین انزلی

مجتمع تفریحی سنگاچین انزلی یکی از مکان های ساحلی و گردشگری می باشد که با انزلی 10 کیلومتر فاصله دارد. نام این مجتمع ستاره خزر است و مساحت آن 6000 متر مربع می باشد. زیر بنای این مجتمع 775 متر است و دارای 13 سوئیت اقامتی می باشد. معماری و دکوراسیون بیشتر سوئیت ها شبیه به یکدیگر می باشد. این مجتمع گردشگری نزدیک ساحل است. به همین دلیل شما به راحتی می توانید با نشستن در سوئیت از زیبایی های ساحل لذت ببرید. از آنجایی که این مجتمع نزدیک روستای سنگاچین است به راحتی می توانید بعد از بازدید روستا به مجتمع بروید. همچنین از آنجایی که هزینه اجاره سوئیت در این مجتمع مناسب است می توانید در این مجتمع اقامت داشته باشید و از شهرهای دیگر بازدید کنید. شهرهایی مثل انزلی با این مجتمع فاصله زیادی ندارند، به همین دلیل شما با اقامت در این سوئیت ها می توانید با خیال راحت از شهرهای دیگر هم بازدید نمایید.

ویژگی های اقامتی مجتمع تفریحی سنگاچین

در مجتمع تفریحی روستای سنگاچین بندر انزلی، امکانات زیادی برای اقامت وجود دارد. سوئیت های دو نفره، سه نفره و ... را می توانید در این مجتمع کرایه کنید. تمامی امکانات لازم در این مجتمع برای استراحت وجود دارد. امکانات خواب مانند تخت خواب، بالش، پتو و ... را می توانید از این سوئیت ها دریافت نمایید. همچنین این سوئیت ها مبله هستند، به همین دلیل شما می توانید به راحتی در این سوئیت ها استراحت کنید و از طبیعت بکر سنگاچین بازدید نمایید. هر یک از سوئیت ها بر اساس تعداد ظرفیتی که دارند هزینه اجاره شان با یکدیگر فرق می کند. آشپزخانه این سوئیت ها مجهز است و سرویس بهداشتی و حمام تمیز دارند. حداکثر ظرفیت این مجتمع برای پذیرش مسافران تا 90 نفر است.

مجتمع تفریحی سنگاچین انزلی

مکان های گردشگری سنگاچین

ویژگی های تفریحی مجتمع تفریحی روستای سنگاچین

در مجتمع تفریحی روستای سنگاچین انزلی امکانات رفاهی زیادی قرار گرفته است. شما می توانید در این روستا اقامت داشته باشید و از امکانات تفریحی و گردشگری مجتمع لذت ببرید. در این مجتمع فضای مخصوص برای بازی کودکان طراحی کرده اند. بنابراین کودکان می توانند با بازی کردن در این مجتمع از سفر خود لذت ببرند. زمانی که کودکان از وسیله های بازی استفاده کنند، والدین می توانند با خیال راحت از سفر خود لذت ببرند. قایق موتوری، جت اسکی و انواع وسیله های بازی برای بزرگسالان در این مجتمع فراهم شده است. بنابراین بزرگسالان هم می توانند از بازی با این وسیله ها لذت ببرند و سفری خاطره انگیز داشته باشند.

مکان های گردشگری نزدیک به مجتمع تفریحی سنگاچین انزلی

اگر به مجتمع تفریحی سنگاچین انزلی رفته اید باید به خوبی موقعیت جغرافیایی این مکان را بررسی کنید. با بررسی کردن موقعیت جغرافیایی این مجتمع می توانید از جاذبه های گردشگری که در اطراف مجتمع وجود دارد لذت ببرید. آبشار ویدارا، تالاب انزلی، کاخ موزه انزلی، جنگل گیسوم، پل غازیان، موج شکن و ... به عنوان بهترین مکان های گردشگری شمال کشور هستند. شما با رفتن به این مجتمع می توانید از این مکان های گردشگری هم بازدید نمایید، چرا که نزدیک مجتمع هستند. بیشتر افرادی که به شهرهای شمالی می روند مایل هستند از مکان های گردشگری متنوعی بازدید نمایند. موقعیت جغرافیایی این مجتمع به گونه ای می باشد که شرایط بازدید از مکان های گردشگری دیگر را برای بازدید کنندگان فراهم کرده است.

مجتمع تفریحی سنگاچین انزلی

ستاره خزر سنگاچین

قوانین مجتمع تفریحی سنگاچین بندر انزلی

یکی از مهمترین نکاتی که زمان ورود به مجتمع تفریحی سنگاچین انزلی باید به آن دقت داشته باشید، همراه داشتن کارت شناسایی می باشد. در غیر این صورت نمی توانید در این مجتمع اقامت داشته باشید. در صورتی که نظافت را رعایت نکنید از شما خسارت دریافت خواهد شد. ورود و خروج شما در این مجتمع طبق ساعت تعریف شده می باشد. به طور معمول شما می توانید 2 ظهر سوئیت خود را تحویل بگیرید و روز خروج هم باید تا 12 ظهر سوئیت را تحویل دهید.

برای رزرو سوئیت ها می توانید به صورت اینترنتی اقدام نمایید. استعمال دخانیات در این مکان ممنوع می باشد. امکان برگزاری جشن در این مجتمع وجود ندارد. ورود حیوانات خانگی پذیرفته نخواهد شد. هر یک از قوانین مربوط به اقامت در این مجتمع را می توانید در وب سایت بررسی کنید و سپس اقدام به رزرو سوئیت نمایید. در برخی از روزهای سال شما می توانید از تخفیف های مجتمع استفاده کنید و با هزینه کمتری سوئیت اجاره نمایید.

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید