گراهام سونس با انتقاد از سرمربی لیورپولگفت: لیورپول اصلا خوب بازی نمی کند. من فکر می کنم در همین بازی با لیدز، بازیکنان لیورپول فاقد دقت کافی بودند.

انتقاد تند سونس از سرمربی لیورپول

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، لیورپول در این فصل در لیگ برتر عملکرد ضعیفی داشته و نتایج ضعیفی کسب کرده است. پس از باخت هفته گذشته، قرمزها دوباره در آنفیلد مقابل لیدز یونایتد شکست خوردند.

گرام سونس که سابقه درخشانی در تیم لیورپول داشته است در اسکای اسپورت گفت: لیورپول اصلا خوب بازی نمی کند. من فکر می کنم در همین بازی با لیدز، بازیکنان لیورپول فاقد دقت کافی بودند و به نظرم لیدز فوتبال خیلی بهتری ارائه کرد. من از ابتدای فصل این را گفته ام، خط هافبک لیورپول در حدی نیست که آنها بتوانند چند جام بزرگ به دست بیاورند. آنها به خاطر خط هافبک خود ضربه می خورند.

سونس همچنین در ادامه صحبت‌های خود گفت: ما می دانیم که بازی در لیگ بسیار سخت است و نمی‌شود در تمام بازی‌ها انتظار داشت که بازیکنان یک عملکرد ثابت ارائه کنند. نیاز بود که لیورپول در خط هافبک خرید کنند و وضعیت خود را بهبود بخشد. این شرایط اصلا مناسب نیست و فکر نمی‌کنم کلوپ بتواند امسال با لیورپول جامی کسی کند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید