در سفر یک روزه مدیر عامل موسسه اعتباری ملل به گلستان مطرح شد: باید جایگاه بهتر و سهم بیشتری از شبکه بانکی را به خود اختصاص دهیم.

سفر یک روزه مدیر عامل موسسه اعتباری ملل به استان گلستان

به گزارش سلام نو به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری ملل، مدیر عامل محترم موسسه در جریان سفر به استان گلستان و در دیدار با همکاران این حوزه، ضمن تسلیت ایام اربعین اباعبدالله الحسین علیه السلام به همکاران، توجه ویژه همکاران را به رعایت حق الناس و حقوق مشتریان معطوف داشتند و بیان کردند که حق الناس جزء مواردی است که خداوند از آن نخواهد گذشت. بنابراین وظیفه شرعی و اخلاقی تک تک ماست که نسبت به یکدیگر و به ویژه نسبت به مشتریان موسسه به صورت ویژه این امر را مدنظر داشته باشیم.
ایشان در ادامه بیان کردند: در حال حاضر ما در بین ۳۲ بانک باید برای ارتقای جایگاه و سهممان از بازار پول و به صورت شبانه روزی تلاش کنیم تا در عین رفاقت و با رقابتی سالم با جذب منابع بیشتر و مشتریان جدید تر به رشد سازمان کمک شایانی کنیم.
مدیرعامل موسسه افزودند: استان گلستان به واسطه شرایط اقلیمی و وجود صنایع و معادن گسترده بستر بسیار مناسبی در جهت سرمایه گذاری و جذب منابع می باشد که این وظیفه همکاران این حوزه است که با همیت و تلاش بیشتر از این ظرفیت در جهت ارتقاء این حوزه و در رأس آن موسسه اعتباری ملل اقدام نمایند.
در این سفر یک روزه مدیرعامل موسسه با استاندار نماینده مردم گلستان و شهردار شهر گرگان نیز دیدار و گفتگو نمودند.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید