برای ایده‌ گرفتن در مورد چیزهایی که باید در سنگاپور ببینید و انجام دهید، فهرست ما از برترین جاذبه‌های این کشور را بخوانید.

۴ جاذبه گردشگری برتر در سنگاپور + عکس

سلام نو-فاطمه عرب‌زاده: سنگاپور بهعنوان یک مکان برای ثروتمندان توصیف شده است و دولت آن دارای درخشش خاصی از ثروت است. اما سنگاپور مراکز خرید سطح بالا، هتل‌های مجلل و غذاخوری‌های عالی را ارائه می‌دهد. همچنین دارای تاریخی پرجنب‌وجوش و محله‌های قومی متنوع برای کشف، همراه با بسیاری از جاذبه‌های خانوادگی مناسب و فضاهای عمومی دوست‌داشتنی است که کاوش در این شهر را ارزشمند می‌کند.

سنگاپور دارای سیستم حمل و نقل عمومی عالی است که گشت و گذار در آن را راحت و آسان میکند. با استفاده از مترو دیگر مشکلی برای تردد از یک نقطه شهر به قسمت دیگر نخواهید داشت. در همهجای این کشور انگلیسی صحبت میشود و علائم نیز به زبان انگلیسی هستند. در واقع سنگاپور یکی از آسانترین و راحتترین کشورها برای سفر در جنوب شرقی آسیا است. تا زمانی که قیمتهای سنگاپور را با تایلند یا ویتنام مجاور مقایسه نکنید، اقامتی دوستداشتنی دارید.

برای ایده‌ گرفتن در مورد چیزهایی که باید در سنگاپور ببینید و انجام دهید، فهرست ما از برترین جاذبه‌های این کشور را بخوانید.

  1. مارینا بی سندز

۴ جاذبه گردشگری برتر در سنگاپور + عکس

مجموعه تفریحی مجلل مارینا بی سندز شامل یک هتل مجلل سطح بالا، یک مرکز خرید با کانالی است که از میان آن میگذرد، موزه هنر علوم و سکوی مشاهده پارک آسمان مارینا بی سندز نقطه برتری برای تماشای کل شهر است. عرشه تماشای اسکای پارک و استخر بی‌نهایت در کشتی که بالای هتل قرار دارد یافت می‌شود. فقط مهمانان هتل مجاز به استفاده از استخر بی نهایت هستند، اما هرکسی میتواند از سکوی آن بازدید کند.

در بالای شهر، مهمانان میتوانند در رستوران پشتبام میانوعده یا قهوه میل کنند یا از غرفه سوغاتی یادگاری تهیه کنند.

  1. باغهای کنار خلیج

۴ جاذبه گردشگری برتر در سنگاپور + عکس

هنگامیکه نگاهی اجمالی به این فضای سبز با طراحی زیبا کردید، حتما شیفته این باغهای زیبا میشوید. در باغ شرقی خلیج پرسه بزنید. بازدید از این باغها برای لذت بردن از زندگی پر جنب و جوش گیاهی و فرار از شلوغی شهر بسیار مناسب است.

سپس به گنبد جنگل ابری بروید تا بلندترین آبشار سرپوشیده جهان را ببینید و کمی در مورد تنوع زیستی بیاموزید.

  1. باغهای گیاهشناسی

۴ جاذبه گردشگری برتر در سنگاپور + عکس

علاوه بر باغ‌های خلیج، باغ‌های گیاه‌شناسی نیز ارزش دیدن دارند. سنگاپور اولین نامزدی میراث جهانی یونسکو را برای باغ‌های گیاه‌شناسی خود دریافت کرد و دلیل خوبی هم داشت. این شهر گاهی اوقات میتواند شبیه یک جنگل بتنی باشد، البته یک جنگل تمیز و راحت، اما باغهای گیاهشناسی بخشهایی از میراث وحشی سنگاپور را حفظ میکنند.

در اینجا یک مسیر پیادهروی به درختان باغ منتهی می شود که بهعنوان بخشی برای حفاظت از گونههای درختی بالغ شهر محافظت میشوند. حتما از باغ ملی ارکیده زیبا نیز دیدن کنید.

از دیگر کارهای پرطرفدار در این باغها می‌توان به بازدید از باغ‌های زیست‌محیطی، دریاچه‌های زیست‌محیطی، باغ بونسای، مجسمه‌ها و چندین باغ رسمی دیگر اشاره کرد.

  1. باغ وحش سنگاپور

۴ جاذبه گردشگری برتر در سنگاپور + عکس

باغ وحش سنگاپور که خود را بهترین باغوحش جنگلهای بارانی جهان میداند، مکانی بسیار چشمگیر است. این پارک کاملا تمیز و دلپذیر است و با حیوانات، پوشش گیاهی سرسبز و فضای زیستگاه آنها به خوبی رفتار می شود.

بازدیدکنندگان میتوانند اورانگوتان‌ها را درحالیکه بالای سکوی خود تاب می‌خورند و میوه می‌خورند، تماشا کنند. همچنین یک خانواده بزرگ از شامپانزهها، گورخرها، اژدهای کومودو، موشهای صحرایی، ببرهای سفید، کانگوروها و بسیاری از موجودات دیگر وجود دارد.

بازدیدکنندگان میتوانند تغذیه برخی از حیوانات را در این پارک مشاهده کنند. حداقل سه ساعت برای گشت گذار در این پارک اختصاص دهید.

اگر باغوحش نیاز شما را برای نزدیک شدن به حیاتوحش برآورده نمی کند، سافاری شبانه، سافاری رودخانه (از جمله جنگل پانداهای غول پیکر) و پارک پرندگان جورونگ نیز وجود دارد. اگر قصد بازدید از بیش از یکی از پارک های حیاتوحش را دارید، گذرگاه قیف پارک در دسترس است.

برای تجربه منحصر به فرد و شخصی حیاتوحش، صبحانه باغوحش سنگاپور با اورانگوتان ها را امتحان کنید. این تور بدون دردسر شامل حمل و نقل از و به هتل شما میشود، نیم روز به شما امکان میدهد باغ وحش را بگردید.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید