۲۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۸
کد خبر: 55508127

اگر به دنبال مقاصد و لوکیشن‌های خاص عکاسی خارجی هستید حتما سری به وب سایت دالاهو به آدرس www.dalahoo.com بزنید و یا با مشاوران آن تماس بگیرید.

۳ مقصد خارجی برای تور عکاسی

عکاسی یک شغل، یک تفریح، یک شیوه زندگی و یک راه عالی برای فرار از روزمرگی است. یک عکاس حرفه ای همواره به دنبال پیدا کردن لوکیشن و وقایع خاص برای ثبت است. در این مطلب به شما سه مقصد خارجی را معرفی میکنیم که می‌توانید همراه با شرکت دالاهو به عنوان بزرگترین شرکت طبیعت گردی ایران برای عکاسی خاص و شگفت انگیز همراه شوید.

برزیل

برزیل سرزمینی است که آن را با شگفتی‌های طبیعی و دیدنی‌اش می‌شناسند. سواحل درخشان، کوه‌های بسیار زیبا، آبشارها و... همگی برزیل را به سرزمین عجایب برای مسافران تور برزیل بدل می‌کنند. برزیل در کنار تمام زیبایی‌های طبیعی از لحاظ فرهنگی نیز بسیار غنی است. یکی از جاذبه‌های تور برزیل فرهنگ این مردم است که امکان آشنایی با آن در فستیوال‌ها و کارناوال‌های معروف برزیل برای افراد وجود دارد. برای تجربه شور و نشاط و آشنایی با فرهنگ و سنت‌های محلی، بهترین راه حضور در این جشنواره‌های سنتی است. این جشنواره‌ها تنوع بالایی دارند که شناخت آنها می‌تواند کمک کند تا در هنگام برگزاری جشنواره‌های موردعلاقه خود، در این تور خارجی جذاب شرکت کنید.

کی از معروف‌ترین و پر جنب و جوش‌ترین جشنواره‌های برزیل «کارناوال ریو» است که در کل کشور برزیل جشن گرفته می‌شود. در این کارناوال شادی، موسیقی و رقص در کل کشور روحی تازه می‌دمد و خیابان‌ها با رژه‌های رنگارنگ، موسیقی سامبا و لباس‌های بسیار جالب دیدنی‌تر از همیشه می‌شوند. این کارناوال که یکی از جاذبه‌های برزیل محسوب می‌شود در شهرهای «ریودوژانیرو»، «سالوادور» و «رسیفه» جشن گرفته می‌شود و یک هفته ادامه دارد.
محل اصلی برگزاری: ریودوژانیرو
تاریخ: ۲۵ فوریه تا ۵ مارچ

این کارناوال می‌تواند یکی از عجیب ترین لحظه ها را در دوربین شما ثبت نماید.

قونیه

شهر قونیه مرکز استان قونیه در کشور ترکیه است و تور قونیه دالاهو یک فرصت عالی برای دیدن این شهر است. آرامگاه مولوی، شاعر فارسی زبان، در شهر قونیه‌ ترکیه واقع شده. این شهر که به شهر درویش‌های مرید مولوی نیز مشهور است در منطقه آناتولی مرکزی ترکیه قرار دارد. نام قونیه در منابع کهن به صورت ایکونیون (Iconıon)، ایکونیوم (Iconıum) و استانکونا (Stancona) آمده‌ است. ایکونیون ازکلمه ایکون (Icon) به معنی شمایل گرفته شده‌. در اساطیر یونان آمده که بر این شهر اژدهایی چیره شده بود و گه‌گاه به شهر حمله می‌کرد و گروهی از زنان و دختران را می‌بلعید. پرسیوس (Perseus) پسر ژوپیتر این اژدها را کشت و مردم شهر را از بلای او رها کرد. مردم شهر به پاس این رشادت، تصویر پرسیوس را به یکی از دروازه‌های شهر آویختند. شهر را به مناسبت آن به زبان یونانی ایکونیون (شمایل) می‌گفتند. این وجه تسمیه وقتی که در حفاری از این شهر سکه‌هایی به دست آمد که بر روی آن‌ها تصاویری از پرسیوس و اژدها دیده می‌شود، تایید شد.

۳ مقصد خارجی برای تور عکاسی

در دوره رومیان این شهر را  ایکونیوم می‌نامیدند. این کلمه در دوره سلجوقیان به اختصار قونیه خوانده شد. نام شهر در منابع فارسی و عربی به شکل قونیه و در ماخذ غربی به صورت Conıa، Konıeh و یا Konıa، در ترکی امروز به شکل Konya به‌کار می‌رود.

بهترین زمان سفر با تور قونیه فصل بهار و پاییز یعنی از ۳ اردیبهشت تا ۳۱ تیر و ۲۹ مرداد تا ۲۹ مهر است. در مرداد هوای قونیه بسیار گرم است و سفر چندان پیشنهاد نمی‌شود. زمستان قونیه سرد است؛ اما اگر می‌خواهید در جشنواره مولانا که محبوب‌ترین فستیوال قونیه است شرکت کنید ماه دسامبر (آذر) زمان مناسبی برای سفر شما می‌باشد.

تونس

تونس با سواحل مدیترانه‌ای، هوای ملایم، عطر یاسمن، نسیم دریا و غذاهای دریایی خوشمزه‌اش به یاد مسافران می‌آید. تونس سرشار از طعم و ماجراجویی و یک مقصد هیجان‌انگیز و کمیاب است که مناظر  باورنکردنی را می‌توان در آن کاوش‌کرد.

تونس کشوری زیبا در شمال آفریقا است که به طور رسمی جمهوری تونس نامیده‌ می‌شود. این کشور حدود ۱۲.۳ میلیون نفر جمعیت دارد. پایتخت تونس  یکی از مسحورکننده‌ترین مدینه‌های جهان است که اکنون به عنوان میراث جهانی یونسکو ثبت شده‌است.

این کشور به عنوان شمالی‌ترین کشور قاره آفریقا نیز شناخته می‌شود. دارای خط ساحلی طولانی، تاریخ جالب و خرابه‌های قدیمی باورنکردنی‌ست. مطمئن باشید، تور تونس برای کسانی که دنبال یک مقصد خاص هستند، بهترین انتخاب است. زیرا در تمام فصول چیزهای زیادی برای ارائه دارد.

۳ مقصد خارجی برای تور عکاسی

در این کشور می‌توانید از تاریخ عکس بگیرید.

سیدی‌بوسعید شهری دیدنی در۲۰ کیلومتری شمال تونس، دارای دهکده‌ای آبی رنگ در بالای صخره است، که مشابه معماری‌های یونانی است. خیابان‌های سنگ ‌فرش‌ شده شهر مملو از فروشگاه‌های هنری، غرفه‌های سوغاتی و کافه‌های عجیب وغریب است.

قیران یکی از شهرهای تاریخی –اسلامی تونس است که اولین بار توسط کشاورزان فرانسوی در کنار قرارگاه نظامی تاسیس‌شد. در سال ۱۹۵۶، بعد از استقلال تونس از فرانسه، به عنوان شهری جدا شناخته‌شد. این شهر از نظر وسعت و جمعیت نسبتا کوچک است و در نزدیکی سواحل دریای مدیترانه قرار دارد. مکان‌های گردشگری اصلی شهر شامل بازارهای محلی، قلعه و سواحل زیبای مدیترانه می‌باشد.

الحمامات هم یکی از زیباترین شهرهای تونس است. این تفرجگاه ساحلی واقع در شبه جزیره حاصل‌خیز کپ بون، در حدود ۴۰ مایلی جنوب تونس است. الحمامات دارای سواحل ماسه ای زیادی است. این ساحل دارای ماسه‌های سفید و آب‌های شفاف است و منطقه‌ای باورنکردنی برای استراحت است. فراتر از آن، آب دریای آن دارای اکوسیستم دریایی خوبی است که الحمامات را به مکانی عالی برای لذت بردن از غواصی تبدیل می‌کند.

صفاقس با جمعیتی بیش از ۶۰۰ هزار نفر، دومین شهر بزرگ تونس است و به پرورش زیتون معروف است. همچنین صنایع مختلفی چون صنایع غذایی، نساجی، فولاد و خودرو سازی را در خود جای داده‌است.

اگر به دنبال مقاصد و لوکیشن‌های خاص عکاسی خارجی هستید حتما سری به وب سایت دالاهو به آدرس www.dalahoo.com بزنید و یا با مشاوران آن تماس بگیرید.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید