۲۱ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۸
کد خبر: 55393390

جزیره کیش دارای جاذبه‌های متنوعی از جمله تفریحات دریایی است و برای انجام این تفریحات، کلوپ‌های متفاوتی وجود دارد و یکی از آن‌ها کلوپ مارین دریا کیش است.

کلوپ مارین دریا کیش

سلام نو _ سرویس گردشگری: منطقه آزاد کیش مقصدی جذاب برای تجربه تفریحات دریایی است و در این بین کلوپ مارین دریا کیش از جمله کلوپ‌هایی است که به بهترین نحو این تفریحات را ارائه می‌دهد و رضایت ساکنان و مسافران را به خوبی کسب کرده است. این کلوپ به جز تفریحاتی که در باقی کلوپ‌های کیش وجود دارد و هر یک به شکلی مهیج و جالب توجه هستند، تعدادی تفریح دریایی دیگر دارد که تنها در آن قابل انجام است، علاوه بر این وجود فضاهای فکر شده مثل رختکن و لاکر همین‌طور سرویس بهداشتی و دوش برای قبل و بعد از تفریح بسیار کاربردی و خوب تعبیر می‌شود.

کلوپ مارین دریا، کلوپی ۵ ستاره

کلوپ مارین دریا کیش به عنوان یک کلوپ ۵ ستاره در حال فعالیت است و به همین جهت می‌شود با خیالی آسوده برای انجام تفریحات دریایی متعدد و متنوع به این کلوپ مراجعه کرد و از وجود مربیان حرفه‌ای، پرسنل کاربلد و همین‌طور تجهیزات نو و ایمن حس خوب را تجربه کرد و نهایت لذت را برد. گفتنی است که مارینا توسط سازمان منطقه آزاد کیش مورد ارزیابی و درجه‌بندی کیفیت خدمات قرار گرفته و توانسته از این سازمان گواهینامه‌ای با نمره ۱۰۰ که معادل درجه ۵ ستاره کیفیت می‌شود را دریافت کند.

رفتن به کلوپ مارین دریا کیش در هر فصلی جذاب و خاطره‌انگیز خواهد بود و با وجود سالانه دو میلیون گردشگر و مسافری که به کیش سفر می‌کنند، وجود چنین فضایی بسیار حائز اهمیت است چرا که شمار زیادی از مسافران برای استراحت، تفریح و خرید کیش را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب می‌کنند و بسیاری از آن‌ها تمایل به انجام فعالیت‌های ورزشی و تفریحات دریایی دارند، در نتیجه کلوپ مارینا به خوبی این میل و خواسته را پاسخ می‌گوید و وجود آن با ارائه خدمات مناسبی که می‌دهد اهمیت فراوانی دارد.

کلوپ مارین دریا کیش

تفریحات دریایی در کلوپ مارین دریا

در کلوپ مارین دریا کیش تفریحات دریایی با تنوع بالا ارائه می‌شود و می‌توان با توجه به بودجه‌ای که برای انجام تفریحات آبی، غیرآبی و دریایی در کیش در نظر است، کیفیت مطلوبی از تفریحات دریایی این کلوپ را تجربه کرد. مارینا در خود تفریحاتی نظیر گشت دریایی، کایت بوردینگ، ویند سرف، کاتامارن‌های هوبی کت، کایاک پارویی، کایاک پدالی دو نفره، پاراسل، غواصی، پدل بورد، پدال بورد دوچرخه‌ای، شاتل سواری و بنانا سواری را جای داده و بدون تردید انجام هر کدام از این تفریحات پر کشش و هیجان‌انگیز خواهد بود.

کایاک پارویی: انجام این تفریح دل‌انگیز نیاز به آمادگی بدنی خاصی ندارد و کاربر با هر سطح از توان امکان تجربه آن را دارد، در این تفریح شناخته شده بایستی بعد از پوشیدن جلیقه نجات در کایاک نشسته و بعد از آن می‌توان مدتی را بر سطح آب‌های آرام خلیج همیشه فارس به دور از امواج پارو زد و حرکت کرد و احساس آرامش داشت.

پاراسل: این تفریح شورانگیز نیز در کلوپ مارین دریا کیش انجام شدنی است و به نحوی یک تفریح ترکیبی محسوب می‌شود که برای تجربه آن کاربر به وسیله هارنس به چتری متصل می‌شود که چتر با طنابی طولانی به یک قایق تندرو وصل است. با کمک حرکت قایق و باد، چتر اوج می‌گیرد و امکان پرواز و رهایی را بر فراز خلیج همیشه فارس به کاربر می‌دهد.

غواصی: یکی از جاذبه‌های مهم کیش بدون شک این تفریح و ورزش است که در کلوپ مارین دریا کیش ارائه می‌شود. گشتن در عمقی از آب‌های پر راز و رمز خلیج همیشه فارس کاری است بی‌نظیر و شعف‌انگیز، در غواصی امکان بازدید از موجودات آبزی نظیر ماهی‌ها، توتیاها، خرچنگ‌ها، مرجان‌ها و ستاره‌های دریایی فراهم می‌شود.

کلوپ مارین دریا کیش

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید