روز گذشته کارگران پتروشیمی عسلویه تجمع اعتراضی برگزار کردند که تعدادی از آن ها دستگیر شدند اما رسانه‌های ضد انقلاب اعتصاب کارگران در پالایشگاه آبادان را مطرح کردند آیا این شایعه صحت دارد؟

اعتصاب در پالایشگاه آبادان صحت دارد؟

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، بررسی‌های ایرنا نشان می‌دهد، روند تولید در پالایشگاه آبادان عادی است و کارگران در این پالایشگاه اعتصاب نکرده‌اند.

روز گذشته هم‌زمان با اعتراض تعدادی از کارگران پتروشیمی در حال ساخت بوشهر در عسلویه شایعاتی مبنی بر اعتصاب کارگران شاغل در فاز ۳ پالایشگاه آبادان در فضای مجازی و رسانه‌های ضد انقلاب مطرح شد که شایعاتی بیش نبود.

تولید در پالایشگاه آبادان در جریان است

این در شرایطی است که روند تولید در پالایشگاه آبادان مانند روزهای گذشته در جریان است و هیچ کدام از کارگران پالایشگاه آبادان در هیچ یک از فازهای این پالایشگاه اعتصاب نکرده‌اند.

فاز اول پالایشگاه آبادان بخش قدیمی پالایشگاه است که بدون هیچ مشکلی در حال کار و تولید فرآورده‌های نفتی است.

فاز ۲ با پیشرفتی بیش از ۸۵ درصد در مراحل نهایی ساخت قرار دارد و در آینده‌ای نزدیک به مدار تولید وارد خواهد شد.

فاز ۳ این پالایشگاه نیز در چند سال قبل به مدار تولید وارد شد. این همان فازی است که در چند ماه گذشته خبرساز شده بود و دود سفید متصاعد شده در پالایشگاه آبادان نیز مربوط به همین فاز بوده است.

بررسی‌های ایرنا نشان می‌دهد، اعتصابی در هیچ کدام از بخش‌های پالایشگاه آبادان صورت نگرفته و روند کار در این پالایشگاه عادی است.

برخی افراد در داخل کشور و رسانه‌های ضد انقلاب در خارج، به دنبال آن هستند تا با اخبار دروغ و فیک، روند عادی کار در بخش نفت و گاز کشور را تحت تاثیر قرار دهند که با هوشیاری کارکنان صنعت نفت، تیر آنها به سنگ خواهد خورد.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید