سیدعلی هاشمی فرماندار عسلویه، به بیان جزییات تجمع کارگران پتروشیمی عسلویه در روز گذشته پرداخت و گفت: در تجمع روز گذشته کارگران تعدادی دستگیر شدند.

جزییات تجمع کارگران پتروشیمی عسلویه / آتش زدن تعدادی از کیوسک‌ها و سطل‌های آشغال
به گزارش سلام نو به نقل از فارس، فرماندار شهرستان عسلویه با تشریح جزئیات اتفاقات رخ داده در روز گذشته در پتروشیمی عسلویه وضعیت کنونی این منطقه را عادی دانست.
سیدعلی هاشمی، فرماندار عسلویه صبح امروز در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: صبح دیروز تعدادی از کارگران فعال در پتروشیمی مستقر در عسلویه یک «تجمع صنفی» داشتند که متأسفانه تعدادی از افراد فرصت طلب با نفوذ و سوءاستفاده از جمع کارگری، شعارهای هنجارشکنانه را سر دادند.

فرماندار عسلویه افزود: این افراد در ادامه اقدام به آتش زدن تعدادی از کیوسک‌های مستقر در این محدوده و همچنین برخی از سطل‌های آشغال کردند که با حضور و وساطت نیروهای امنیتی افراد پراکنده شده و تعدادی هم دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه اکنون رفت و آمد در این منطقه به شرایط عادی برگشته است، ادامه داد: توصیه می‌کنیم که کارگران همچون گذشته اجازه به افراد معاند ندهند که به مطالبات کارگری آنها نفوذ کنند. انتظار می‌رود کارگران عزیز اجازه ندهند که ضد انقلاب از این تجمعات صنفی سو استفاده کنند و شعارهای هنجارشکنانه سر دهند و یا اموال عمومی را تخریب کنند.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید