دلیل افسانه­ های پیرامون این دریاچه امواج غیرعادی آن است که همیشه به سمت شرق دریاچه حرکت می کنند. مردم محلی معتقدند که این امواج نیرویی ماوراء طبیعی برای ترساندن مردم از ماهیگیری در دریاچه هستند.

۴ جاذبه گردشگری در آنگولا + عکس‌هایی عجیب

سلام نو-فاطمه عرب‌زاده: جنگ داخلی در آنگولا بسیاری از پارکهای ملی آن را ویران کرده است و دستیابی به ویزای این کشور دشوار است اما این مسائل نباید جلوی بازدید از این کشور را بگیرد. این کشور بزرگترین کشور آفریقا است و پیشنهادات تفریحی زیادی برای گردشگران دارد.

آنگولا دارای یک ساحل گسترده از زیبایی اقیانوس اطلس و ترکیبی زیبا از چمنزارها، ساواناها و جنگلهای گرمسیری در داخل کشور است.

آنگولا کشوری است که سعی دارد در صحنه جهانی نام خود را مطرح کند. این کشور ادعا میکند که دارای سریعترین اقتصاد در حال رشد در جهان است، با اشکال مختلف صادرات معدن که از این ادعا حمایت میکند و صنعت گردشگری در تلاش است به همان شیوه رشد کند.

اما توصیههای مفیدی در مورد مکانهایی که میتوان در این کشور به آنها دسترسی داشت و نحوه لذت بردن ایمن از آنها وجود دارد. دریافت ویزا نیز بسته به اینکه کجا سفر میکنید و چه کسی شما را همراهی میکند میتواند آسانتر یا سختتر شود. با این حال آنگولا بدونشک کشوری زیبا و اسرارآمیز است. پس بیایید بهترین مکان‌های دیدنی آنگولا را بررسی کنیم.

  1. لواندا

۴ جاذبه گردشگری در آنگولا + عکس‌هایی عجیب

پایتخت آنگولا مملو از تضادهای شدید است. مناظر زیبای اقیانوس اطلس توسط کشتی‌های شلوغ مختل می‌شود و ساختمان‌های مرتفع با ظاهر مدرن در تضاد با کلبه‌هایی هستند که برای اسکان مردم در شهر در حال گسترش ساخته شده‌اند. جمعیت زیاد این کشور باعث ایجاد ترافیک دیوانهکننده صبحگاهی و بوی بدی در شهر میشود. با وجود همه این مشکلات، لواندا قطعا جذابیتهای خود و ارزش تجربه کردن را دارد.

  1. کیساما

۴ جاذبه گردشگری در آنگولا + عکس‌هایی عجیب

تنها در فاصله ۷۰ کیلومتری از لواندا به سمت جنوب، پارک ملی کیساما، پناهگاه حیاتوحش است که از محیط های طبیعی خیرهکننده برای محافظت از بسیاری از گونههای آفریقایی استفاده کرده است. این پارک در سال ۱۹۳۸ حیات خود را بهعنوان یک ذخیرهگاه طبیعی آغاز کرد و متعاقبا در سال ۱۹۵۷ به یک پارک ملی تبدیل شد.

در طول سالهای جنگ داخلی، این پارک مورد بیتوجهی قرار گرفت و قربانی شکار غیرقانونی شد، اما خوشبختانه جمعیت بوفالوها، فیلها و حتی لاکپشتهای دریایی آن اکنون در حال افزایش است. . این پارک حتی ۱۰ فیل را از طریق پست هوایی از روسیه در سال ۲۰۰۰ دریافت کرد.

  1. دریاچه دیلولو

۴ جاذبه گردشگری در آنگولا + عکس‌هایی عجیب

این دریاچه افسانهای را میتوان در موکسیکو، شرق آنگولا پیدا کرد. این دریاچه بزرگترین دریاچه کشور است و بهعنوان یک نقطه مهم گردشگری عمل میکند. علیرغم اینکه این دریاچه درست خارج از مرزهای پارک کامیا قرار دارد، مملو از حیاتوحش از جمله گونههای کمیاب پرندگان و آبزیان است. این دریاچه ۱۲ کیلومتر طول دارد و در ارتفاع ۱۰۰۰ متری از سطح دریا قرار دارد.

دلیل افسانه های پیرامون این دریاچه امواج غیرعادی آن است که همیشه به سمت شرق دریاچه حرکت می کنند. مردم محلی معتقدند که این امواج نیرویی ماوراء طبیعی برای ترساندن مردم از ماهیگیری در دریاچه هستند. اگر دوست دارید در دریاچه غوطه ور شوید، سپتامبر بهترین ماه با دمای دلپذیر ۳۲ درجه سانتیگراد است.

  1. آبشارهای دالا

۴ جاذبه گردشگری در آنگولا + عکس‌هایی عجیب

آبشارهای دالا که در لوندا سول واقع شدهاند، حدود ۶۰ متر ارتفاع دارند و منظرهای دیدنی را تداعی میکنند. این آبشارها را میتوان بهراحتی از روی یک پل در نزدیکی پایه آبشار تماشا کرد یا برای کسانی که واقعا این صحنه را دوست دارند، هتلی در ۵۰ متری آبشارها ساخته شده است.

این آبشارها که به آنها آبشار رودخانه چیومبه نیز گفته میشود، نباید با آبشارهای کاسنگو که کوچکتر هستند اما در همان منطقه آنگولا واقع شدهاند، اشتباه گرفته شوند.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید