باتوجه به اینکه ۹ هفته از بازی‌های لیگ اروپا گذشته است در پی اتفاقی عجیب نام تیمی گمنام به نام یونیتون برلین در صدر جدول رده‌بندی لیگ آلمان قرار گرفته است.

تیمی گمنام در صدر جدول بوندسلیگا‍

به گزارش سلام نو به نقل از بی ساکر، یونیون برلین تیم شگفتی ساز در این فصل بوندسلیگا بوده است. در حالی که عادت کردیم همیشه بایرن مونیخ را در صدر جدول رده بندی لیگ آلمان ببینیم، این بار در این فصل اتفاق عجیبی رخ داده است و یک تیم گمنام به نام یونیون برلین توانسته است در صدر جدول رده بندی قرار گیرد.

فرایبورگ، بایرن مونیخ و بوروسیا دورتموند همگی در این هفته به تساوی دست یافتند و به برلینی‌ها این فرصت را داشتند که برتری خود را افزایش دهند و همین کار را هم کردند. اکنون یونیون برلین بعد از برتری در زمین اشتوتگارت فاصله خود را با تیم دوم جدول رده بندی به ۲ امتیاز رساند.

یونیون اکنون برای چهارمین هفته متوالی در صدر جدول است اما فاصله دو امتیازی فعلی بیشترین فاصله تیم صدرنشین با تیم دوم بوده است.

یونیون برلین که در لیگ اروپا حضور دارد باید پنجشنبه در خانه به دیدار مالمو برود و در ادامه در بوندسلیگا میزبان بوروسیادورتموند است و امیدوار است با برتری در این دیدار جایکاه خود را در صدر جدول رده بندی تثبیت کند. 

در صدر جدول بوندسلیگا یونیون برلین با ۲۰ امتیاز قرار دارد و فرایبورگ با ۱۸ امتیاز دوم است و تیم‌های بایرن مونیخ و بوروسیادورتموند با ۱۶ امتیاز و بر مبنای تفاضل گل رد رده های سوم و چهارم هستند.

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید