بامداد امروز شنبه رسانه‌های روسی و اوکراینی از وقوع انفجاری مهیب در پل شبه‌جزیره کریمه خبر دادند؛ این پل معروف به پل «کرچ»، کریمه را به دیگر مناطق روسیه وصل می‌کند.

وقوع انفجار مهیب روی پل کریمه/ مقام اوکراینی: "کریمه، پل، نقطه آغاز."

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، اسپوتنیک نوشت: کمیته ملی ضدتروریسم روسیه امروز شنبه از انفجار یک خودروی باری روی پل ریلی اتصال شبه جزیره کریمه به روسیه خبر داد. مشاور رییس جمهوری اوکراین نیز در توییتی با انتشار تصویری از اثار این انفجار نوشت: "کریمه، پل، نقطه آغاز." تمام اموال غیرقانونی‌ باید تخریب شوند.

از ساعات اولیه صبح امروز تردد و خدمات ریلی روی پل کریمه به عنوان تنها پل ارتباطی میان روسیه و شبه جزیره کریمه، محدود شده است.

یک کامیون روی پل کریمه منفجر شد

بنابر این گزارش، حدود ساعت ۶ صبح امروز یک کامیون باری در بخش بزرگراهی پل کریمه از سمت شبه جزیره «تامان» منفجر شد. این انفجار، آتش سوزی هفت مخزن سوخت قطاری که به سمت کریمه در حال حرکت بود را منجر شد.

گزارش‌ها حاکی از فروریختن بخشی از قسمت بزرگراهی این پل است.
علت این انفجار در دست بررسی است.

وقوع انفجار مهیب روی پل کریمه/ مقام اوکراینی: "کریمه، پل، نقطه آغاز."

برخی رسانه‌های روسیه، انفجار خودروی بمب گذاری شده را عامل این حادثه اعلام کرده‌اند.

دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین نیز دقایقی پیش از تشکیل یک کمیسیون دولتی برای بررسی این حادثه به دستور ولادیمیر پوتین رییس‌ جمهوری روسیه خبر داد.

در همین حال "میخایلو پودولیاک" مشاور رییس جمهوری اوکراین در صفحه شخصی خود در توییتر با انتشار تصویری از اثار این انفجار نوشت: "کریمه، پل، نقطه آغاز." تمام اموال غیرقانونی‌ باید تخریب شوند. تمام آنچه دزدیده شده باید به اوکراین بازگردانده شود. تمام مناطق گرفته شده توسط روسیه باید (از روس‌ها) خالی شود.

وقوع انفجار مهیب روی پل کریمه/ مقام اوکراینی: "کریمه، پل، نقطه آغاز."

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید