استان مازندران یکی از استان‌های زیبای ایران است که به سبب ویژگی‌های زیبایش گردشگران زیادی را به سمت خود کشیده است. یکی از زیبایی‌های این استان پارک جنگلی فین می‌باشد که در چالوس واقع شده است.

لذت سفری بکر در پارک جنگلی فین  چالوس

سلام نو - سرویس گردشگری: پارک جنگلی فین چالوس در ۶ کیلومتری چالوس بین چالوس و مرزن آباد بعد از پلیس راه چالوس قرار دارد. پل سنگی طلا جو بر روی رودخانه ای که در دل این جنگل می باشد بسته شده است و تا سال ۱۳۲۰ نیز باقی مانده بود. در دل جنگلهای انبوه و سر سبز پارک جنگلی فین چالوس تالابی پوشیده از نی و گیاهان مردابی که سطح و اطراف آن پوشیده از نیلوفر آبی می‌باشد، قرار دارد.پیشنهاد می‌شود برای دیدن زیبایی های پارک جنگلی فین و مرداب کندوچال چالوس اردیبهشت ماه به آنجا سفر کنید.

لذت سفری بکر در پارک جنگلی فین چالوس چالوس

نحوه دسترسی به پارک جنگلی فین

برای دسترسی به پارک جنگلی فین، ابتدا باید خود را به چالوس یا مرزن آباد برسانید. این مجموعه در فاصله هفت تا هشت کیلومتری از چالوس، در مسیر چالوس به مرزن آباد قرار دارد.

فاصله پارک جنگلی فین از چالوس: بدون ترافیک و در شرایط عادی جوی حدودا ۱۲ دقیقه

فاصله پارک جنگلی فین از تهران: بدون ترافیک و در شرایط عادی جوی حدودا ۲ ساعت و ۴۰ دقیقه

لذت سفری بکر در پارک جنگلی فین چالوس چالوس

امکانات پارک جنگلی فین

پارک جنگلی فین دارای امکانات رفاهی مناسبی برای گردشگران است. سرویس بهداشتی، پارکینگ، کافه و رستوران، آلاچیق، مکان‌های برپایی چادر، فروشگاه، نیمکت و محل بازی کودکان برخی از امکانات این مجموعه هستند. همچنین در پارک آنتن‌دهی موبایل مناسب است و به اینترنت دسترسی دارید.

اقامت در پارک جنگلی فین

اکر قصد دارید شب را در پارک سپری کنید، می‌توانید سراغ کلبه‌های اقامتی آن را بگیرید. همچنین مجتمع جهانگردی چالوس در مقابل پارک قرار دارد و با ۳۴ اتاق، میزبان مهمانان و گردشگران است.

اتاق دونفره مجتمع گردشگری جهانگردی چالوسسوییت‌های مجتمع گردشگری جهانگردی چالوسفضای داخلی سوییت مجتمع گردشگری جهانگردی چالوساتاق دو نفره با تخت‌های یک نفره مجتمع گردشگری جهانگردی چالوس

مجتمع گردشگری جهانگردی چالوس/عکس‌های گالری از اسنپ تریپ (عکاس: نامشخص)

لذت سفری بکر در پارک جنگلی فین چالوس چالوس

مناسب‌ترین زمان سفر به پارک جنگلی فین

شمال کشور در هر فصل سال زیبایی‌های خود را دارد، از طراوت بهاری گرفته تا زمستان برف‌پوش. با این همه بهترین زمان سفر به پارک جنگلی فین فصول بهار و تابستان است. البته در نظر داشته باشید که تابستان به‌علت شرجی هوا، می‌تواند برای بسیاری آزارنده باشد. بنابراین توصیه می‌کنیم در اردیبهشت ماه به پارک جنگلی فین سفر کنید تا علاوه بر زیبایی طبیعت، هوای مطبوع و لطیف شمال را در این وقت سال از دست ندهید.

ساعات و هزینه پارک جنگلی فین

پارک جنگلی فین به‌صورت ۲۴ ساعته فعال است. برای ورودی هر خودرو (در سال ۱۳۹۹) باید ۲۰ هزار تومان پرداخت کنید. هزینه اقامت در کلبه‌ها جداگانه از شما گرفته خواهد شد.

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید