قرار است ۱۲ مهر ۳۵ دستگاه کامیون کشنده FAW CA۴۱۸۰ متعلق به شرکت سیباموتور وارد بورس کالا شود

زمان عرضه کامیون‌ها در بورس کالا اعلام شد + قیمت

به گزارش سلام نو به نقل از تجارت‌نیوز، براساس اطلاعیه عرضه بورس کالای، ۳۵ دستگاه کامیون کشنده FAW CA۴۱۸۰ متعلق به شرکت سیباموتور ۱۲ مهر روی تابلوی عرضه می‌رود.

این خودروها که در ۱۲ آذر (یعنی دو ماهه) تحویل داده می‌شود. با قیمت پایه ۲ میلیارد و ۳۷۰ میلیون تومان در بورس کالا عرضه می‌شود. طبق روال هر کد ملی (شخص حقیقی) یا شناسه ملی (شخص حقوقی) صرفا مجاز به ثبت سفارش برای یک دستگاه خودرو است و صدور سند و شماره گذاری خودرو فقط به اسم شخص خریدار خواهد بود.

رنگ خودروهای عرضه شده سفید بوده و خریداران جهت تحویل خودرو باید به اداره تحویل سیباموتور واقع در محل کارخانه مراجعه کنند. همچنین خریداران ملزم به واریز وجه هزینه های زیر همزمان با تسویه اصل مبلغ هستند.

قیمت سیبا چقدر است؟

بورس کالا قیمت پایه کامیون کشنده تک محور از نوع FAW CA۴۱۸۰ دو میلیارد و ۳۷۰ میلیون تومان اعلام کرده است. با احتساب هزینه‌های اضافی مربوط به مالیات بر ارزش افزوده، بیمه، پلاک گذاری و سایر هزینه ها همچنان شکاف قابل توجهی میان قیمت پایه بورسی و قیمت بازار آزاد این نوع کامیون کشنده وجود دارد. یعنی در مجموع فرد خریدار باید در حدود دو میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان برای خرید کامیون در بورس کالا هزینه کند. در صورتی بر اساس آگهی‌های بازار قیمت این کامیون از محدوده سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان شروع می‌شود.

ه

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید