مسعود میرکاظمی رئیس سازمان برنامه و بودجه، درباره زمان ارسال لایحه بودجه ۱۴۰۲ به مجلس، رتبه بندی معلمان و تهیه برنامه هفتم توسعه توضیحاتی داد.

زمان ارسال لایحه بودجه ۱۴۰۲ به مجلس / به حساب معلمان پول واریز می‌شود؟

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، لایحه بودجه ۱۴۰۲ احتمالا تا ۱۵ آذر سال جاری به مجلس ارائه می‌شود. نگارش این لایحه با برنامه هفتم توسعه هم‌زمان شده است که این اتفاق خوبی نیست.

لایحه بودجه ۱۴۰۲ و برنامه هفتم توسعه نیمه دوم سال به مجلس تحویل داده می‌شوند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: تلاش می‌کنیم تا ۱۵ آذر لایجه بودجه ۱۴۰۲ را به مجلس ارسال کنیم.

مسعود میرکاظمی در حاشیه جلسه امروز هیات دولت اظهار کرد: علی‌الحساب پول معلمان را تا شهریور پرداخت کردیم و یک میلیون تومان را هم میریزیم تا اینکه تا احکام آنها توسط آموزش‌وپرورش صادر شود.

وی درباره پرداختی به بازنشستگان در شهریور گفت: بخشی از تخصیص بازنشستگان صادر شده است و خزانه منابع را تأمین کند بعضی پرداخت‌ها انجام می‌شود.

آخرین شرایط تهیه برنامه هفتم توسعه

میرکاظمی درباره آخرین شرایط تهیه برنامه هفتم توسعه ، اظهار کرد: چهارچوب آن تهیه شده است. تلاش می‌کنیم بودجه ۱۴۰۲ را براساس سیاست‌های ابلاغی تهیه کنیم و ۱۵ آذر به مجلس برسانیم. هم‌زمان تهیه برنامه هفتم را هم در دستور کار داریم که البته اتفاق خوبی نیست که برنامه هفتم و بودجه هم‌زمان شده است. ابتدا بودجه را به مجلس می‌فرستیم و سپس برنامه هفتم را به مجلس ارسال می‌کنیم. چون تهیه برنامه توسعه زمان‌بر است.

وی با تکذیب این ادعا که هیچ پرداختی به پیمانکاران امسال انجام نشده است، تصریح کرد: این‌گونه نیست. پرداختی داشته‌ایم، اما پرداخت‌های عمده در نیمه دوم سال است چون درآمدها در نیمه دوم بیشتر محقق می‌شود. بالغ بر ۳۵ همت تاکنون پرداخت شده است. پس از تامین منابع، سایر پرداختی‌ها هم انجام می‌شود.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید