بنابر حکمی که هاشم صیامی رئیس فدراسیون دوومیدانی، اعلام کرده است هاشم خزایی به عنوان سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی منصوب شد.

خزایی به عنوان سرپرست دبیری فدراسیون دو و میدانی انتخاب شد

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، هاشم صیامی رئیس فدراسیون دوومیدانی طی حکمی هاشم خزایی را به عنوان سرپرست دبیری فدراسیون منصوب کرد.

در متن این حکم آمده است:"با عنایت به تجربه، تعهد، سوابق ارزشمند اجرایی و ورزشی جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی منصوب می‌گردید.

امید است با استعانت از حق تعالی و استفاده از نیروهای تخصصی و تعامل با  کمیته‌های ذیربط در تحقق اهداف عالیه جامعه دوومیدانی کشور موفق و موید باشید. "

خزایی از قهرمانان و ملی‌پوش اسبق دوومیدانی است که سابقه کسب دو مدال نقره و دو مدال برنز مسابقات قهرمانی آسیا و همچنین مربیگری تیم ملی دوومیدانی در سال ۲۰۱۵ را در کارنامه دارد.

خزایی همچنین دارای مدرک کارشناسی ارشد رشته روان شناسی ورزشی از دانشگاه تهران است و در حال حاضر دانشجو مقطع دکتری در دانشگاه علامه طباطبایی است.

او در حال حاضر به عنوان رئیس هیات دوومیدانی استان البرز و همچنین رئیس تربیت بدنی سازمان آتش نشانی شهرداری کرج فعالیت می‌کند.

پیش از خزایی، علی رضایی دبیر فدراسیون بود.

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید