ملی‌پوش پیشین والیبال گفت: تماشاگران ارومیه‌ای سنگ تمام گذاشتند اما با شیپور نمی‌توان قهرمان آسیا شد!

ملی‌پوش پیشین والیبال: با شیپور نمی‌شود قهرمانی آسیا را به دست آورد

به گزارش سلام نو به نقل از خبرآنلاین، بهنام محمودی در مورد نایب قهرمانی تیم ملی والیبال ایران در مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی ارومیه اظهار داشت: تیم ایران اصلاً خوب نبود. تیم ملی برابر چین هم خوب بازی نکرد و در واقع دو سه سال است که افت کرده‌ایم.

بازیکن پیشین تیم ملی والیبال ادامه داد: با وجودی که تماشاگران ارومیه‌ای و مسئولان شهرداری این شهر برای میزبانی، سنگ تمام گذاشتند اما با شیپور نمی‌توان قهرمان آسیا شد!

محمودی گفت: تیم ملی استانداردهای لازم را ندارد و در لیگ ملت‌های والیبال نیز به همین شکل ظاهر شد. ایران در بازی فینال و در حالی که ژاپن هم چهره قدرتمندی از خود نشان نداد، جنگنده نبود. جو سالن هم زمانی که تیم عقب افتاد به ضرر ایران شد. در این روزها دیگر نمی‌توان با تماشاگر، بازی‌ها را برد.

عضو پیشین هیئت رئیسه فدراسیون والیبال با انتقاد از رویکرد این فدراسیون تصریح کرد: بدعتی که فدراسیون به آن روی آورده، حذف منتقدان و دلسوزان است که به والیبال آسیب می‌زند. بازیکنان، سربازان تیم ملی هستند که متأسفانه برخی مربیان، پشت سربازها مخفی می‌شوند. والیبال باید منش پهلوانی داشته باشد و جای سیاسی‌کاری نیست. فدراسیون در ماه‌های آینده نیاز به تغییر مدیریت و ساختار دارد.

وی در مورد عملکرد امین اسماعیل‌نژاد و صابر کاظمی گفت: آنها هم مثل سایر اعضای تیم، خوب بازی نکردند ولی نباید این نکته را فراموش کرد که این بازیکنان، سرمایه‌های والیبال ایران هستند. کادرفنی یا باید بازیکنانی بهتر از این افراد برای تیم ملی پیدا کند یا از همین بازیکنان، بهترین استفاده را ببرد.

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید