۲۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۲
کد خبر: 55387705

در جریان بازگشت کی‌روش به تیم ملی ایران، دستیارش روجر دی‌سا، به عنوان مربی در تیم ملی ایران در آستانه جام‌جهانی فوتبال ۲۰۲۲ شروع به کار کرده و از نظر او زمان کمی برای آماده سازی تیم ملی فوتبال ایران وجود دارد.

دستیار کی‌روش مربی تیم‌ملی شد

به گزارش سلام نو به نقل از سایت deporticos،  روجر دی‌سا پرتغالی بخشی از کادر مربیگری کارلوس کی‌روش برای تیم ملی فوتبال مصر بود که اوایل امسال به فینال جام ملت های آفریقا رسید، ولی برابر سنگال شکست خورد. سرمربی سابق اورلاندو پیراتز در آفریقای جنوبی به زودی به تهران می‌آید تا به عنوان دستیار سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در جام‌جهانی به کی‌روش کمک کند.

او درباره حضور در تیم ملی فوتبال ایران گفت: زمانی که به جام جهانی راه یابید، باید نگاه واقع بینانه‌ای داشته باشید. گرما و رطوبت برای بسیاری از بازیکنان در مسابقات چالش خواهد بود. ما زمان کمی برای آماده سازی داریم و این ایده‌آل نیست، در حالت ایده آل یک سال  باید تیم را داشته باشیم اما کی‌روش تیم را می‌شناسد و بازیکنان او را می‌شناسند، زیرا او آنها را در دو جام جهانی اخیر آموزش داده است.  

تیم ملی فوتبال ایران آماده برای جام جهانی

آماده سازی تیم ملی فوتبال ایران برای جام جهانی آخر هفته جاری و پیش از رویارویی با اروگوئه و سنگال آغاز می‌شود.

دستیار کی‌روش درباره حضور در تیم ملی مصر نیز گفت: ما یک دوره نه ماهه در آنجا بودیم. زمانی که ما برای همکاری با مصر فراخوانده شدیم، آنها در آفریقا جزو بیست تیم برتر نبودند که برای کشوری مانند مصر غیرعادی است. بنابراین آنها جنگیدند و ما از ابتدا توانستیم نتایج خوبی بگیریم. ما به فینال جام ملت های آفریقا رسیدیم و با شکست دادن بسیاری از تیم های برتر به فینال رسیدیم که در ضربات پنالتی به سنگال باختیم.

وی ادامه داد: در جام ملت ها فراتر از انتظارات بودیم. وقتی به پایان رسیدیم در آفریقا چهارم یا پنجمین تیم بودیم. ما مراکش، ساحل عاج و کامرون را شکست دادیم. متأسفانه بازی مقدماتی جام جهانی را دوباره در ضربات پنالتی به سنگال باختیم. هدف ما صعود به جام جهانی بود که به آن نرسیدیم. ما خاطره خوبی را در مصر به جا گذاشتیم اما نتوانستم برای مدت طولانی آنجا بمانیم.

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید