۲۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۴
کد خبر: 55387585

کیش به عنوان یک شهر ساحلی جذاب از هیجان‌انگیزترین نقاط جنوب ایران برای شنا است، با ما همراه باشید تا از ساحل کیش برای شنا بیشتر بدانیم.

ساحل کیش برای شنا

سلام نو _ سرویس گردشگری: سواحل خلیج فارس چشم‌انداز و مناظر بی‌بدیلی در جنوب ایران دارد که برای گذراندن اوقات فراقت و انجام بعضی تفریحات و ورزش‌هایی نظیر شنا بسیار مطلوب است. جزیره کیش با داشتن سواحلی بی‌نظیر از جمله مقاصد هیجان‌انگیز برای بسیاری از مسافران داخلی و گردشگران خارجی به شمار می‌آید از این رو سالانه دو میلیون گردشگر به این مقصد دیدنی سفر می‌کنند و به خرید، تفریح و استراحت در جای جای آن می‌پردازند. در ادامه راجع به ساحل کیش برای شنا توضیحات تکمیلی داده می‌شود. فارغ از این که بهترین زمان سفر به کیش و قشم است، باید به این اشاره کرد که ساحل‌های قشم همیشه جذاب است.

آیا ساحل کیش برای شنا امن هست

بر خلاف باورهای عموم کوسه یا موجود زنده‌ای که به انسان آسیب برساند در کیش وجود ندارد و ساحل کیش برای شنا بسیار مناسب است، به خصوص وجود پلاژهایی برای خانم‌ها و آقایان سبب شده تا ساحل کیش فضای خوب و درخور توجه برای شنا داشته باشد. ساحل درختان نارگیل با داشتن ۳۰۰۰ درخت نارگیل زیبا و بلند یکی از آرامبخش‌ترین ساحل‌های کیش است که می‌توان در آن شنا و چشم‌اندازهای زیبای خلیج همیشه فارس را تماشا کرد، در این ساحل علاوه بر شنا امکان قایق سواری و جت اسکی سواری وجود دارد و علاوه بر آن می‌توان بعد از یک آب‌تنی حسابی به والیبال، هندبال و فوتبال ساحلی پرداخت.

ساحل کیش برای شنا

پلاژ مخصوص خانم‌ها و آقایان در کیش

هر پلاژی این امکان را برای استفاده‌کننده فراهم می‌کند تا علاوه بر تجربه یک شنا ایمن در دریا، تفریحاتی نظیر والیبال و فوتبال ساحلی و فضایی برای آفتاب گرفتن در ساحل با چشم‌انداز زیبا مهیا باشد. پلاژ آقایان و بانوان کیش نیز محیطی است مطلوب برای شنا کردن، تجربه تفریحات هیجان‌انگیز و همین‌طور استراحت و گرفتن ماساژ به وسیله ماسورهای حرفه‌ای. گفتنی است که در پلاژ بانوان جزیره کیش، سالن‌های زیبایی، سولاریوم و مد نیز وجود دارد و خانم‌های زیادی در این فضا نقش‌های مختلف را با حنای جنوبی بر پوست خود می‌زنند. این نقاط از جاهای دیدنی کیش در شب هستند.

آیا تمام سواحل کیش برای شنا مناسب هستند

مسافران و گردشگران زیادی به این منطقه می‌آیند تا در ساحل کیش برای شنا مجالی پیدا کنند، اما بهتر است بدانیم تمام سواحل کیش برای شنا مناسب نیستند و بعضی از آن‌ها نظیر ساحل مرجان و ساحل میرمهنا به دلیل صخره‌ای بودن این امکان را ندارند. در صورتیکه تمایل دارید بعد از قدم زدن در ساحل یا انجام تفریحات ساحلی تنی به آب بزنید خوب است بدانید که ساحل درختان نارگیل و ساحل سیمرغ برای شنا در آب‌های خلیج همیشه فارس مناسب هستند و دید و منظری شگفت‌انگیز دارند و علاوه بر این دو ساحل جذاب، پلاژ بانوان و آقایان نیز برای شنا کردن بسیار عالی است.

اگر به سواحل خاص علاقه دارید نگاهی هم به ساحل صدفی بوشهر بکنید.

جالب است بدانیم بسیاری از سواحل کیش دارای فضای مناسب برای تفریحات آبی هستند و در آن‌ها تفریحاتی نظیر قایق‌سواری، بناناسواری، جت‌اسکی سواری، شاتل، پاراسل، اسکی روی آب، فلای بورد، پدل بورد، غواصی، اسکوتر غواصی، والیبال و فوتبال ساحلی و دوچرخه سواری وجود دارد. بعضی از ساحل‌های کیش جزوی از یک پارک ساحلی به شمار می‌روند از این رو نه تنها امکان تجربه تفریحات ذکر شده در آن‌ها وجود دارد بلکه برای گذراندن وقت به همراه خانواده و دوستان گزینه درستی محسوب می‌شوند.

در پایان پیشنهاد می‌شود زمان رفتن به ساحل کیش برای شنا وسایلی چون مایو، عینک شنا، کلاه شنا، بینی‌گیر و گوش‌گیر شنا و در صورت نیاز وسایلی نظیر بازوبند و جلیقه شنا را با خود همراه داشته باشید. توصیه می‌شود در تمام فصولی که به جزیره کیش سفر می‌کند کرم ضدآفتاب و کلاه آفتابگیر خود را فراموش نکنید چرا که بدترین حس حین و بعد از یک سفر دلچسب، حس سوزش پوست از آفتاب سوختگی است.

ساحل کیش برای شنا

نگاهی به لیست بهترین ساحل کیش برای شنا

شاید در این شرایط از خود بپرسید بهترین ساحل کیش برای شنا کجا است؟ پاسخ به این سوال قطعی نیست، اما می‌توان به چند ساحا جذاب کیش برای شنا اشاره کرد.

ساحل میرمهنا 

بزرگ‌ترین پارک ساحلی کیش در قسمت شمال غربی جزیره در بلوار دریا، یکی از مناطق مهم تجاری در کیش واقع شده است. شاید این ساحل چندان برای شنا مطلوب نباشد.

ساحل اسکله تفریحی

اسکله تفریحی کیش به دلیل داشتن امکانات متنوع و گسترده یکی از محبوب‌ترین و بهترین سواحل کیش برای گذراندن دوران تعطیلات است. از جمله امکانات متنوع ساحل اسکله تفریحی کیش می‌توان به غواصی اشاره کرد که این ساحل را به ساحلی جذاب برای شنا بدل می‌کند.

ساحل سیمرغ

ساحل سیمرغ کیش یکی دیگر از بهترین سواحل کیش است که انواع ورزش‌های آبی در آن به چشم می‌خورد. اگر دنبال یک ساحل خانوادگی برای تفریحات آبی هستید ساحل سیمرغ را امتحان کنید.

ساحل درختان نارگیل

ساحل درختان نارگیل یکی دیگر از بهترین سواحل کیش است. این ساحل شنی کیش در قسمت شرقی جزیره واقع شده و به دلیل درخت‌های بلندقامت نارگیل و زیبایی جذاب حسابی مورد توجه گردشگران قرار دارد. این ساحل از جاهای دیدنی کیش در زمستان است.

کد خبرنگار: ۲۶
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید