مدیر روابط عمومی اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، از کشته و مصدوم شدن ۸ زائر ایرانی اربعین با واژگونی سانتافه در عراق خبر داد.

واژگونی خودروی زائران ایرانی در عراق / چند نفر کشته شدند؟

به گزارش سلام نو به نقل از تسنیم، مدیر روابط عمومی اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از واژگونی یک خودرو سانتافه حامل زائران ایرانی در المشرح خبر داد.

عارف شرهانی مدیر روابط عمومی اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز اظهار داشت: واژگونی یک خودرو سانتافه حامل زائران ایرانی در المشرح عراق یک فوتی و ۷ مصدوم بر جا گذاشت.

وی افزود: این حادثه در ساعت ۱:۱۰ بامداد امروز پنج‌شنبه در المشرح عراق رخ داد و مصدومان ۵ نفر شامل ۲ نفر خانم ۴۰ و ۹ ساله و ۳ نفر آقا ۵۳،۱۶ ، ۴۱ ساله گزارش شد که از مرز چذابه به اتوبوس آمبولانس البرز تحویل داده شدند و از آنجا به بیمارستان شهدا نفت سوسنگرد منتقل شدند. 

وی افزود: یک خانم ۴۷ ساله در این حادثه جان خود را از دست داد. ۲ مصدوم ایرانی دیگر نیز پس از یک ساعت توسط یک دستگاه آمبولانس عراق، به آمبولانس ماموران امدادی اورژانس ۱۱۵ تحویل داده شد.

این حادثه بین مسیر پایانه شیب عراق(چذابه) تا منطقه المشرح عراق رخ داد.۲ روز پیش نیز حادثه رانندگی برای زائران ایرانی در همین مسیر ۳ مصدوم در پی داشت.

پایانه مرزی چذابه در ۱۱۰ کیلومتری شمال غرب اهواز ، و شلمچه در ۱۵ کیلومتری خرمشهر، ۲ گذرگاه تردد اتباع ایرانی و عراقی هستند.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید