یکی از بهترین زمان‌های سفر به جزیره کیش دومین ماه زمستان است از این رو بسیاری سؤال دارند که لباس مناسب برای سفر به کیش در بهمن ماه، چه ویژگی‌هایی دارد؟

لباس مناسب برای سفر به کیش در بهمن ماه

سلام نو _ سرویس گردشگری: منطقه آزاد کیش در تمام فصول سال بی‌نهایت جذاب و دیدنی است و سالانه ۲ میلیون مسافر و گردشگر را به خود جذب می‌کند، گفتنی است این جزیره زیبا در جنوب ایران و استان هرمزگان واقع شده و جاذبه‌های طبیعی و گردشگری فراوانی دارد. فصل زمستان و ماه بهمن از جمله زمان‌های بی‌نظیر برای سفر به کیش محسوب می‌شود و یک یک مسافرانی که قصد بازدید از این جزیره شگفت‌انگیز را دارند خواهان این هستند که بدانند لباس مناسب این فصل و ماه چه نوعی است پس با ما همراه باشید تا پاسخ این پرسش را بدانیم.

آب‌وهوای کیش در بهمن‌ماه

جزیره کیش در دسته‌بندی اقلیمی، اقلیم گرم و مرطوب را شامل می‌شود و در تمام فصول به صورت میانگین ۲۶.۶ درجه سلسیوس دما و ۶۰ درصد رطوبت دارد، از این رو دما در آن بین گرم تا خیلی گرم تغییر می‌کند و به طور مداوم رطوبت حس می‌شود. در بهمن ماه کیش معتدل به حساب می‌آید و دمای آن حدود ۲۰ درجه است، در نتیجه به لحاظ دمایی آسایش گردشگر فراهم می‌شود و راحت‌تر از ماه‌های دیگر سال در جزیره به تفریح، گردش و خرید پرداخته میشود. با احتساب دمای کمتر نسبت به زمان‌های دیگر سال، بهمن یکی از بهترین زمان‌های سفر به کیش به شمار می‌آید.

لباس مناسب برای سفر به کیش در بهمن ماه

لباس مناسب برای سفر به کیش در یازدهمین ماه سال

مهم‌ترین سؤال زمان جمع کردن و بستن کوله یا چمدان این است که لباس مناسب برای سفر به کیش در بهمن ماه، چه ویژگی باید داشته باشد که در ادامه به جوابی درخور با در نظر گرفتن مواردی نظیر آب‌وهوا، جنس و بافت پوشش، مدل و رنگ و طرح لباس خواهیم رسید. با توجه به اینکه کیش در بهمن ماه دمایی معتدل دارد و عموما دمای آن در این ماه بین ۱۸ تا ۲۵ درجه است، برای سفر به آن نیازی به لباس خیلی گرم احساس نمی‌شود و داشتن یک سوییشرت و ژاکت نازک تو کرکی کفایت می‌کند.

توجه شود که لازم نیست لباس مناسب برای سفر به کیش در بهمن ماه، چندان گرم و سنگین باشد و در این ماه نیز مانند ماه‌های دیگر سال توصیه می‌شود پوشش از جنس نخ پنبه باشد تا جریان هوا به خوبی در آن حرکت کند و بافت رخت انتخابی، یک بافت سبک و لطیف تعیین شود تا آسایش بیشتری قابل تجربه باشد. در ارتباط با مدل لباس مناسب کیش در بهمن، گفتنی است که لباس‌هایی با الگوهای آزاد و گشاد به شدت مطلوب‌تر از مدل‌های تنگ و جذب است، به دلیل اینکه در این ماه گاهی رطوبت اندکی از میانگین سالانه بیشتر می‌شود و در این شرایط لباس‌های آزاد رضایت خاطر را حاصل می‌کنند.

به طور معمول توصیه می‌شود در فصول سرد پوشش با رنگ تیره باشد تا جاذب تابش آفتاب باشد، این در حالی است که فصل سرد در کیش این موضوع را طلب نمی‌کند و به دلیل ساعات آفتابی زیاد توصیه می‌شود رخت‌هایی با رنگ‌های روشن یا خنثی پوشیده شود البته توجه به رنگ پوست و بعد از آن انتخاب رنگ لباس برای سفر به کیش خالی از لطف نخواهد بود. طرح‌دار یا ساده بودن لباس در این نقطه هیجان‌انگیز کاملا سلیقه‌ای است و بی‌شک لباس‌های طرح‌داری که با اصولی درست انتخاب شده باشند، جلوه خاص خود را بر تن دارند.

لباس مناسب برای سفر به کیش در بهمن ماه

در آخر لباس مناسب برای سفر به کیش در بهمن ماه، لباسی است که در وهله اول با خود راحتی و آسایش را همراه داشته باشد و بعد با توجه به آب‌وهوا و شرایط اقلیمی در این مکان و زمان نه تنها احساس رضایت را کسب کند بلکه جنس، رنگ، مدل و طرح مطلوبی داشته باشد.

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید