۱۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۳
کد خبر: 55385957

کیش مقصدی هیجان‌انگیز برای هر مسافر و گردشگری محسوب می‌شود از این رو بسیاری تمایل دارند تا بیشتر از مدل لباس برای سفر به کیش بدانند.

مدل لباس برای سفر به کیش

سلام نو _ سرویس گردشگری: منطقه آزاد کیش به عنوان یکی از نقاط زیبا و دیدنی جنوب ایران در شهرستان بندر لنگه استان بی‌بدیل هرمزگان واقع شده و هر ساله پذیرای سیر عظیمی از مسافران و گردشگران داخلی و خارجی است. این نقطه خواستنی ایران جمعیتی بالغ بر ۴۰۰۰۰ نفر دارد و طی سال‌های زیاد اقوام مختلف ایرانی را در دل خود جای داده، به همین دلیل با رفتن به این جزیره شاهد زندگی، صلح و دوستی قوم‌های متفاوت ایران کنار یکدیگر هستید و این موضوع بسیار مهم و ارزشمند است.

مدل لباس با توجه به آب‌وهوای کیش

بهتر است در انتخاب مدل لباس برای سفر به کیش به آب‌وهوا و شرایط اقلیمی این منطقه توجهی دقیق داشت تا سفری با آسودگی خاطر را تجربه کرد. در این راستا دانستن درباره ساعات آفتابی، میزان رطوبت و دمای میانگین در تمام فصول در کیش اهمیت به سزایی دارد و قطعا بر تعداد لباس و وزن آن تأثیر می‌گذارد، پس در وهله اول باید بدانیم منطقه آزاد کیش به نسبت جزایر دیگر منطقه، به صورت میانگین دارای ساعات آفتابی زیادی در فصل‌های مختلف سال است.

وهله دوم میزان رطوبت میانگین سالانه است که نیاز به توجه دارد و قطعا در مدل لباس برای سفر به کیش تأثیرگذار است، رطوبت ۶۰ درصدی در اکثر فصول سال تجربه می‌شود و همین امر این جزیره را به یک نقطه مرطوب تبدیل کرده است. وهله سوم اهمیت موضوع دما است که میانگین آن در طی سال ۲۶.۶ درجه سلسیوس اندازه‌گیری شده و همین سبب شده تا دمای کیش در فصول مختلف سال بین گرم و خیلی گرم متغییر باشد. با توجه به آنچه گفته شد کیش در دسته‌بندی اقلیمی، در اقلیم گرم و مرطوب جای می‌گیرد.

مدل لباس برای سفر به کیش

چه مدل لباس برای سفر به کیش مناسب است؟

با در نظر گرفتن اقلیم و آب‌وهوا در منطقه آزاد کیش به صورت منطقی و هوشمندانه امکان انتخاب لباس مهیا می‌شود و با توجه به موارد ذکر شده بهترین مدل لباس برای سفر به کیش، مدل آزاد است. الگوهای گشاد و نمونه‌هایی که به بدن نمی‌چسبند و جذب نیستند از درست‌ترین مدل‌ها برای کیش به شمار می‌آیند. در صورتیکه مدل لباس آزاد و بلند باشد به استفاده‌کننده آن امکان محافظت و مراقبت از پوست در برابر تابش آفتاب را می‎دهد و اگر مدل لباس آزاد و کوتاه انتخاب شود، به همان نسبت آزادی عمل استفاده کننده بیشتر می‌شود و اصطلاحا لباس در دست و پا نیست.

یکی از مهم‌ترین موارد در مدل لباس برای سفر به کیش، فصل است چرا که در بهار و تابستان بیشتر نیاز است تا از مدل لباس‌های آزاد و آستین کوتاه یا پیراهن‌های گشاد و بدون یقه استفاده شود و پاییز و زمستان لباس‌های آزاد با آستین بلندتر به همراه سوییشرت یا ژاکت نازک پوشیده شود. راحتی و آسایش در انتخاب پوشش پیشنهاد می‌شود و بهتر است در چمدان یا کوله‌پشتی از برداشتن کلاه آفتابگیر و کرم ضد آفتاب غافل نشد زیرا این دو به طرز عجیبی از پوست و مو محافظت می‌کنند.

جنس، رنگ و طرح لباس برای سفر به کیش

در کنار مدل لباس برای سفر به کیش، جنس، رنگ و طرح آن نیز به شدت اهمیت دارد. توصیه می‌شود لباس انتخابی از نخ پنبه باشد تا جریان هوا به راحتی از آن عبور کند و استفاده‌کننده آسایش بیشتری را در محیط گرم و مرطوب جزیره کیش احساس کند. در ارتباط با رنگ بهتر است از رنگ‌های روشن و خنثی استفاده شود با این وجود لباس‌های رنگی و شاد جلوه‌ای دیگر به عکس و فیلم‌های یادگاری می‌دهد. در نهایت بسیاری به طرح لباس در سفری مثل سفر به جزیره کیش توجه ویژه دارند و از لباس‌هایی با طرح‌های ساحلی و به اصطلاح هاوایی که برگ و گل بیشتری دارد استفاده می‌کنند.

مدل لباس برای سفر به کیش

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید