۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰
کد خبر: 55384833

بسیاری از مسافران و گردشگران کیش علاقه دارند تا تفریحات غیرآبی را در آن تجربه کنند، با ما همراه باشید تا بدانیم "سافاری کیش چیست" و چه جنس تفریحی در انتظار است؟

سافاری کیش چیست

سلام نو _ سرویس گردشگری: منطقه آزاد کیش پر از جاذبه‌های طبیعی و گردشگری درخور توجه است و با داشتن جمعیتی ۴۰۰۰۰ نفره خود سالانه ۲ میلیون گردشگر را پذیرا می‌شود، این حجم از مسافر و بازدیدکننده نشان از پتانسیل‌های هیجان‌انگیز و دیدنی جزیره مثال‌زدنی کیش دارد. یکی از پتانسیل‌ها و نقاط تفریحی بی‌نظیر جزیره، سافاری کیش است که به دلیل جذابیت اعجاب‌آور خود هر رده سنی اعم از کودک و بزرگسال مشتاق تجربه کردن آن هستند از این رو بهتر است قبل از سفر بیشتر راجع به این تفریح و تجربیات پیش رو بدانیم.

سافاری کیش چیست

برای دانستن اینکه سافاری کیش چیست نیاز است واژه سافاری را به لحاظ لغوی معنا کنیم. سافاری یک نوع سفر، گردشگری و اکتشاف به وسیله ماشین، موتور و حیوانات چهارپا در دل طبیعت است برای شاهد شدن، دیدن و تهیه کردن عکس و فیلم از منطقه حیات وحش. نکته حائز اهمیت این است که بازدید و مشاهده‌ای که انجام می‌شود نباید به حیات وحش آسیبی وارد کند، در حال حاضر اقلیم جزیره کیش فرصت تجربه‌ بی‌نظیر سافاری را برای مسافران و گردشگران مشتاق فراهم کرده است.

در دل جزیره کیش، مجموعه‌ای به نام پارس سافاری در زمینی به وسعت ۵۰۰ هزار متر مربع در سال  ۱۳۹۲ و نزدیکی فرودگاه بین‌المللی ساخته شده که به عنوان اولین و بزرگترین مرکز سافاری کشور در حال فعالیت است. الان که متوجه شدیم سافاری نوعی برنامه گردشگری برای بازدید از دیدنی‌های حیات‌وحش توسط وسایلی نظیر ماشین و موتور حتی چهارپا است، تا حدودی تصویری از سافاری کیش چیست به دست آوردیم. در ادامه به امکانات و سرگرمی‌هایی که در انتظار بازدیدکننده، مسافر و گردشگر است می‌پردازیم.

تور سافاری کیش

تجربه سافاری کیش یک تجربه بی‌تکرار خواهد بود چرا که با سوار شدن هر وسیله نقلیه مسیرهایی طی می‌شود که در شرایط عادی غیرممکن است. خودروهای لندکروز به دلیل داشتن سیستم تعلیق آفرود و رول‌بار امکان عبور از شیب‌های زیاد و مسیرهای سخت را دارند و حس عجیب حرکت با سرعت بر روی شن‌ها یکی از هیجان‌انگیزترین حس‌های ممکن است. در سافاری کیش خودروهای دیگری نظیر تویوتا، هامر و پاترول نیز وجود دارند که دو دیفرانسیل هستند و راننده‌های حرفه‌ای هر یک از این خودروها تجربه‌ای غیرقابل وصف برای بازدیدکننده رقم می‌زنند.

سافاری کیش چیست
سافاری کیش

برای کامل شدن تصویر ذهنی درباره سافاری کیش چیست، بهتر است از تعداد سرنشینان خودروهای سافاری و نحوه حرکت آن بدانیم. در تور سافاری کیش نیاز است تا ۵ نفر بازدیدکننده کنار یکدیگر داخل ماشین بنشینند، تماشا کنند و احساسات خود را با جیغ ابراز کنند چرا که راننده حرفه‌ای و متخصص آفرود با سرعتی بیش از انتظار پیچ و خم‌های پیست شنی و تپه‌های آن را طی می‌کند و چاره‌ای جز لذت بردن از میزان آدرنالینی که در بدن ترشح شده، نمی‌گذارد.

گفتنی است که مجموعه یک فرصتی را فراهم آورده است تا به واسطه آن بتوان در سانس‌های صبح به صورت vip به مدت یک ساعت و نیم با خودرو لندکروز از نقاط جذاب جزیره دیدن کرد. طی این تور راننده با ماشین به محل اقامت آمده و برای بازدید از نقاط مختلف در جزیره مسیرهای آفرودی را انتخاب می‌کند و بعد از کامل شدن و اتمام گردش، مسافر و گردشگر به محل اقامت رسانده می‌شود.

سافاری کیش و دیگر تفریحات مهیج غیرآبی کیش

پیشنهاد می‌شود در صورتیکه وقت و بودجه سفر به شما اجازه می‌دهد، تفریحات دیگر مجموعه پارس سافاری را نیز تجربه کنید. استوانه جادویی، کارتینگ، پینت بال، زورت بال، بانجی شوتینگ، فوتبال حبابی، بانجی ترامپولین، هرم مومیایی، موتور دریفت، موتور چهار چرخ، فیش اسپا یا دکتر ماهی، شترسواری و عینک واقعیت مجازی تنها تعدادی از تفریحات بی‌نظیر غیرآبی در مجموعه پارس سافاری است که تجربه هر یک از آن‌ها بعد یا قبل از سافاری کیش سفر به جزیره را به یاد ماندنی و خاطرانگیز می‌کند.

سافاری کیش چیست
شترسواری در کیش
کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید