رئیس ائتلاف فتح عراق ضمن تمجید از رهبر جریان صدر به خاطر عذرخواهی از آشوب های اخیر، از همه نیروهای ملی خواست تا برای خاموش کردن آتش فتنه همکاری کنند.

تمجید رئیس ائتلاف الفتح از عذرخواهی مقتدی صدر

به گزارش سلام نو به نقل از منابع عراقی، «هادی العامری» رئیس ائتلاف فتح عراق در واکنش به نشست خبری مقتدی صدر رهبر جریان صدر و درخواست او از طرفدارانش برای خروج از منطقه سبز بغداد و پایان دادن به درگیری‌ها با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: ابتکار عمل سید مقتدی صدر برای متوقف کردن خشونت‌های مسلحانه، طرحی شجاعانه و شایسته تمجید و قدردانی است.

العامری ادامه داد: این ابتکار عمل در لحظه سختی که دشمنان بر روی گسترش درگیری بین برادران سرمایه گذاری کرده بودند، مطرح شد و ما با قدرت از بندهای آن حمایت می‌کنیم و از همگان می‌خواهیم برای جلوگیری از خونریزی و توقف فتنه، راه سید مقتدی را در پیش گرفته و گام‌های مشابه بردارند.

رئیس ائتلاف فتح در پایان بیانیه خود تأکید کرد: از همه نیروهای ملی می‌خواهیم برای برچیدن آثار فتنه و پیش رفتن به سوی خروج از بن بست سیاسی که بهای آن را ملت بزرگوار و صبور عراق می‌پردازد، با هم همکاری کنند.

مقتدی صدر امروز در نشستی خبری ضمن عذرخواهی از ملت عراق و تأکید دوباره بر کناره گیری از سیاست، از طرفدارانش خواست تا به درگیری‌ها خاتمه دهند و منطقه سبز بغداد را ترک کنند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید