بازار خودرو در واکنش به افزایش قیمت دلار و موضوعات برجامی باز هم روند افزایشی گرفت و برخی از خودرو به شدت افزایش یافتند.

افزایش دوباره قیمت خودو در بازار/ سمند ۸ میلیون گران شد

به گزارش سلام نو به نقل از فردا، پژو ۲۰۶ تیپ دو بدون تغییر بود و ۲۹۵ میلیون تومان معامله شد. ۲۰۶ تیپ ۵ فول هم در مدل  ۱۳۹۹ هم در قیمت خود نغییری نداشت و ۳۵۸ میلیون تومان قیمت خورد.

پژو ۲۰۷ دنده‌ای سقف پانوراما تغییری در قیمت خود نداشت و ۴۰۳ میلیون تومان معامله می شود. نسخه اتوماتیک با سقف شیشه ای و در مدل ۱۴۰۰، بدون تغییر بود و ۶۱۰  میلیون تومان معامله شد. نسخه دنده ای با سقف فلزی و مدل ۱۴۰۱ با ۳ میلیون افزایش ۳۹۵ میلیون تومان معامله می شود.

پژو ۴۰۵ در نسخه بنزینی تغییری نداشت و ۲۸۶ میلیون قیمت خورد. این خودرو در نسخه دوگانه هم بدون تغییر بود و ۳۰۴ میلیون تومانی به ثبت رساند.

پژو پارس LX مدل ۱۴۰۱ با ۴ میلیون افزایش ۳۶۹ میلیون تومان معامله شد. این خودرو در مدل ۱۴۰۱ و با موتور XU7، هم ۱ میلیون گران شد و ۳۰۷ میلیون تومان معامله می شود.

پارس ELX-TU5، خودروی جدید ایران خودرو بدون تغییر بود و ۴۱۵ میلیون تومان قیمت خورد.

پژو ۲۰۰۸ بدون تغییر بود و  ۱ میلیارد و ۳۸۰ میلیون تومان معامله شد.

سمند LX  در مدل ۱۴۰۱ با ۴ میلیون افزایش ۳۰۶ میلیون تومان قیمت خورد. این خودرو با موتور  EF7،۸ میلیون گران شد و ۳۵۰ میلیون قیمت خورد ۳۳۲ میلیون تومان معامله شد.

دنا معمولی مدل ۱۴۰۱ با ۵ میلیون افزایش ۴۰۰ میلیون تومان قیمت خورد. این خودرو در نسخه توربو اتوماتیک بدون تغییر بود و ۵۰۰ میلیون تومان معامله می شود.

قیمت تارا اتوماتیک چند؟

تارا اتوماتیک ۳ میلیون گران شد و ۵۷۸ میلیون تومان معامله می شود. نسخه دنده ای هم بدون تغییر ۴۴۸ میلیون تومان معامله می شود.

رانا پلاس ۲ میلیون گران شد و ۳۰۰  میلیون تومان معامله می شود. این خودرو در نسخه با سقف شیشه ای  هم گران شد و ۳۳۰ میلیون تومان قیمت خورد.

1

پراید ۱۱۱ بدون تغییر بود و ۲۰۳ میلیون تومان معامله شد و نسخه ۱۳۱ هم تغییری نداشت و ۱۸۳ میلیون تومان قیمت خورد. پراید وانت یا همان ۱۵۱ در بازار امروز بدون تغییر بود و ۱۷۸ میلیون تومان قیمت خورد.

کوییک اتوماتیک پلاس در مدل ۱۴۰۱ بدون تغییر قیمت بود و ۳۰۲ میلیون تومان معامله می شود. نسخه ساده و دنده ای این خودرو تغییر قیمت نداشت و ۱۹۸ میلیون تومان معامله شد.

سایناEX بدون تغییر ۲۰۱ میلیون تومان معامله می شود.

تیبا هاچبک با ۴ میلیون افزایش ۲۰۷ میلیون قیمت خورد. نسخه صندوقدار تغییری نداشت و ۲۰۱ میلیون تومان قیمت خورد.

قیمت شاهین در مدل ۱۴۰۰ بدون تغییر در بازار ۳۴۸ میلیون تومان اعلام می شود. قیمت مدل ۱۴۰۱ با ۵ میلیون افزایش ۳۶۵ میلیون تومان معامله شد.

2

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید