این لیست از ۵ بهترین مقصد ماه عسل در هند، جرقه اضافی به این ماجراجویی به نام ازدواج می‌افزاید!

ایده هایی برای بهترین ماه عسل رمانتیک و عالی

سلام نو-فاطمه عرب‌زاده: وقتی صحبت از بهترین مقصدها برای ماه عسل به میان می‌آید، زوج هایی که تازه ازدواج کرده‌اند، گزینه‌های متعددی دارند. همه چیز جدید به نظر می‌رسد و چه راهی بهتر از شروع این زندگی "جدید" با یک سفر؟ با طیف متنوعی از مقاصد ماه عسل در هند، انتخاب یک مکان عالی که تنها برای این دو مکان فرار باشد، اغلب چالش برانگیز است. در چنین مناسبت فرخنده‌ای از زندگی، همیشه ایده خوبی است که مقداری عشق و محبت به آن اضافه کنید.

این لیست از ۵ بهترین مقصد ماه عسل در هند، جرقه اضافی به این ماجراجویی به نام ازدواج می‌افزاید!

در اینجا لیستی از بهترین مکان ماه عسل در هند برای یک سفر رمانتیک عالی آورده شده است:

۱. آندامان و نیکوبار

ایده هایی برای بهترین ماه عسل رمانتیک و عالی

جزایر آندامان و نیکوبار با سواحل فراوان، مکان‌های تاریخی و فعالیت‌های ورزش‌های آبی، جزو بهترین مکان‌های ماه عسل در هند هستند که شما را ناامید نخواهند کرد. از سواحل زیبا لذت ببرید و در استراحتگاه‌های فوق‌العاده برای ماه عسل کامل غرق شده باشید. اگر به دنبال فرار از سایر نقاط جهان هستید، تنها چیزی است که به آن نیاز دارید، یک حس عاشقانه و کمی آرامش است.

۲. مانالی، هیماچال پرادش بهشت عاشقان

ایده هایی برای بهترین ماه عسل رمانتیک و عالی

سوئیس هند مدت زیادی است که مقصد ایده آل ماه عسل در هند برای زوج‌ها بوده است. با زیبایی‌های عجیب و منظره‌ای که مانالی به همراه کوه‌های پوشیده از برف که دائما شما را احاطه کرده‌اند، بسیار واضح است که چرا هنوز هم اولین انتخاب برای هر زوج تازه ازدواج شده است.

۳. آلپی، کرالا ونیز شرق

ایده هایی برای بهترین ماه عسل رمانتیک و عالی

آب‌های پس‌آب کرالا با پس‌زمینه‌ای عاشقانه فریاد می‌زند که به نظر می‌رسد از یک فیلم عاشقانه خارج شده است. سفر به پشت‌آب‌های آرام آلپی تنها چیزی است که برای عاشق شدن دوباره به فردی که در آغوشتان است نیاز دارید. یک صبح در قایق‌ نمی‌تواند برای خرید یا دیدن مناظر که مردم معمولا به آن می‌روند رقابت کند. آلپی، به دلیل منحصر به فرد بودن، مسلما یکی از بهترین مکان‌های ماه عسل در هند است.

۴. لاداخ، جامو و کشمیر

لاداخ در میان رشته‌های هیمالیا و قراقورام با جاذبه‌های دیدنی زیبا و مناظر شگفت‌انگیز، واقعا بهشت روی زمین است. ماه عسل شما در لاداخ تجربه‌ای برای شما خواهد بود که به گذشته نگاه کنید. در حالی که اینجا هستید، نمی توانید طلوع خورشید از پانگونگ را از دست بدهید. کمپینگ در نزدیکی دریاچه پانگونگ می‌تواند یکی از به یاد ماندنی‌ترین تجربه‌های زندگی زناشویی شما باشد. خاطرات شگفت انگیز از خوابیدن زیر ستاره‌ها یا در یک خانه دنج در دره نوبرا شما را به دنبال خواهد داشت. آن چرخ‌های نماز معروف اینستاگرام شما را وادار می‌کند تا در مورد معنویات خود فکر کنید. شما همچنین می‌توانید با راهبان معاشرت کنید و در مورد ایده‌های زندگی آنها اطلاعات کسب کنید. یک رویال انفیلد استخدام کنید و با هم وارد زندگی جدید خود شوید!

۵. گوا

خورشید، ماسه و ساحل! چه جایی بهتر از گوا برای جشن اتحادتان؟ این مکان عالی برای ماه عسل در هند برای زوج‌های آزاده مناسب است. اگر درست باشد که غذای خوب راهی برای رسیدن به قلب کسی است، غذاهای گوا قطعا برنده است! یافتن حریم خصوصی در هند دشوار است، اما گوا جنوبی به وفور همین را به شما نشان می‌دهد. از زندگی شبانه گوا لذت ببرید. گوا مرکزی برای ماجراجویی، ورزش‌های آبی، استراحتگاه‌های رمانتیک و تجربه‌های غذاخوری غیرعادی است که همه پرندگان را مجذوب خود می‌کند.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید