۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۲
کد خبر: 55383260

یکی از هیجان‌انگیزترین قسمت‌های هر سفری خرید کردن است از این رو با ما همراه باشید تا بهترین مراکز خرید قشم را برای سوغاتی و خرید شخصی معرفی کنیم.

بهترین مراکز خرید قشم

سلام نو _ سرویس گردشگری: قشم به عنوان یکی از جزایر خلیج همیشه فارس در استان هرمزگان قرار دارد و با وجود مردمان بی‌نظیر و فرهنگ و تاریخ مثال زدنی، جاذبه‌های طبیعی و گردشگری فراوان و البته مراکز خرید متعدد از مقصدهای پر بازدید جنوب ایران به شمار می‌آید.

هر مسافر و گردشگری به دنبال بهترین مراکز خرید قشم است تا یک خرید مطلوب و رضایت‌بخش را رقم بزند. قشم با قرارگیری در تنگه هرمز موقعیتی مناسب و درخور توجه دارد و به راحتی می‌توان در آن بسیاری از کالاهای لوکس، اصل و با کیفیت را با بهترین و اقتصادی‌ترین حالت ممکن خریداری کرد.

بهترین مراکز خرید قشم در کجای آن قرار دارند

بهترین مراکز خرید قشم بیشتر در شرق و شمال جزیره واقع شده و اکثر این مراکز در خیابان ولیعصر و درگهان قرار دارند و این امر حق انتخاب را برای خریدی راحت با امکان مقایسه فراهم می‌کند. مرکزهای خرید قشم با داشتن تنوع بالای محصولات و قیمت‌های متناسب با کیفیت از جمله نقاط مهم و پر بازدید آن محسوب می‌شوند و هر ساله شمار زیادی از مسافران و گردشگران را برای خرید به خود جذب می‌کنند.

در این بین بازار ستاره، سیتی سنتر، فردوسی، پردیس، مرجان و سیمرغ از جمله مرکزهای خرید در شرق جزیره قشم و واقع در خیابان ولیعصر هستند و مراکز خرید خلیج فارس، دو دلفین، دریا، زمرد، نخل، اطلس، نور، ایران زمین و پرشین گلف در شمال جزیره و درگهان قرار دارند.

ویژگی‌های بهترین مراکز خرید قشم

قطعا هر فضایی منحصر به فرد است و هر یک از مرکزهای خرید در قشم نیز از این قاعده مستثنی نیستند. بعضی از این مراکز پوشاک و کیف و کفش را متنوع‌تر ارائه می‌دهند، برخی علاوه بر پوشاک، دارای نمایندگی‌های برندهای معروف لوازم خانگی و الکترونیک هستند و تعدادی با داشتن مکان‌های نظیر شهربازی و رستوران محیط متفاوتی را ایجاد کردند. در ادامه با ما همراه باشید تا بهترین مراکز خرید قشم را با یکدیگر مرور کنیم.

بازار ستاره یکی از بهترین مراکز خرید قشم

بازار ستاره که در بلوار ولیعصر، بالاتر از میدان گل‌ها قرار دارد، یک بازار بین‌المللی به شمار می‌آید و امکان خرید کالاهای با کیفیت بالا را با قیمتی مناسب فراهم کرده و از این نظر شهرت درخور توجهی دارد. این بازار علاوه بر ۶۴۱ مغازه با محصولات متنوع دارای مراکز تفریحی نظیر سالن برای بازی‌های کامپیوتری و بیلیارد، موزه حیوانات، رستوران و کافی‌شاپ نیز است.

این مرکز خرید نمایندگی برندهای مشهور لوازم خانگی و الکترونیک و آرایشی را دارا می‌باشد و به دلیل داشتن درهای خروجی متفاوت و نیز دستگاه‌های خودپرداز محبوبیت خاص خود را دارد.

بهترین مراکز خرید قشم

مجتمع تجاری سیتی سنتر شهره ساکن و مسافر قشم

یکی دیگر از بهترین مراکز خرید قشم، سیتی سنتر است که مرکز خریدی مدرن و لوکس به حساب می‌آید و علاوه بر آن مجتمعی تجاری و تفریحی است. سیتی سنتر با توجه به مساحت ۱۲۵۰۰۰ متر مربعی خود تا به این لحظه بزرگ‌ترین مجتمع تجاری و تفریحی جنوب به شمار می‌آید و با بیش از ۲۰۰۰ واحد تجاری توانسته کالاهای متنوع و گوناگون با توجه به سلایق متفاوت را با قیمتی مطلوب و متناسب به مشتری‌ها ارائه دهد.

سیتی سنتر به عنوان یکی دیگر از بهترین مراکز خرید قشم، محصولات و کالاهایی نظیر پوشاک، کیف و کفش، خوراکی‌هایی مثل شکلات و قهوه، لوازم خانگی و الکترونیک، موبایل و دوربین عکاسی، لوازم آرایشی و بهداشتی، وسایل نوزاد و اسباب بازی و حتی مبلمان را پوشش داده است و همین امر سبب شده تا خریدی آسان برای خود یا سوغات داشته باشید.

بهترین مراکز خرید قشم

مرکز خرید دو دلفین

مرکز خرید دو دلفین در درگهان واقع شده و اجناسی که در آن به فروش می‌رسد به دلیل این که عوارض گمرک به آن تعلق نمی‌گیرد، بسیار ارزان قیمت است. خرید در این مرکز رضایت خاطر شما را فراهم می‌کند چرا که کالاهای باکیفیت را با مبلغ‌هایی بیش از انتظار خوش قیمت تهیه می‌کنید.

گل و گیاه‌های مخصوص جزیره در این مرکز خرید به فروش می‌رسد و خرید سوغاتی به بهترین شکل امکان‌پذیر است.

بهترین مراکز خرید قشم

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید