تیم مشاوره جیم لند برخلاف سایر کسب‌وکارها شما را به سمت یک خرید نامطمئن سوق نمی‌دهند. مشاوران این شرکت در کنار شما هستند تا در کمال احترام و شکیبایی، پاسخگوی سوالات شما باشند و در خرید محصولی متناسب با نیازتان، شما را راهنمایی کنند.

فروشگاه تجهیزات ورزشی جیم لند

اگر قصد خرید لوازم و تجهیزات ورزشی برای منزل یا باشگاه دارید؛ به فروشگاه تجهیزات ورزشی جیم لند سری بزنید تا هرآن چه نیاز دارید را با بهترین کیفیت و نازل‌ترین قیمت، تامین کنید.

محصولات جیم لند

تردمیل

تردمیل علاوه بر اینکه برای هر باشگاهی لازم است برای افرادی که قصد دارند در منزل نیز فعالیت بدنی داشته باشند، جزو اولین انتخاب‌هاست. بااین‌حال تردمیل باشگاهی تفاوت‌هایی با نوع خانگی دارد، برای مثال باید محدودیت وزن کمتری داشته باشند، برنامه‌های بیشتری داشته باشند و بتوان از آن برای مدت طولانی استفاده مداوم کرد. همچنین تردمیل‌های خانگی سبک‌تر و کوچک‌تر از تردمیل‌های باشگاهی هستند تا فضای کمتری از خانه را اشغال کنند. در فروشگاه جیم لند، انواع مختلفی از تردمیل‌های خانگی و باشگاهی وجود دارد که شما می‌توانید متناسب با نیاز خود از بین آن‌ها انتخاب کنید.

دوچرخه ثابت

دوچرخه‌های ثابت نیز انواع مختلفی دارند از دوچرخه‌های اسپینینگ باقابلیت‌های پیشرفته گرفته تا دوچرخه‌های خانگی که قابلیت‌های کمتری دارند. دوچرخه‌های ثابت محدوده قیمت وسیعی دارند و اگر شما هم قصد دارید برای خانه یا باشگاه خود دوچرخه باکیفیت خریداری کنید، می‌توانید از فروشگاه اینترنتی جیم لند اطلاعات مربوط به هر دوچرخه را مطالعه کنید یا با کمک مشاوران تیم جیم لند، بهترین دوچرخه‌های ثابت را با مناسب‌ترین قیمت خریداری کنید.

الپتیکال

فروشگاه تجهیزات ورزشی جیم لند انواع مختلف الپتیکال‌های باشگاهی و خانگی را با کمترین میزان ناموجودی در اختیار شما گذاشته تا متناسب با نیاز خود بهترین الپتیکال را با قیمتی مناسب خریداری کنید.

سایر محصولات

جیم لند علاوه بر دستگاه‌های ورزشی، انواع ماساژورها و تجهیزات پزشکی - ورزشی را نیز برای شما فراهم کرده است.

مزایای خرید از جیم لند

مشاوره و پشتیبانی

تیم مشاوره جیم لند برخلاف سایر کسب‌وکارها شما را به سمت یک خرید نامطمئن سوق نمی‌دهند. مشاوران این شرکت در کنار شما هستند تا در کمال احترام و شکیبایی، پاسخگوی سوالات شما باشند و در خرید محصولی متناسب با نیازتان، شما را راهنمایی کنند.

روش‌های مختلف ثبت سفارش

شما علاوه بر اینکه می‌توانید از وب‌سایت جیم لند سفارش خود را ثبت کنید، می‌توانید به‌صورت حضوری به این فروشگاه مراجعه کنید و بعد از دیدن محصولات از نزدیک خرید کنید. تماس تلفنی نیز یکی دیگر از راه‌های ارتباطی و ثبت سفارش شماست که این تیم برای راحتی هرچه بیشتر شما فراهم کرده است.

ارسال فوری

شما بعد از ثبت سفارش در کوتاه‌ترین زمان ممکن محصول خود را تحویل خواهید گرفت. سفارش‌ها شهر تهران، ۲۴ تا ۴۸ ساعت پس به دست شما خواهد رسید. سفارش سایر شهرستان‌ها نیز پس از ۴۸ الی ۷۲ ساعت پس از ثبت نهایی سفارش، به باربری تهران تحویل داده می‌شود.

هزینه باربری و نصب رایگان

کارشناسان فنی جیم لند، به محل حضور شما در شهر تهران می‌آیند تا محصول را راه‌اندازی و تست کنند و تا از سالم بودن آن اطمینان حاصل کنند و در صورت نیاز اطلاعات تکمیلی را به شما ارائه دهند.

علاوه بر ارسال رایگان در تهران، جیم لند هزینه باربری تهران تا شهر موردنظر را بر عهده گرفته تا شما با خیالی راحت از تجربه خرید خود لذت ببرید.

گارانتی

تمام دستگاه‌های هوازی که از فروشگاه جیم لند خریداری کنید، شامل یک سال گارانتی و تا ۵ سال خدمات پس از فروش می‌شود. همچنین اگر کالای خود را در شهری به‌غیراز تهران تحویل گرفته باشید، در صورت وجود مشکلات احتمالی، تا ۷۲ ساعت پس از دریافت محصول می‌توانید با تیم پشتیبانی جیم لند تماس بگیرید و کالا را مرجوع کنید.

جمع‌بندی

جیم لند یک فروشگاه اینترنتی تجهیزات ورزشی است که بهترین محصولات ورزشی را با قیمتی قیاس ناپذیر برای شما فراهم کرده است. این فروشگاه نماینده رسمی و شناسنامه‌دار تعداد زیادی از برندهای ورزشی است که این موضوع تضمین‌کننده کیفیت و اصالت محصولات جیم لند است. مشاوران آن در تمام مراحل خرید، نصب و حتی استفاده محصول پشتیان شما هستند تا با مشاوره دقیق و صحیح شما را در تجربه داشتن خریدی مطمئن همراهی کنند.

کد خبرنگار: ۹
۲دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • سیب گلاب IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
    1 0
    به نظرم هرچه قدر به زمستون نزدیک می شیم کاربرد این وسائل بیشتر میشه.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید