دارای اسپای لوکس، زمین تنیس، باشگاه ورزشی و استخر روباز است.

بهترین اقامتگاه ها در نزدیکی بنگلور هند + عکس

سلام نو-فاطمه عرب‌زاده: شرکت‌های IT در حال شکوفایی، جاده‌های پر ترافیک و سبک زندگی با حرکت سریع، فرد را تا پایان هفته خسته می‌کند. اگر می‌خواهید از شغل یکنواخت خود فاصله بگیرید، پس با همراه باشید، زیرا ما قصد داریم بهترین استراحتگاه‌های نزدیک بنگلور را برای یک استراحت آخر هفته آرامش بخش ارائه کنیم! به همراه خانواده یا تعدادی از دوستانتان از این مکان‌ها دیدن کنید تا خود را برای هفته سخت طولانی که پشت سر گذاشته‌اید، نوازش کنید.

تاج بنگلور

بهترین اقامتگاه ها در نزدیکی بنگلور هند + عکس

تاج بنگلور یک هتل لوکس ۵ ستاره است که در موقعیت استراتژیک روبروی فرودگاه بین‌المللی کمپگودا قرار دارد. اتاق‌ها با داشتن محیطی آرام، دکور هندی غنی و پیچیده با تخت خواب زیبا دارند دینگ پس از یک روز کامل کاوش، میهمانان می‌توانند در کنار استخر بزرگ استراحت کنند، از درمان‌های اسپا لذت ببرند یا در روز چند کوکتل میل کنند. رستوران‌های غذاخوری تمام روز غذاهای لذیذ هندی، ژاپنی و چینی سرو می‌کنند. کرایه اتومبیل و ترانسفر فرودگاهی توسط کارکنان مهربان ترتیب داده می‌شود.

کلارکز اگزوتیکا

بهترین اقامتگاه ها در نزدیکی بنگلور هند + عکس

کلارکز اگزوتیکا که تنها ۱۵ دقیقه با ماشین از فرودگاه بین‌المللی بنگالورو فاصله دارد، اقامتگاه‌های مجلل با امکانات رفاهی مدرن و فعالیت‌های تفریحی فراوان ارائه می‌دهد. پراکنده در ۷۰ هکتار تفرجگاه ۵ ستاره که از سرسبزی برخوردار است، دارای اسپای لوکس، زمین تنیس، باشگاه ورزشی و استخر روباز است. در یکی از اتاق‌های لوکس با فضای داخلی آرامش‌بخش و دکور دست‌چین شده استراحت کنید. سه رستوران موجود در محل، غذاهای لذیذ بین المللی و محلی را با چشم اندازی از استخر سرو می کنند. سایر امکانات عبارتند از کرایه اتومبیل، مراکز تجاری و ترانسفر فرودگاهی.

باشگاه پالم میدوز

بهترین اقامتگاه ها در نزدیکی بنگلور هند + عکس

پالم میدوز با وسعت ۵ هکتار از فضای سرسبز، نوید یک گریز آرام و واقعا متمایز را می‌دهد. اتاق‌های مهمان با مبلمان شیک دارای دکوراسیون چوبی زیبا، پاسیو و صندلی راحت هستند. فضاهای این خلوتگاه مجلل دارای استخرهای متعدد، یک باشگاه ورزشی مجهز و یک اسپای جامع است. فروشگاه‌های غذا و نوشیدنی، غذاهای هندی و طیف گسترده‌ای از کوکتل‌ها را سرو می کنند. همچنین دارای اتاق بازی، ترانسفر فرودگاهی و صرافی است.

استراحتگاه مزرعه مالگودی

بهترین اقامتگاه ها در نزدیکی بنگلور هند + عکس

این تفرجگاه در بنگلور در ۳۳ کیلومتری مناطق اصلی بنگلور مانند جاده بریگاد قرار دارد. این اقامتگاه یک میز پذیرش ۲۴ ساعته، سرویس اتاق و انبار چمدان را برای مهمانان فراهم می‌کند. استراحتگاه صبحانه گیاهی ارائه می‌دهد. مهمانان در می‌توانند از فعالیت‌هایی مانند دوچرخه‌سواری در بنگلور و اطراف آن لذت ببرند. مرکز تجاری و امکانات ملاقات و ضیافت نیز در این اقامتگاه موجود است.

عقب نشینی یوگا شریاس

بهترین اقامتگاه ها در نزدیکی بنگلور هند + عکس

پناهگاهی مملو از مهمان نوازی معنوی و صمیمانه و یک استراحت بوتیک عالی برای شما و عزیزانتان است. در ۲۵ هکتار از باغ‌های پررونق و مناطق استوایی، مکان برگزاری درمان‌های سلامتی جامع مانند آیورودا، طبیعت درمانی، یوگا، مدیتیشن و موارد دیگر را برجسته می‌کند. پس از یک روز کامل جوان‌سازی، در کلبه‌های مدرن و نفیس خود بنشینید که با تم‌های آرت-دکو، رنگ‌های گرم و مبلمان شیک طراحی شده‌اند. از امکانات دیگری مانند رستوران گیاهی چندغذایی، استخر روباز، تورهای راهنما و پیاده روی لذت ببرید.

روستای بومی‌

بهترین اقامتگاه ها در نزدیکی بنگلور هند + عکس

این تفرجگاه دوستدار محیط زیست، مشرف به بخش‌هایی از شالیزارهای طلایی و موضوعات، در روستای حصاراغاتا به دور از گرد و غبار و هیاهوی شهر واقع شده است. اتاق‌های حرفه‌ای دوستدار حیوانات خانگی طراحی داخلی و ملحفه‌های قیمتی ارائه می شود. آنها یک آبگرم ارگانیک و امکانات جلسه دارند. عطش سفر خود را با پکیج‌های گشت شهری با خدمات دربان سیر کنید.

هتل رامی گاستلین

بهترین اقامتگاه ها در نزدیکی بنگلور هند + عکس

این هتل که نسبتا با سلیقه تزئین شده است، دارای ۵ هکتار باغ محوطه سازی شده است. این باعث افتخار است که یک اقامتگاه دوستدار محیط زیست است. امکانات شامل اسپا، سونا و ماساژ خدمات، سالن بدنسازی و استخر روباز. این یک اقامتگاه مناسب برای خانواده است و یک منطقه بازی مشخص برای کودکان دارد.

عقب نشینی گلد فیچ

بهترین اقامتگاه ها در نزدیکی بنگلور هند + عکس

این ملک بوتیک عجیب و غریب، واحه‌ای بزرگ به مساحت ۳۶ هکتار و یکی از بهترین استراحتگاه‌های ۴ ستاره بنگلور است. آنها سوئیت‌های مدرن مجهز به گاوصندوق، اتاق نشیمن با قسمت اختصاصی ارائه می‌دهند. همچنین دارای یک رستوران بین‌المللی سیلوان با امکانات غذاخوری در فضای باز کنار استخر است.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید