رئیس اداره دامپزشکی تهران با اشاره به امکان شیوع ویروس‌های خطرناک در منطقه سیل زده امام زاده داوود از ضدعفونی شدن کامل این منطقه خبر داد.

اطراف امام زاده داوود ضدعفونی شد!

به گزارش سلام نو به نقل از خبرگزاری برنا، محمد رحمتی، رئیس اداره دامپزشکی تهران افزود؛ همزمان با بارش نزولات آسمانی و وقوع سیل در منطقه امامزاده داوود و آسیب به مناطق مسکونی‌ این منطقه، در راستای مسئولیت اجتماعی اداره دامپزشکی تهران و پیشگیری از بیماری های خطرناک پس از بحران در جمعیت انسانی، کارشناسان اداره دامپزشکی پایتخت به صورت جهادی عملیات سم پاشی و ضد عفونی این مناطق را آغاز و تمامی معبرها و مناطق تحت پوشش را سم پاشی و ضد عفونی کردند.

وی اضافه کرد: ضد عفونی و سم پاشی مناطق آسیب دیده، پس ازمخاطرات طبیعی بسیار مهم و ضروری است و به واسطه شرایط بوجود آمده پس از بحران، رشد وتکثیر عوامل بیماری زای میکروبی، ویروسی و انگلی چند برابر خواهد شد که کنترل و اقدام به موقع مانع ازاین خطر زایی خواهد بود.

رحمتی در پایان با اشاره به امتداد خدمت رسانی ها و فعالیت های جهادی در این مناطق تا رسیدن به شرایط پایدار، افزود؛ دامپزشکی پایتخت از هیچگونه اقدامی در جهت تامین سلامت مردم این منطقه فرو گذار نخواهد کرد و در کنار مردم آسیب دیده منطقه کن و امامزاده داوود خواهد بود.

کد خبرنگار: ۱۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید