آسانیسم در صورت اعزام پرستار از شما حمایت خواهد کرد. اگر به هر دلیلی می خواهید پرستار سالمند خود را تغییر دهید، ما در اسرع وقت این کار را برای شما انجام خواهیم داد.

چرا نباید از سایت های آگهی پرستار سالمند ارزان استخدام کنیم؟

اخیراً با افزایش تعداد سالمندان، نیاز به مراقبت های طولانی مدت افزایش یافته است. بنابراین، بسیاری از مردم به دنبال پرستار سالمند ارزان هستند. همانطور که می دانید، بحث در مورد مقرون به صرفه بودن تسهیلات مراقبت طولانی مدت توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. قبل از اینکه به دنبال یک پرستار ارزان قیمت باشید، باید به حقایقی که در تصمیم شما صدق می کند گوش دهید.

اگر عزیزان مسن شما به خدمات مراقبت در منزل نیاز دارند، شما یک لیست بی پایان از سوالات دارید. چگونه شرایط را مدیریت خواهید کرد؟ آیا مادرم می تواند تنها در خانه بماند؟ وقتی من سر کار هستم یا از بچه ها مراقبت می کنم چه کسی به پدرم کمک می کند؟ آیا ما می توانیم خدمات مراقبت در منزل و هزینه های آنها را تامین کنیم؟

عوامل موثر بر روی هزینه پرستار سالمند

هزینه استخدام پرستار در منزل بصورت شبانه روزی به نرخ روز محاسبه خواهد شد. همانطور که گفته شد، نوع و میزان خدمات مورد انتظار شما از پرستار، مسافت و غیره در تعیین این قیمت لحاظ شده است. هزینه استفاده از پرستار تمام وقت نسبت به دو مورد دیگر یعنی پرستار نیمه وقت و پرستار روزانه بیشتر است. زیرا پرستار 24 ساعته در خانه سالمندان مستقر شده و می تواند از تمام امکانات آنجا استفاده کند.

غذا و هزینه های رفت و آمد او هم تامین می شود. لازم به ذکر است به پرستار شبانه روزی یک روز در هفته مرخصی داده می شود. اما در روزهای دیگر به صورت شبانه روزی در خدمت سالمندان خواهد بود.

پیدا کردن یک پرستار سالمند مقرون به صرفه و حقوق او به عوامل مختلفی بستگی دارد. این هزینه در درجه اول به تعداد ساعاتی که برای مراقب از سالمندا اختصاص داده شده بستگی دارد. علاوه بر این نوع خدمات مورد نیاز، وضعیت سالمندان، وجود یک بیماری خاص یا زمینه‌ای و الزامات حفظ کیفیت زندگی سالمندان بر هزینه‌های مراقبت از سالمندان تأثیر می‌گذارد.

بسته به نیاز خود، می توانید از مراقبت از سالمندان موقت، پاره وقت یا تمام وقت استفاده کنید. هنگامی که یک پرستار از یک سالمند مراقبت می کند، سطح خدماتی که ارائه می دهد بر قیمت او تأثیر می گذارد. به عنوان مثال، سالمندی که سالم است و فقط به یک همراه نیاز دارد و کسی که تنهابرای انجام کارهای روزمره کمک می خواهد، هزینه کمتری دارد. این قیمت برای سالمندانی که به پوشک و ویلچر نیاز دارند افزایش می یابد.

آیا پرستار سالمند ارزان با کیفیت است؟

چرا نباید از سایت های آگهی پرستار سالمند ارزان استخدام کنیم؟

همانطور که در بالا اشاره شد، یک عامل مهم در تعیین دستمزد یک پرستار ارشد، تجربه و سطح مهارت او است. بدون شک فردی که زمان زیادی را صرف کسب دانش و اطلاعات لازم برای نگهداری و حمایت از سالمندان می کند، با مهارت بیشتری کار کرده و در ازای آن انتظار حقوق قابل قبولی دارد. امروزه بسیاری از افراد نه تنها به دلیل مشکلات مالی و کسب درآمد، بلکه در ازای دریافت کمترین هزینه از سالمندان مراقبت می کنند.

وقتی به دنبال یک پرستار سالمند ارزان قیمت هستید، نباید از او انتظار داشته باشید که در کارش کاملاً حرفه ای باشد. این پرستاران ممکن است تازه وارد کار شده و آموزش کافی ندیده باشند. در این صورت این احتمال وجود دارد که پس از مدتی کار و خدمات پرستاری را متوقف کنید. علاوه بر این مشکلات، بی تجربگی پرستار سالمند در منزل می تواند آسیب های جبران ناپذیری به سالمندان شما وارد کند.

ما می دانیم که هیچ چیز ارزان لزوما با کیفیت نیست و شما بهترین مراقبت ممکن را برای عزیزان خود می خواهید. پس می توانید هزینه کمتری برای یک مراقب پرداخت کنید، اما پس از مدتی متوجه می شوید که او تجربه کاری کافی ندارد و خدمات حرفه ای به شما ارائه نمی دهد. این نارضایتی و اتلاف وقت و هزینه، سطح تنش و اضطراب شما را افزایش می دهد. همچنین مهم است که یک پرستار سالمندی مقرون به صرفه پیدا کنید که خانواده شما بتواند به او اعتماد کند.

چطور پرستار سالمند ارزان قیمت پیدا کنیم؟

خانواده ها به دنبال فردی هستند که بتوانند به آنها اعتماد کرده تا از والدین سالخورده خود به بهترین شکل ممکن با قیمتی مناسب مراقبت کنند. در آسانیسم، ما برنامه‌ های شخصی‌سازی شده مراقبت در منزل را برای کمک به شما عزیزان در رفع نیازهایشان ارائه می ‌کنیم.

ممکن است پیدا کردن یک پرستار سالمند مقرون به صرفه آسان باشد، اما کیفیت پایین مراقبت ممکن است در دراز مدت نیازهای شما را برآورده نکند. همچنین، یک پرستار سالمند ارزان ممکن است واجد شرایط کافی برای ارائه مراقبت و حمایت از سالمندان نباشد. علاوه بر این، او به دلیل ناشی بودن و عدم صلاحیت کامل کاری، مشکلاتی را ایجاد کند. قبل از اینکه به دنبال یک پرستار سالمند ارزان باشید، مطمئن شوید که او آموزش های کافی را دیده و سابقه بدی ندارد.

نکات مهم استخدام پرستار سالمند

چرا نباید از سایت های آگهی پرستار سالمند ارزان استخدام کنیم؟

اگر می خواهید یک پرستار سالمند ارزان استخدام کنید، باید نوع خدمات سالمندان را بدانید. مطمن شوید که نیازهای خاص سالمند و انتظارات شما را برآورده می کند. در اینجا مواردی وجود دارد که باید در هنگام استخدام پرستار سالمند ارزان در نظر بگیرید:

  • مدت زمان خدمت و سابقه کاری: داشتن تجربه کاری در این زمینه به شما این امکان را می دهد که با زمان کمتری خدمات باکیفیت دریافت کنید. یک پرستار با تجربه در مراقبت از سالمندان نگرش حرفه ای نشان می دهد.
  • تأیید صلاحیت و عدم سوء پیشینه: در بیشتر موارد، نگهداری از سالمند باید توسط افراد آموزش دیده و دارای گواهینامه باشد. اعتبار هر یک از کارکنان و تایید صلاحیت آنها در ایجاد اعتماد و آرامش شما بسیار موثر است.

آسانیسم در صورت اعزام پرستار از شما حمایت خواهد کرد. اگر به هر دلیلی می خواهید پرستار سالمند خود را تغییر دهید، ما در اسرع وقت این کار را برای شما انجام خواهیم داد.

آسانیسم پلتفرم خدمات پرستاری و مراقبتی

زندگی در پایتخت دغدغه های خاص خود را دارد. ترافیک زیاد در زمان انجام امور روزانه، مسافت های طولانی و ساعات کاری طولانی باعث می شود که نتوانیم به سالمندان عزیزمان که واقعاً گنجینه خانواده ما هستند، رسیدگی و خدمت کنیم. به همین دلیل نیاز به استخدام پرستار سالمند در منزل در تهران بیشتر از شهرهای کوچکتر احساس می شود. شاید فکر کنید که یافتن یک پرستار حرفه ای و دوستانه در تهران کار سختی است. اما نه همه! کافیست با مرکز پلتفرم آسانیسم تماس بگیرید و پس از توضیح وضعیت والدین، از پرستاری بخواهید که هر روز، نیمه وقت یا 24 ساعته برای شما کار کند. درخواست شما در اسرع وقت رسیدگی و بهترین ها در اختیار شما قرار می گیرد.

آسانیسم برای خدمات مراقبت در منزل طیف گسترده ای از خدمات مانند خدمات نگهداری از کودک، خدمات مراقبت از سالمند و سایر خدمات مراقبت های بهداشتی را ارائه می دهد. تمامی پرستاران گروه ما افرادی آموزش دیده و با تجربه برای ارائه خدمات با کیفیت بالا هستند.

این مجموعه با هدف ارائه انواع خدمات مراقبت در منزل تاسیس شد. انتخاب پرستار در این مرکز بدون شک تصمیم عاقلانه ای است. بنابراین، اگر مهارت و قابلیت اطمینان پرستاران برای شما مهم است و به پرستار مناسب نیاز دارید، می توانید در تمام ساعات شبانه روز سفارش خود را به صورت رایگان در وب سایت ما ثبت کنید.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید