روزنامه معروف انگلیسی نوشت: تحریم های غرب علیه رژیم سیاسی روسیه نتیجه عکس داشته است و باعث شده تا پوتین قوی تر شود و آثار منفی تحریم ها به اروپا برسد.

گاردین: تحریم‌ها پوتین را قوی‌تر کرد

به گزارش سلام نو، پایگاه نشریه گاردین چاپ انگلیس در مقاله‌ای به قلم «سایمون جنکینز» با اذعان بی تأثیر بودن تحریم‌های غرب نوشت: روبل روسیه (واحد پول این کشور) در حال بالاتر رفتن است و پوتین از هر زمان دیگری قوی‌تر شده و تحریم‌های ما نتایج عکس داشته است.

گاردین در این مقاله با کنایه به وزیر مستعفی انگلیس نوشت: قیمت‌های انرژی در حال بالارفتن است؛ تورم در حال افزایش است و میلیون‌ها نفر بخاطر غلات گرسنه هستند. آیا بوریس جانسون این‌ها را می‌داند؟

در این مقاله همچنین آمده است: تحریم‌های غرب علیه روسیه معکوس‌ترین سیاست در تاریخ اخیر بین الملل محسوب می‌شود. [با اینکه]کمک‌های نظامی امری موجه است، اما جنگ اقتصادی علیه نظام مستقر در مسکو بی تأثیر است.

اذعان نشریه گاردین به داشتن نتیجه عکس تحریم‌های غرب علیه روسیه در حالی بیان می‌شود که به تازگی آمارها نشان می‌دهد رشد بزرگ‌ترین اقتصاد اروپا در سه ماهه دوم سال متوقف شده است.

بر اساس داده‌های منتشر شده توسط اداره آمار آلمان، رشد اقتصادی این کشور در ۳ ماهه دوم سال جاری «متوقف شده» و کارشناسانی که امیدوار بودند حداقل میزان اندکی از رشد ببینند را ناامید کرد.

آلمان اکنون با این سوال مواجه است که چگونه چراغ خانه‌ها و صنعت را در زمستان گرم نگه دارد. زیرا جریان گاز خط لوله نورد استریم ۱ در روزهای اخیر به ۲۰ درصد از ظرفیت آن کاهش یافته و میزان ذخیره گازی این کشور را با خطر جدی مواجه کرده است.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید