با توجه به اهمیت قاب محافظ برای تلفن همراه، باید آن را از فروشگاه های معتبر خریداری کرد. فروشگاه موبی کومی جزو فروشنده های لوازم جانبی تلفن همراه است و با خرید کاور گوشی از موبی کومی دیگر نگران موبایل خود نباشید.

معیار های مقاومت و استحکام قاب گوشی

معرفی قاب های  گوشی مقاوم

قاب های گوشی علاوه بر جنبه زیبایی و ظاهری، باید دارای مقاومت بالا باشد تا از گوشی محافظت کند. محافظ گوشی برای همه افراد ضروری است و فرقی نمی کند قیمت موبایل شما دو میلیون باشد یا ده میلیون باشد. در هر صورت برای جلوگیری از آسیب های وارده به تلفن همراهتان باید از قاب گوشی موبایل استفاده کنید.

همچنین شما باید برای خرید گارد گوشی با کیفیت، جنس قاب ها را بشناسید و نکاتی را درباره آنها بدانید. در ادامه با ما همراه باشید.

معیار های خرید قاب گوشی

برای اینکه بتوانید تفاوت  یک قاب خوب را از یک قاب بی کیفیت تشخیص دهید باید ابتدا معیار های موثر در انتخاب قاب را بدانید تا بتوانید قاب ایمن تری خریداری کنید.

1.نوع طراحی و مدل قاب

 انتخاب قاب زیبا و جذاب بسیار لذت بخش و هیجان انگیز است اما شما باید قابی را انتخاب کنید که تمام بخش های تلفنتان را پوشش دهد و از آسیب دیدن تلفن همراه جلوگیری کند و طراحی استاندارد داشته باشد.

طراحی استاندارد در گارد گوشی به چه معناست؟

طراحی استاندارد در قاب موبایل به این معناست که علاوه بر وزن کم و خوش دست بودن از تمام بخش های مختلف گوشی محافظت کند و دارای ایمنی بالایی باشد. همچنین قاب موبایل نباید روی اسپیکر یا درگاه شارژر را بپوشاند و به این منظور باید قابی متناسب با مدل گوشی خود تهیه کنید.

 یعنی اگر مدل گوشی شما اپل است باید قاب گوشی آیفون خریداری کنید یا اگر مدل گوشی شما سامسونگ و شیائومی است باید قاب گوشی سامسونگ یا قاب گوشی شیائومی خرید کنید.

معیار های مقاومت و استحکام قاب گوشی

2.جنس قاب های گوشی

اگر می خواهید قاب موبایل مقاومی خرید کنید بهتر است با انواع کاور گوشی در بازار آشنا شوید تا بتوانید انتخاب خوبی داشته باشید. در ادامه قصد داریم جنس انواع محافظ گوشی را به ترتیب مقاومت آنها بررسی کنیم.

قاب پلی کربنات TPU

قاب پلی کربنات یا قاب ضد ضربه tpu در بین قاب های گوشی، از نظر ایمنی رتبه اول را به خود اختصاص می دهد. این قاب های گوشی از یک ترکیب پلی کربناتی مقاوم و سخت تولید شده است و بسیار در برابر ضربه مقاوم است.

اگر جزو افرادی هستید که گوشی مدام از دستتان رها می شود با خرید قاب tpu نگرانی خود را بر طرف کنید.

بررسی مقاومت قاب فلزی

قاب فلزی از آلیاژ های مقاوم و تقریبا گران قیمتی تولید شده اند و بنابراین دارای مقاومت و ایمنی بالایی هستند. ترکیب چند فلز مقاوم در ساختار قاب فلزی، باعث شده است که در برابر ضربه و خط و خش مقاوم باشند. اگر قاب گوشی فلزی خریداری کنید قطعا از مقاومت و ایمنی آن راضی خواهید بود.

مقاومت گارد گوشی بتمنی

هر کسی که به دنبال خرید قاب مقاوم باشد قطعا اسم قاب بتمنی را شنیده است. این نوع قاب از استحکام و مقاومت بالایی برخوردار است و می توان گفت در حد قاب های فلزی از گوشی موبایل شما محافظت می کنند و قاب بتمنی از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است.

با توجه به مرغوب بودن جنس و کیفیت ساخت بالای قاب بتمنی، این قاب از وزن و ضخامت بالایی برخوردار است و ممکن است در موقع استفاده کمی دستتان را خسته کند. همچنین به خاطر لبه هایی که دارد، به خوبی از صفحه نمایشگر موبایل شما حفاظت خواهد کرد. این قاب علاوه بر استحکام دارای ظاهری خاص و زیبا هم هست.

معیار های مقاومت و استحکام قاب گوشی

بررسی قاب گوشی ترکیبی

قاب های گوشی ترکیبی در بین همه انواع قاب، رتبه چهارم از لحاظ مقاومت به خود اختصاص می دهد. جنس لبه های قاب ترکیبی با بدنه آن متفاوت است. لبه های قاب های گوشی ترکیبی ضخامت بیشتری نسبت بدنه دارند و از مواد مقاوم و مرغوب تری ساخته شده اند. پشت و بدنه قاب ترکیبی نیز از مواد نسبتا مقاوم ساخته شده است و تا حد متوسط از گوشی شما محافظت می کند.

این قاب ها در تنوع رنگی زیاد یافت می شوند و جذابیت ظاهری مناسبی دارند. اگر جزو افرادی هستید که می ترسند لبه های تلفن همراه بشکند یا خط بیفتد یک کاور گوشی ترکیبی تهیه کنید تا علاوه بر مقاومت و ایمنی بالا، حس خوب زیبایی را تجربه کنید.

بررسی مقاومت قاب چوبی

قاب چوبی، دارای دو نوع است. یکی قاب هایی که با استفاده از چوب مصنوعی ساخته‌ می شوند و نوع دیگر قاب چوبی هست که با استفاده از چوب های طبیعی درختان و ... تولید می شوند. اگر جذابیت این قاب ها را کنار بگذاریم، استحکام آنها نیز قابل قبول است و می توانید تا حدی به آنها اعتماد کنید و گوشی خود را به کاور گوشی چوبی بسپارید.

این قاب  ضربه ها را دفع می کند اما ممکن است در اثر ضربه سنگین یا فشار زیاد دچار شکستگی شود. و البته قاب های چوبی نمی توانند به خوبی از صفحه نمایشگر گوشی محافظت کنند.

بررسی قاب سیلیکونی

قاب سیلیکونی تقریبا از جنس پلاستیک مرغوب و مقاوم است و در برابر ضربه استحکام بالایی از خود نشان می دهد. همچنین به دلیل لبه های تقریبا بلند، از صفحه نمایشگر موبایل شما به خوبی محافظت می کنند. یک عیب بزرگ قاب سیلیکونی این است که به راحتی روی آنها خط می افتد. گارد گوشی سیلیکونی رتبه ششم را به خود اختصاص می دهد.

معیار های مقاومت و استحکام قاب گوشی

چطور تجربه خرید قاب گوشی ایمن را داشته باشیم؟

با توجه به اهمیت قاب محافظ برای تلفن همراه، باید آن را از فروشگاه های معتبر خریداری کرد. فروشگاه موبی کومی جزو فروشنده های لوازم جانبی تلفن همراه است و با خرید کاور گوشی از موبی کومی دیگر نگران موبایل خود نباشید.

در این مقاله سعی کردیم تا  انواع قاب های مقاوم موبایل را به شما معرفی کنید تا تجربه خرید گارد گوشی خوبی داشته باشید. برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در تماس باشید.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید