گسترش راه آهن ازبکستان خیوه را که ۹۴ مسجد و ۶۳ مدرسه آن را در فهرست میراث جهانی یونسکو قرار داده است، در دسترس بازدیدکنندگان قرار می‌دهد. و می‌دانید چه چیز جالب دیگری است؟ هم موزه جدید جاده ابریشم سمرقند و هم موزه ملی هنرهای دولتی و بدون شک تاریخ غنی تجاری منطقه را روشن می‌کنند.

شگفت انگیزترین کار هایی که می‌توانید در جهان انجام دهید

سلام نو-فاطمه عرب‌زاده: خوشبختانه، ما در دنیایی زندگی می‌کنیم که واکسن‌ها اجازه داده‌اند همه چیز به حالت عادی برگردد و نباید موزه‌های عظیم جدید تا کنسرت‌های عظیم، نمایش‌های تئاتر و نمایشگاه‌های هنری را که می‌خواهید از دست بدهید.

به پشت پرده برادوی نگاه کنید

شگفت انگیزترین کار هایی که می‌توانید در جهان انجام دهید

افراد می‌توانند مدتی را صرف کاوش در موزه جدید برادوی کنند، اولین موسسه‌ای که به تاریخ راه سفید بزرگ اختصاص یافته است. موزه جدید به سه بخش تقسیم خواهد شد. ابتدا، یک اتاق نقشه نشان می‌دهد که چگونه صحنه تئاتر شهر در طول سال‌ها قبل از فرود در میدان تایمز به سراسر شهر مهاجرت کرده است. دوم توسعه شکل هنری برادوی را از طریق مصنوعات و آثار هنری مختلف نشان می‌دهد. و سومی، منطقه «پشت صحنه»، به سراغ افراد حرفه‌ای می‌رود که هر روز نمایش‌ها را اجرا می‌کنند.

دورترین شب باشگاهی جهان را انتخاب کنید

شگفت انگیزترین کار هایی که می‌توانید در جهان انجام دهید

در دهکده ماهیگیری Þingeyri، در Westfjords ایسلند، یک شب باشگاهی پاپ آپ بر اساس دیسکوهای دهه ۱۹۷۰ نیویورک خواهید دید. مجموعه‌ای از دی جی‌ها از ایسلند، ایالات متحده آمریکا و بریتانیا آهنگ‌ها را ارائه خواهند کرد و اتاق با یک توپ آینه‌ای غول پیکر تزئین می‌شود.

یک نمایش در تئاتر عظیم جدید

شگفت انگیزترین کار هایی که می‌توانید در جهان انجام دهید

مرکز هنرهای نمایشی تایپه با وسعت ۵.۴ میلیارد با ۷ سال تأخیر، بدون شک وقتی در تابستان ۲۰۲۲ افتتاح شد، بازدیدکنندگان را شگفت‌زده خواهد کرد. شبیه یک کیک صنعتی با یک کره نقره‌ای غول‌پیکر است که برآمده است. به سمت یک ایستگاه مترو مجاور، این سازه دستگیر کننده سال هاست که با پیشرفت ساخت و ساز سرها را می‌چرخاند. یک خانه بازی با ۸۰۰ صندلی به خوبی در توپ قرار دارد.

جاده ابریشم را دوباره دنبال کنید... با قطار

شگفت انگیزترین کار هایی که می‌توانید در جهان انجام دهید

سال آینده می‌توانید مسیر افسانه‌ای مارکوپولو را از طریق ازبکستان، از پایتخت پر زرق و برق تاشکند تا شهر غبارآلود خیوا در غرب را با قطار سریع‌السیر دنبال کنید. گسترش راه آهن ازبکستان خیوه را که ۹۴ مسجد و ۶۳ مدرسه آن را در فهرست میراث جهانی یونسکو قرار داده است، در دسترس بازدیدکنندگان قرار می‌دهد. و می‌دانید چه چیز جالب دیگری است؟ هم موزه جدید جاده ابریشم سمرقند و هم موزه ملی هنرهای دولتی و بدون شک تاریخ غنی تجاری منطقه را روشن می‌کنند.

در دنیای هانس کریستین اندرسن گم شوید

شگفت انگیزترین کار هایی که می‌توانید در جهان انجام دهید

تنها ۹۰ دقیقه سفر با قطار از کپنهاگ ، اودنسه شیک و جذاب است. این مکان شاید بیشتر به‌عنوان زادگاه هانس کریستین اندرسن شناخته می‌شود و از این ماه، اکنون خانه شگفت‌انگیز معماری کاملا جدیدی است که موزه HCA، ادای احترام محبت آمیز به استاد افسانه است. این موزه کاملا سرگرم‌کننده با نمایشگاه‌های زندگی‌نامه‌ای مبتکرانه‌اش از جمله تخیلات نمایشی از خاطرات او و پروژه‌های بی‌جانی که زنده می‌شوند (مثل داستان‌های او) بدون شک خود نویسنده «پری دریایی کوچک» و «ملکه برفی» را به وجد آورده است.

در یک موسیقی ۱۱ روزه به شدت ادامه دهید

شگفت انگیزترین کار هایی که می‌توانید در جهان انجام دهید

به یاد دارید زمانی که بلیت های Primavera ۲۰۲۲ فروخته شد؟ واقعا شبیه هیستری دسته جمعی بود. اما دلیلی وجود دارد که چرا تبلیغات بسیار زیاد است. برای شروع، این جشنواره همیشه بارسلونا را به یک مهمانی بزرگ در کنار ساحل تبدیل می‌کند (و مخاطبان سرگرم کننده را از تمام گوشه و کنار جهان جذب می کند). برگزارکنندگان برنامه‌ای بسیار متنوع را گرد هم آورده‌اند.

شگفت انگیزترین تئاتر همه جانبه جهان را ببینید

شگفت انگیزترین کار هایی که می‌توانید در جهان انجام دهید

برای آخرین رویداد بزرگ لندن توسط خدایان تئاتر غوطه ور پانچ درانک ، باید به هشت سال گذشته برگردید، به حماسه پراکنده هالیوود «مرد غرق شده» . اما انتظار به پایان رسیده است. نمایش جدید «شهر سوخته» (۲۲ مارس تا ۲۸ آگوست) که به دلیل مقیاس و جاه‌طلبی از خود سبقت می‌گیرند، نه در یک، بلکه در دو ساختمان سابق زرادخانه نظامی رخ می‌دهد و اقتباسی (نوعی) از دو تراژدی یونانی خواهد بود که در جریان جنگ تروجان. بسیار هیجان‌انگیز است که لندنی‌ها به زودی می‌توانند به دنیای الهام‌بخش Punchdrunk برگردند، آثاری کمتر از تئاتر تا رویاهای بیداری کامل.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید