به دنبال پیشرفت و ترانسفر شدن حسین‌زاده، بازیکن ستاره استقلالی‌ها، استقلال گمان می‌کند که ستاره خود را از دست خواهد داد و ۲۵۰ هزار دلار ضرر خواهد کرد.

 استقلال بابت یک ستاره ۲۵۰ هزار دلار ضرر کرد

به گزارش سلام نو به نقل از خبرآنلاین، استقلال به خاطر ضعف فاحش مدیریتی و البته به خاطر یک بند فسخ ۲۵۰ هزاردلاری امیر حسین حسین زاده را از دست داد.

شاید مدیران وقت استقلال اصلا فکر نمی کردند، حسین زاده آن قدر پیشرفت کند که ترانسفرشود و آنها قطعا به اندازه ایجنت این بازیکن فوتبال شناس و بازیکن شناس نبودند که آینده این بازیکن را حدس بزنند و حالا هم دود این ماجرا به چشم استقلال می رود که ستاره خود را از دست می دهد و فقط ۲۵۰ هزار دلار نصیبش می شود.

استقلال ۲۵۰ هزار دلار می گیرد اما مسلما ۱۰ برابر این مبلغ ضرر می کند چون سال آینده شارلوا کاری را با حسین زاده می کند که قبلا با کاوه رضایی کرده بود. آنها با چند برابر قیمت همین حسین زاده را می فروشند و به جان مدیران استقلال دعا می کنند!که این قدر راحت و عجیب چنین بازیکنی را از دست دادند. روزی که نوشتیم قرارداد حسین زاده بند جدایی دارد همین هوادارانی که امروز به حسین زاده فحش می دهند، به ما تاختند اما با گذشت زمان مشخص شد که ماجرای بند جدایی صحت دارد و این اشتباه غیر قابل باور مدیران وقت استقلال بوده که باعث چنین وضعیتی شده است.

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید