یحیی گل‌محمدی، سرمربی پرسپولیس برای برطرف کردن نقاط ضعف تیمش در خط دفاعی و چارچوب دروازه، در فصل گذشته نفرات جدیدی را جذب کرد.

نظر مدافع جدید پرسپولیس درباره جو بازی در این تیم محبوب

پرسپولیس فصل گذشته شرایط خوبی در خط دفاعی و چارچوب دروازه نداشت و همین موضوع باعث شد تا یحیی گل‌محمدی برای برطرف کردن نقاط ضعف تیمش در این دو پست نفرات جدیدی را جذب کند. گئورگی ولسیانی یکی از بازیکنانی است که امسال به پرسپولیس اضافه شده است. او که فصل قبل پیراهن سپاهان را بر تن داشت، تأکید می‌کند طی سال‌های حضور در ایران، جو هیچ تیمی را مثل پرسپولیس ندیده است. ولسیانی درخصوص حضور در پرسپولیس و مسائل مختلف دیگر به سؤالات همشهری ورزشی پاسخ می‌دهد.

شرایط این روزهای پرسپولیس چطور است؟

ما به شکل جدی و فشرده تمرین می‌کنیم تا آماده شروع فصل جدید لیگ برتر شویم. تمرینات سختی را پشت سر می‌گذاریم و کادر فنی هم با انجام بازی‌های دوستانه در تلاش است تا بازیکنان را به هماهنگی برساند. هر روزی را که پشت سر می‌گذاریم، یک کمک بزرگ برای ماست تا بتوانیم بیشتر از هم شناخت پیدا کنیم و هماهنگ‌تر شویم.

جو پرسپولیس را چطور می‌بینی؟

جو خوبی در تیم حاکم است. من قبل از پرسپولیس در چند تیم دیگر ایرانی بازی کرده بودم ولی باید بگویم که هیچ تیمی جو پرسپولیس را ندارد. اینجا همه‌چیز فوق‌العاده است و خوشحالم که در یک تیم بزرگ بازی می‌کنم.

اولین بار که پیشنهاد پرسپولیس به‌دست تو رسید، چه احساسی داشتی؟

واقعا سورپرایز شدم. بعد از پشت سر گذاشتن یک فصل سخت، تازه استراحت را شروع کرده بودم که پرسپولیس به من پیشنهاد داد و این یک اتفاق خوب بود. من هم نمی‌توانستم به این پیشنهاد پاسخ منفی بدهم. بازی در این تیم یک چالش جدید برای من بود و درنهایت هم با این تیم به توافق رسیدم.

هدف مهم تو در پرسپولیس چیست؟

مهم این است که کیفیت خوبی از خودم به نمایش بگذارم و بازیکن مفیدی باشم. دوست دارم قهرمانی با پرسپولیس را در لیگ برتر تجربه کنم و امیدوارم به این هدف برسم.

اوایل حضورت در پرسپولیس، محیط این تیم برایت ناآشنا نبود؟

طبیعتا چند روز نیاز به زمان داشتم تا خودم را با شرایط وفق بدهم ولی حضور سروش رفیعی و دانیال اسماعیلی‌فر برای من خوشحال‌کننده بود چون با آنها در سپاهان همبازی بودم. از طرفی وقتی در نخستین جلسه به محل تمرین رفتم، برخوردها با من خوب و صمیمی بود و این چیزی بود که برایم اهمیت داشت.
پرسپولیس در خط دفاع نفراتی چون پورعلی‌گنجی، فرشاد فرجی، علی نعمتی و هنانوف را دارد. به‌نظر می‌رسد رقابت بین شما سخت باشد.
رقابت که در همه پست‌ها وجود دارد.

به‌نظر خودت فیکس بازی می‌کنی؟

این را من نمی‌توانم جواب بدهم و همه‌چیز دست سرمربی است که باید تصمیم بگیرد. آن چیزی که به من ارتباط پیدا می‌کند، تمرین و تلاش کردن است تا بتوانم در ترکیب ثابت بازی کنم. دیگر بازیکنان پرسپولیس هم تلاش می‌کنند چون می‌خواهند همراه با تیم ملی به جام جهانی بروند. هیچ بازیکنی در پرسپولیس از فیکس بودنش مطمئن نیست، من هم کار آسانی ندارم ولی تلاش می‌کنم تا به هدف‌هایم برسم.

کار کردن با یحیی گل‌محمدی چطور است؟

من قبل از آمدن به پرسپولیس تجربه کار کردن با این مربی را نداشتم. تیم‌های گل‌محمدی در فوتبال ایران نتایج خوبی گرفته‌اند و او مربی صاحب‌سبکی است. گل‌محمدی در تلاش است تا در فصل جدید یک اتفاق بزرگ را رقم بزند، من سبک این مربی را دوست دارم و امیدوارم فصل خوبی را با گل محمدی سپری
کنم.

چقدر احتمال می‌دهی پرسپولیس قهرمان شود؟

پیش‌بینی که غیرممکن است ولی هدف همه ما رسیدن به قهرمانی است. ژن قهرمانی همیشه در پرسپولیس وجود دارد.

آیا سپاهان، استقلال و فولاد تهدید بزرگی برای پرسپولیس به شمار می‌روند؟

همه تیم‌ها خوب هستند و این تیم‌هایی که اسم بردید هم برای قهرمانی تلاش می‌کنند. باید منتظر شروع لیگ باشیم ولی ما هم تیم خوبی داریم و فقط برای قهرمانی می‌جنگیم.

می‌گویند در تمرینات هم خوب گل می‌زنی؟

مثل هر فوتبالیستی به گل زدن علاقه دارم و دوست دارم برای پرسپولیس هم گل بزنم.

دوست نداشتی امسال در کنار سیدجلال حسینی بازی کنی؟

سیدجلال تصمیم به خداحافظی گرفت ولی هر بازیکنی قطعا دوست داشت در کنار او بازی کند. حسینی سال‌ها در یک سطح حرفه‌ای فوتبال بازی کرد و همیشه هم در اوج بود. شخصیت او مثال‌زدنی است و برایش آرزوی موفقیت دارم.

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید