۲۵ تیر ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۲
کد خبر: 55373452

آرامش، سکوت و پیاده روی طولانی در کنار ساحل لذت بخش است. خوابگاه و صبحانه دارای درجه تمیزی استثنایی و همچنین تراس و تلویزیون صفحه‌تخت هوشمند است. یک سفر کوتاه دورتر در شرق ساسکس، برایتون است، جایی که باید از سکوی تماشایی i۳۶۰ بریتیش ایرویز لذت ببرید، غرفه سلطنتی را کاوش کنید یا در یک تور دوچرخه‌سواری شرکت کنید.

عکس ۵ ساحل برتر انگلیس

سلام نو-فاطمه عرب‌زاده: خطوط ساحلی زیادی در اطراف این جزیره پیچیده شده است، تنوع شگفت‌انگیز مناظر بریتانیا را در نظر بگیرید. کشوری که سواحل آن از رشته‌های حماسی گرفته تا بریدگی‌های کوچک از صخره‌ها، جزایر بیابانی تا استراحتگاه‌های ادواردیایی اولیه را شامل می‌شود. در اینجا ۵ مورد از بهترین سواحل بریتانیا آورده شده است.

۱. پورث کورنو، کورنوال

عکس ۵ سواحل برتر انگلیس

شن‌های سفید پورثکورنو که با صخره‌های ناهموار احاطه شده و یک خلیج یاقوت کبود را قاب‌بندی کرده است، کوچک اما به طرزی عالی شکل گرفته، صحنه‌ای بعید به نظر می‌آید. پورث کورنو نیز فقط یک چهره زیبا نیست. تئاتر Minack در بالای صخره میزبان اجراهایی در فضای باز است، در حالی که موزه‌ای، تولد تلگراف ماوراء اقیانوس اطلس را در سال ۱۸۷۰ در اینجا جشن می‌گیرد. زیبایی خیره کننده، فرهنگ و تاریخ همه در یک نقطه، این سواحل را به یکی از سواحل برتر انگلستان تبدیل کرده است.

پورت کورنو در میان خانواده‌ها پرطرفدار است.

Lizard یک کلبه تعطیلات خوب در این منطقه است، با حال و هوای دنج «خانه از خانه» و پاسیو کوچکی در بیرون. یک نمایش خیره‌کننده در تئاتر Minack را از دست ندهید، برای یک محیط اجرا، این بهترین صحنه است.

۲. وست ویترینگ، ساسکس غربی

عکس ۵ سواحل برتر انگلیس

کیت ریچاردز ممکن است در اینجا یک کلبه ساحلی داشته باشد، اما وست ویترینگ در صلح و آرامش به جای راک‌اند رول برتر است. از میان تپه‌های شنی بچرخید تا روی ۵۵ هکتار شن و ماسه دست نخورده بیرون بیایید که به نحوی ۱۰۰۰۰ بازدیدکننده را در تعطیلات تابستانی غرق در آفتاب می‌بلعد. باد و بادبازان آن را دوست دارند. همینطور بچه‌ها، آب پاشیدن در استخرهای شنی یا دیدن خرچنگ در هنگام جزر. بقیه هم آن را دوست دارند، فقط با یک فنجان به کانال نگاه می‌کنند یا خیره می‌شوند. کیت احتمالا همین کار را می‌کند.

آرامش، سکوت و پیاده روی طولانی در کنار ساحل لذت بخش است. خوابگاه و صبحانه دارای درجه تمیزی استثنایی و همچنین تراس و تلویزیون صفحه‌تخت هوشمند است. یک سفر کوتاه دورتر در شرق ساسکس، برایتون است، جایی که باید از سکوی تماشایی i۳۶۰ بریتیش ایرویز لذت ببرید، غرفه سلطنتی را کاوش کنید یا در یک تور دوچرخه‌سواری شرکت کنید.

۳. ساحل پار، سنت مارتین، جزایر سیلی

عکس ۵ سواحل برتر انگلیس

به نظر می‌رسد سنت مارتین در انتهای جهان دروغ می‌گوید. این جزیره خام تر و وحشی تر از همسایه ترسکو، جزیره‌ای برای خبره‌ها است، توده سبز حاصلخیز که با سواحل سفید شکری که با ریزش جزر و مد متورم می‌شوند، احاطه شده است. ماسک و غواصی خود را فراموش نکنید: در میان جنگل‌های کلپ در شفاف‌ترین آبی‌ترین آب مجمع الجزایر.

کارما در بهترین حالت خود لوکس دریایی است. با اسپا، بار، رستوران و محوطه‌های وسیع، هر آنچه را که نیاز دارید را در اینجا پیدا خواهید کرد. حتما از باغ‌های صومعه ترسکو در جزیره ترسکو بازدید کنید.

۴. بارافاندل، پمبروکشایر

عکس ۵ سواحل برتر انگلیس

بارافاندل یکی از پر سر و صداترین سواحل بریتانیا است که در صخره‌های پمبروکشایر فرو رفته است و یک مکان عالی برای پیک نیک ایجاد می‌کند. فضا ارتباط زیادی با آن دارد. پیاده‌روی در اینجا از اسکله Stackpole، جمعیت را به حداقل می‌رساند و به Barafundle راز مشترکی می‌دهد. دریاهای کم عمق و پناه گرفتن از بادهای غالب نیز امتیاز کسب می‌کنند. اما کلینچر؟ ماسه‌های عالی که فقط برای قلعه‌های شنی عالی هستند.

پورتکلو هاوس هفت اتاق جذاب با سوئیت در یک عمارت بزرگ گرجستان ارائه می‌کند. همچنین طیف وسیعی از کلبه‌های تعطیلات با پذیرایی از خود در زمین‌های وسیع وجود دارد.

۵. بامبورگ، نورثامبرلند

عکس ۵ سواحل برتر انگلیس

هیچ مدلی بهتر از شبح کتاب داستان قلعه بامبورگ برای ساخت قلعه شنی وجود ندارد. این ساحل از پشت ماسه‌های رنگ پریده این ساحل بکر که تا فاصله‌ای در زیر آسمان پاک رنگ پریده امتداد می‌یابد و با آب کم تا یک مایل به دریا امتداد می‌یابد، بالا می‌رود. طرح رمانتیک جزیره مقدس را در انتهای شمالی آن اضافه کنید و این یک منظره باشکوه برای کشتی‌های بلند وایکینگ است، چیزی که آنطور که باید شناخته شده است.

آپارتمان پینتیل دو خوابه، حدود ۱۵ دقیقه پیاده‌روی از ساحل، با آشپزخانه‌ای کاملا مجهز برای پذیرایی شخصی عالی است.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید