میت رامنی، سناتور ایالت یوتا آمریکا نوشت که وی مایل نیست تا شاهد حضور دوباره دونالد ترامپ درکاخ سفید باشد و در عین حال فکر نمی‌کند که جو بایدن توانسته باشد ملت آمریکا را متحد سازد.

انتقاد میت رامنی از عملکرد بایدن / در متحد کردن آمریکا موفق نبود

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، «میت رامنی» بازنده انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۲ آمریکا، نسبت به آینده و گزینه های احتمالی انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا ابراز ناامیدی کرد و با هشدار نسبت به احتمال انتخاب دوباره دونالد ترامپ افزود: معتقدم جو بایدن قادر به ایجاد اتحاد در میان آمریکایی‌ها نشده است.

تارنمای نشریه آمریکایی نیوزویک با انتشار این خبر، نوشت: میت رامنی، سناتور ایالت یوتا آمریکا با انتشار مقاله ای در مجله «آتلانتیک» (چاپ واشنگتن دی.سی)، درباره گزینه های سیاسی که مردم در انتخابات آینده ریاست جمهوری، با آن مواجه اند ابراز ناامیدی کرد و نوشت که وی مایل نیست تا شاهد حضور دوباره دونالد ترامپ درکاخ سفید باشد و درعین حال فکر نمی کند که جو بایدن توانسته باشد ملت آمریکا را متحد سازد.

در بخش دیگری از مقاله رامنی آمده است: جو بایدن هنوز نتوانسته است بیماری ملی مانند انکار، فریب و بی اعتمادی که در کشور ایجاد شده را درمان کند و از دیگر سو بازگشت دونالد ترامپ به کاخ سفید، این مرض و آشفتگی را نه تنها تقویت بلکه آنرا غیر قابل علاج خواهد ساخت.

بنابراین گزارش میت رامنی همچنین در مقاله خود کنگره آمریکا را نیز تکیه گاهی ناامید کننده و نامطمئنی برای مردم آمریکا دانسته است.

رامنی که در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۲ از حزب جمهوریخواه عرصه را به رقیب دموکرات خود باراک اوباما باخت در این مقاله نوشت: کنگره آمریکا نیز در این میان بخصوص ناامید کننده است، نمایندگان منتخب مردم نیز در وضعیت بحرانی درکشور، پشت گرمی مردم نیستند.

نیوزویک در پایان نوشت: اظهارات رامنی بیانگر نگرانی مردم آمریکا است که نه بایدن و نه ترامپ را بعنوان رئیس جمهوری بعدی آمریکا نمی خواهند، نظرسنجی جدید که توسط مرکز هاروارد، برای «مطالعات سیاسی آمریکایی» بین ۲۸ تا ۲۹ ژوئن (۷ و ۸ تیرماه ۱۴۰۱) به عمل آمد،  نشان داد که ۷۰درصد رای دهندگان آمریکایی خواستار حضور بایدن برای دور دوم ریاست جمهوری نبوده و از هر ۱۰ رای دهنده آمریکایی نیز ۶ رای دهنده گفته اند که ترامپ نباید برای انتخابات ۲۰۲۴ اقدام کند.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید