۲۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۲
کد خبر: 55370683

سنگاپور آنقدر در این جبهه می‌درخشد که توسط رهبران جهان تمجید شد. گردشگران متعددی که در طول سال از این مکان دیدن می‌کنند، از سرسبزی، زیبایی و آسمان خراش‌های درخشان این کشور کوچک لذت می‌برند.

۵ دلیل سفر به سنگاپور

سلام نو-فاطمه عرب‌زاده: برای سنگاپور، ما باید بگوییم، اندازه مهم نیست، با در نظر گرفتن توسعه در کشور. این شهر که افراد مختلفی در آن زندگی می‌کنند، سرزنده و با نشاط است و اقتصاد خوبی را تقویت می‌کند.

پاکیزگی

حرفه‌ای‌های کسب و کار آسیایی

سنگاپور آنقدر در این جبهه می‌درخشد که توسط رهبران جهان تمجید شد. گردشگران متعددی که در طول سال از این مکان دیدن می‌کنند، از سرسبزی، زیبایی و آسمان خراش‌های درخشان این کشور کوچک لذت می‌برند.

۵ دلیل سفر به سنگاپور

حمل و نقل عمومی کثیف یا خیابان‌های پر از زباله را نخواهید دید. بدون گرافیتی و تف کردن آدامس، قانونگذاران در مورد تمیزی آن بسیار سختگیر بوده‌اند. اولین چیزی که ممکن است در مورد بهشت فکر کنیم، پاکیزگی آن است. یک مکان تمیز مثل این که در بهشت هستید.

جشن‌ها

۵ دلیل سفر به سنگاپور

نمایش نور و آب

سنگاپور یک حضور چند فرهنگی دارد و از این رو فرصتی برای جشن گرفتن چندین مناسبت دارد. چینی‌ها، هندی‌ها، مالایی‌ها، قفقازی‌ها جشن‌های مذهبی و فرهنگی خود را با اشتیاق فراوان جشن می‌گیرند. به دلیل تنوع فرهنگی، در سال تعطیلات رسمی زیادی وجود دارد.

شیرها و فانوس‌های رقصنده در سال نوی چینی که در سراسر آن جشن گرفته می‌شود، به خیابان‌ها می‌آیند. جشنواره نور هند، دیپاوالی، خیابان‌ها و بازارها را روشن می‌کند. به همین ترتیب، جشن‌های بودایی، سیک، مسلمانان و مسیحیان نیز با قدرت جشن گرفته می‌شود.

باغ‌ها

باغ‌های کنار خلیج شهرت جهانی دارند، زیرا یک میلیارد دلار برای ساخت آنها هزینه شده است. این باغ‌های دست ساز در چهار سال ایجاد شدند و ۵۰۰۰۰۰ گل و گیاه را در خود جای داده‌اند. دو باغ ماموت که شرایط آب و هوایی متفاوتی را حفظ می‌کنند به رشد گیاهان کمک می‌کنند، گیاهانی که از منطقه آب و هوایی متفاوتی از سراسر سیاره هستند. برج‌های باغ عمودی با یک پیاده رو به هم متصل می‌شوند. از جاذبه‌های دیگر می‌توان به درختان غول پیکر اشاره کرد که یکی از آنها یک رستوران دارد.

جایزه بزرگ

طرفداران فرمول یک از سراسر جهان دوست دارند برای این رویداد جمع شوند و تیم‌های مورد علاقه خود را تشویق کنند. جایزه بزرگ سنگاپور همه مردم را مجذوب خود می‌کند. این رویداد در یک دوره سه روزه پخش می‌شود. نوازندگان مشهوری از سرتاسر جهان آورده می‌شوند و مسابقه فرمول یک در آخرین شب برگزار می‌شود. بله، این یک جایزه بزرگ شبانه است که می‌توانید از یک بار روی پشت‌بام، مجاور پیست، لذت ببرید. این مدار در شهر پرپیچ و خم می‌شود و آن را به منظره‌ای عالی تبدیل می‌کند.

سنگاپور بالاترین تولید ناخالص داخلی را برای هر فرد در جهان دارد، تقریبا ۶۱۵۷۷ دلار. این کشور عاری از آلودگی است و نرخ جرم و جنایت بسیار پایینی دارد. هیچ راهی وجود ندارد که ما این ملت کوچک را دست کم بگیریم.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید