شما می‌توانید عکس بگیرید، Vlogs یا وبلاگ‌ها را ایجاد کنید، مجله بنویسید، یک دفتر خاطرات درست کنید این‌ها برخی از بهترین مقصدهای کوله‌‍‌پشتی برای مبتدیان هستند.

یک دختر چگونه می‌تواند سفر بک پکی داشته باشد؟

سلام نو-فاطمه عرب‌زاده: بسیاری از ما به سختی حتی در مورد سفر با کوله‌پشتی فکر می‌کنیم. ممکن است محدودیت‌های بسیاری وجود داشته باشد که ما را به عقب برگرداند، مانند تردید به کاوش یک کشور جدید توسط خودمان، یا محدودیت‌های مالی. با این حال، تعدادی از دلایل وجود دارد که چرا کوله‌پشتی برای شما مناسب است. در اینجا برخی از دلایل که چرا شما باید با یک کوله پشتی در یک سفر انفرادی به یک کشور خارجی بروید وجود دارد!

شما فکر می‌کنید: این یکی از دلایل به طور گسترده‌ای استفاده شده برای به تأخیر انداختن ماجراجویی انفرادی شما است. مردم از نتیجه می‌ترسند، به ویژه دختران سفر انفرادی. آیا محل برای گردشگران تنها امن است؟ چگونه می‌توانم هزینه‌هایم را به تنهایی توسط خودم مدیریت کنم؟ اگر بیمار شوم چه؟ اگر گم شوم؟ یا سرقت؟ بله، ما فکر همه جا را می‌کنیم. این ترس‌ها طبیعی هستند. اما اگر مایل به سفر خودتان هستید، شروع کنید.

شما این چیزها را در طول مسیر خود یاد خواهید گرفت زیرا شما بهتر فکر می‌کنید و تنها هستید. اطمینان حاصل کنید که امن سفر می‌کنید. کارت‌، نه پول نقد با خود حمل کنید. از GPS برای مسیر استفاده کنید. تحقیق را انجام دهید و در مورد بهترین مقصدهای کوله پشتی برای مبتدیان اطلاعات پیدا کنید. پیدا کردن این که آیا محل امن است یا نه.

می‌خواهید ارزان سفر کنید؟ کوله پشتی، شاید ارزان‌ترین راه‌ دیدن کشور و تجربه اصلی آن است. بله، شما توریست هستید، بدون شک.

در جوانی سفر کنید

بسیاری از مردم می‌گویند که سن ۲۰ سالگی بهترین زمان برای ماجراهای انفرادی شماست. ما خواهان تفاوت هستیم. این فقط شما را به خوبی احساس می‌کند و به خودتان افتخار می‌کنید و به شما انرژی تازه‌ای می‌دهد تا زمانی که به خانه بازگردید، زندگی جدیدی را به دست آورید.

تغییر

"چرا کوله پشتی"؟این به ویژه برای کسی که برای اولین بار یک سفر انفرادی را تجربه می‌کند، درست است. شما می‌توانید یک فرهنگ جدید، زبان‌های جدید، دوستان جدید را تجربه کنید و مکان‌های جدیدی را ببینید. همچنین، شما یاد می‌گیرید که چگونه خودتان را با مشکلات مواجه کنید. کسی که از یک سفر در سراسر کشور یا خارج از کشور جان سالم به در برده است، بیشتر احتمال دارد که در زندگی به پیروزی برسد، زیرا یک سفر انفرادی با بسیاری از درس‌های زندگی برای یادگیری از آن خواهد بود. شما بهتر می‌توانید تغییر را در آغوش بگیرید و از آنچه که دارید، سپاسگزار باشید.

یاد بگیرید که جنبه‌های مختلف زندگی خود را اولویت بندی کنید، هزینه‌های خود را به خوبی مدیریت کنید، و یاد بگیرید که در سطح بودجه زندگی کنید. این بهترین راه برای گسترش دوستی‌های واقعی زندگی خود را در سراسر جهان و دیدار با افراد جالب است.

شما می‌توانید عکس بگیرید، Vlogs یا وبلاگ‌ها را ایجاد کنید، مجله بنویسید، یک دفتر خاطرات درست کنید این‌ها برخی از بهترین مقصدهای کوله‌‍‌پشتی برای مبتدیان هستند.

کد خبرنگار: ۲۱
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سیدجعفرکاظمی IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۷
    0 0
    همان کوله پشتی چه اشکالی دارد که بک پک راجایگزین آن کردید ؟فارسی را پاس بداریم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید