معاون کنسولی وزارت امور خارجه گفت: اتباع ۲۸ کشور که به قصد جهانگردی به ایران سفر می کنند از ۱۵ بهمن ماه ۱۴۰۲ برای سفر به ایران نیازی به روادید ندارند.

لغو روادید یکجانبه با ۲۸ کشور + اسامی

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، علیرضا بیکدلی معاون کنسولی، مجلس و امور ایرانیان وزارت امور خارجه در خصوص لغو روادید ایران با برخی کشورها، اظهارداشت: وزارت امور خارجه دستور العمل اجرایی مصوبه هیئت وزیران در باره لغو روادید یکجانبه با ۲۸ کشور را به دستگاههای مربوطه ابلاغ کرد.

وی گفت: بر این اساس اتباع این ۲۸ کشور که به قصد جهانگردی به ایران سفر می کنند از ۱۵ بهمن ماه ۱۴۰۲ برای سفر به ایران نیازی به روادید ندارند. آنها می‌توانند صرفا با تهیه بلیط به ایران سفر کنند.

معاون کنسولی، مجلس و امور ایرانیان وزارت امور خارجه تصریح کرد: اتباع کشور هند می توانند از مبادی هوایی بدون نیاز به روادید وارد ایران شوند و برای ورود از طریق مرزهای زمینی باید روادید دریافت کنند.

بیکدلی خاطرنشان کرد: ۲۸ کشور شامل عربستان، قطر، امارات، بحرین، کویت، ازبکستان، قرقیزستان، تونس، تانزانیا، موریتانی، زیمبابوه، موریس، سیشل، ژاپن، اندونزی، سنگاپور، ویتنام، کامبوج، برونئی، برزیل، مکزیک، پرو، کرواسی، صربستان، بوسنی و هرزه گوین، بلاروس و هندوستان (هوایی) می شوند.

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید