در زیر ۴ مکان منحصر به فرد وجود دارد که دفعه بعد که قصد سفر دارید باید در نظر بگیرید.

۴ مکان منحصر به فرد برای سفر خارجی

سلام نو-سرویس گردشگری: ۴ مکان منحصرد به فرد برای سفر مسافرت می‌تواند بسیار سرگرم کننده باشد. با این حال، وقتی همیشه به مقصدهای یکسانی می‌روید، ممکن است خسته کننده شود. شما هر آنچه را که می‌خواهید در آن مقصد تجربه می‌کنید و چیزی برای کشف باقی نمی‌ماند. وقتی این اتفاق می‌افتد، می‌تواند ایده خوبی باشد که با رفتن به جایی که کاملا منحصر به فرد است، چرخه را بشکنید. مکان‌های زیادی در سرتاسر جهان وجود دارد که می‌توانید از آنها دیدن کنید، که احتمالا بسیاری از آنها را نشنیده‌اید یا فکر نکرده‌اید که به آنجا بروید. در زیر ۴ مکان منحصر به فرد وجود دارد که دفعه بعد که قصد سفر دارید باید در نظر بگیرید.

ایسلند

اجازه ندهید این نام شما را بترساند. سایت‌های واقعا شگفت انگیزی وجود دارد که می‌توانید در ایسلند ببینید و سفری فراموش نشدنی را برای شما رقم خواهد زد. زمانی که در ایسلند هستید می‌توانید شفق‌های شمالی و نورهای شگفت انگیز در آسمان را ببینید که در نتیجه شعله‌های خورشیدی می‌آیند، مدتی را در چشمه‌های آب گرم بگذرانید یا از هتل یخی دیدن کنید. استراحتگاه‌ها و هتل‌های واقعا شگفت انگیزی در ایسلند وجود دارد، بنابراین مجبور نیستید بسیاری از راحتی‌های خانه را پشت سر بگذارید.

امارات متحده عربی

۴ مکان منحصر به فرد برای سفر خارجی

امارات متحده عربی مجموعه‌ای از ایالات کوچک واقع در خاورمیانه است. در حالی که ما همیشه در اخبار در مورد اتفاقات وحشتناکی که در خاورمیانه رخ می‌دهد می‌شنویم، امارات متحده عربی تا حد زیادی دست نخورده باقی مانده است. در این منطقه جزایر نخل را خواهید یافت، بزرگترین جزایر دست ساز جهان که در استراحتگاه‌ها پوشیده شده‌اند و اگر به دنبال گذراندن وقت در نزدیکی اقیانوس هستید، یکی از بهترین مکان‌ها برای رفتن است. آنها یک نقطه تعطیلات زیبا برای هر کسی که به دنبال مکانی منحصر به فرد برای استراحت است می‌سازد. تحت حکومت شیخ سعود بن صقر القاسمی و دیگر رهبران این منطقه، امارات متحده عربی به یک کانون توریستی تبدیل شده است که جاذبه‌های فراوانی را ارائه می‌دهد و هر ساله رشد می‌کند.

دره فلم، نروژ

وقتی به مکان‌هایی برای سفر فکر می‌کنید، احتمالا نروژ نامی نیست که به ذهنتان خطور کند. با این حال، اگر به دنبال یک خلوتگاه آرامش‌بخش می‌گردید که با هکتارهای سرسبز و تپه‌ها و دره‌های زیبا احاطه شده است، باید واقعا به فلم نگاه کنید. این منطقه نسبتا توسط تمدن مدرن دست نخورده است و برای هرکسی که به آنجا می‌رود سفری به یاد ماندنی را رقم خواهد زد. ساحل شیشه‌ای، کالیفرنیا و در نهایت، اگر می‌خواهید یک مکان منحصر به فرد برای رفتن داشته باشید، اما نمی‌خواهید خیلی دور سفر کنید، وجود دارد.

ساحل شیشه‌ای در کالیفرنیا

این ساحل زمانی محل زباله بود، اما اکنون اقیانوس سنگ‌های شیشه‌ای زیبای ساخته شده از زباله‌ها را بیرون می‌زند. دیدن آنچه از زباله‌ها می‌آید بسیار زیباست و مناطق اطراف کارهای زیادی برای انجام دادن دارند.

در اینجا شما، ۴ مکان منحصر به فرد که می‌توانید دفعه بعد که به دنبال سفر هستید از آنها دیدن کنید را به شما معرفی کردیم. مکان‌های زیادی وجود دارد که می توانید به آنها بروید، با این حال، این نقطه شروع خوبی است، و امیدوارم حداقل شما را متقاعد کند که از وضعیت خود خارج شوید و چیز جدیدی را برای سفر بعدی خود امتحان کنید.

۱۰ جاذبه برتر گردشگری در اسلو!

اسلو در یک منطقه بزرگ با تنها بیست درصد زمین توسعه یافته گسترده شده است و بقیه مساحتش نشان‌دهنده طبیعت با پارک‌ها، تپه ها، جنگل‌ها و دریاچه‌های زیبا است. اسلو با داشتن تعدادزیادی از بهترین موزه‌ها و گالری‌ها، گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند.

موزه اسکی هولمنکولن

اسلو مکانی است که گردشگران می‌توانند در موزه اسکی هولمنکولن اسکی، کلاس جهانی را بیاموزند. این مکان همچنین هر ساله در فصل زمستان مسابقات پرش اسکی بلند را ارائه می‌دهد.

کاخ سلطنتی

این ساختمان ۱۷۳ اتاقه، قصری چشمگیر است که به بازدیدکنندگان اجازه می‌دهد در باغ ها و محوطه زمین پرسه بزنند. با این حال، ورود به کاخ باز نیست.

موزه مونک

این موزه چندین نقاشی، مجسمه و طراحی از ادوارد مونک، یکی از بزرگترین نقاشان نروژ را به نمایش می‌گذارد.

اسلوفورد

اسلوفورد مکانی زیبا با مجموعه‌ای از جزایر است. هر جزیره منحصر به فرد خود را دارد و شنا، پیک نیک، ماهیگیری و قایق رانی را ارائه می‌دهد.

موزه مردمی نورسک

این موزه دارای یک ساختمان دارای مجموعه‌های میراث به همراه موزه روباز با ۱۵۰ خانه جابجا شده از جمله یک کلیسا است.

۴ مکان منحصر به فرد برای سفر خارجی

خانه اپرای اسلو

خانه زیبای اپرای ساخته شده از سنگ مرمر سفید کارارا و گرانیت به نظر می‌رسد که از آب بالا آمده است. این ساختمان فرهنگی باشکوه به بازدیدکنندگان این امکان را می‌دهد که از طریق یک میدان عابر پیاده سفید وارد شوند.

موزه فرام

این موزه معروف‌ترین کشتی قطبی، فرام را به تصویر می‌کشد که داستان اکتشاف قطبی در نروژ را روشن می‌کند. بازدیدکنندگان می‌توانند هر بیست دقیقه از نمایش نور در فرام لذت ببرند.

قلعه آکرشوس

قلعه قرن سیزدهمی ساخته شده توسط هاکون پنجم به عنوان یک مکان استراتژیک برای محافظت از اسلو در برابر مهاجمان بود. در حال حاضر برای مراسم‌ها و کنسرت‌ها استفاده می‌شود.

سالن شهر

تالار شهر نقطه عطفی از شهر است که ساختمانی مربع شکل با دو برج بتونی و آجری دارد. یک برج دارای صفحه ساعت است در حالی که برج دیگر دارای ۳۸ ناقوس است که می‌توان آنها را از منطقه بندر شنید.

آکر بریگه

این ساختمان به زیبایی ترکیبی از معماری قدیمی و جدید را به تصویر می‌کشد. تقریبا دوازده میلیون بازدید کننده سالانه از این منطقه عبور می‌کنند.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید