فرماندار رامسر با اشاره به اینکه مجل حادثه غرق شدگی جوان ۲۵ ساله در رامسر در پلاژ عسل بوده است، گفت: پیکر جوان ۲۵ ساله رامسر از آب بیرون کشیده شد.

بیرون کشیدن پیکر جوان ۲۵ ساله رامسری از دریا

به گزارش سلام نو، ابراهیم شیرود عشرویان اظهار داشت: عمده مسافرانی که در فصل گرما شمال و رامسر را برای سفر انتخاب می نمایند ،به قصد استفاده از دریا می آیند و تاکید می نماییم در محدوده های طرح های سالم سازی دریا شنا نمایند ما نگران سلامتی هموطنان هستیم .

وی ادامه داد: ناجیان غریق و خادمان شما مهمانان عزیز در طرح های سالم سازی دریا مستقر هستند لذا تاکید می نماییم باتوجه به خطرات دریا از شنا کردن در مناطق ممنوعه خودداری کنند. از مسافران می خواهیم شئونات اسلامی را در سواحل رعایت کنند.

عشوریان افزود: پلاژداران ساحلی شهرستان باید مسولیت کامل خود را رعایت نمایند و با بکارگیری نیرو و نصب بنرهای هشدار مسافران را از مخاطرات در مناطق ممنوعه مطلع کنند.

وی با ابراز تأسف از غرق شدن یک جوان ۲۵سال در محدوده پلاژ عسل رامسر بیان داشت :این محدوده از مناطق ممنوعه شنا بوده و تمام تذکرات لازم در جلسات ستاد طرح های دریا به مدیران پلاژ ازجمله این پلاژ داده شده است ،وضعیت برخی از پلاژهای ساحلی اصلا،قابل قبول نیست.

عشوریان گفت: توصیه ما به مسافران آن است ازشنا کردن در مناطق ممنوعه اکیدا خود داری نمایند. ناجیان و غواصان جمعیت هلال احمر پس از حدود یک ساعت تلاش ،پیکر این جوان ۲۵ساله را از آب به بیرون کشیدند که از زحمات آنها قدر دانی می شود. / خبرآنلاین

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید