۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۵
کد خبر: 55363476

شرکت تولید انتقال و توزیع نیروی برق ایران اعلام کرد: برق تعدادی اداره پرمصرف در تهران قطع شد و اگر این ادارات به رفتار پرمصرفی ادامه دهند اسامی آنها هفته آینده اعلام عمومی می شود.

قطع برق ۱۰ دستگاه دولتی پرمصرف
به گزارش سلام نو به نقل از انتخاب؛ شرکت تولید انتقال و توزیع نیروی برق ایران اعلام کرد: برق تعدادی اداره پرمصرف در تهران قطع شد و اگر این ادارات به رفتار پرمصرفی ادامه دهند اسامی آنها هفته آینده اعلام عمومی می شود.

شرکت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق (توانیر) اعلام کرد: برای صیانت از حقوق عامه مردم به عنوان مصرف کنندگان برق در سراسر کشور، امروز ۱۴۰۱.۳.۱۷ وعده وزارت نیرو در خصوص نظارت بر مصرف برق نهادهای دولتی و قطع برق ادارات پرمصرف اجرایی شد. در کلانشهر تهران، برق ۱۰ وزارتخانه و سازمان و دستگاه اجرایی پرمصرف، پس از ارائه اخطار و عدم توجه آنها قطع شد.

توانیر با تاکید بر این که نظارت بر میزان مصرف برق همه نهادها، دستگاه ها و ادارات دولتی همچنان ادامه خواهد یافت، خاطرنشان کرد: در صورت عدم مدیریت مصرف و کاهش میزان برق مصرفی، برای ایجاد نظارت اجتماعی و مردمی، در هفته آتی مشخصات نهادهای عمومی، اداری و دستگاه های اجرائی کشور، با مصرف برق غیرمتعارف اطلاع رسانی خواهد شد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید