وزارت کشور بحرین در بیانه‌ای مدعی شد که مقر دو گروه "سرایا الاشتر" و "سرایا المختار" در ایران است و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به آنها کمک مالی می‌کند!

بحرین مدعی ارتباط ۲ گروه "سرایا الاشتر" و " سرایا المختار" با ایران شد

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، وزارت کشور بحرین دو گروه معارض این کشور که اخیرا در لیست تروریستی "مرکز مبارزه با تامین مالی از تروریسم" قرار گرفته‌اند را به همکاری با ایران متهم کرد.

به نقل از خبرگزاری رسمی بحرین(بنا)، وزارت کشور بحرین در بیانه ای مدعی شد که مقر دو گروه "سرایا الاشتر" و "سرایا المختار" در ایران است و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به آنها کمک مالی می‌کند.

در این بیانیه آمده است که این دو گروه امنیت بحرین را هدف قرار داده‌اند و "جرایم تروریستی" مرتکب شده اند و در اثر اقدامات آن ها تعدادی از شهروندان بحرینی و افراد مقیم در این کشور کشته و زخمی شده‌اند.

پیش از این سازمان امنیت کشور عربستان اعلام کرده بود که "مرکز مبارزه با تامین مالی تروریسم" که عربستان و آمریکا نیز عضوی از آن هستند ۱۳ فرد و سه نهاد را در لیست خود قرار داده است.

این مرکز در اقدامی ضد ایرانی نام دو تبعه ایرانی و یک تبعه لبنانی را علاوه بر گروه های "سرایا الاشتر" و "سرایا المختار" که مخالف نظام آل خلیفه هستند در لیست تروریستی خود قرار داده است.

بحرین در سال‌های اخیر به کرات گروه‌ها و شخصیت‌های معارض این کشور را با ادعای ارتباط با ایران سرکوب کرده است؛ اتهامی که رژیم ال خلیفه آن را بهترین دستاویز برای قلع و قمع مخالفان حکومت خود می‌بیند.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید