با حضور دکتر خشایار نادی دبیر کل حزب ایران قوی دفتر این حزب در گیلان گشایش یافت

پیگیری مطالبات مردمی، جوانان، بانوان و ارائه راهکارهای عملی برای حل مشکلات معیشتی از اولویت‌های حزب است

به گزارش سلام نو به نقل از پایگاه خبری رشت پرس، دبیر کل حزب ایران قوی،گیلان را استانی نخبه پرور و فرهنگی ذکر کرد و گفت: باید از ظرفیت نخبگان و غنای فرهنگی استان جهت رفع محرومیت ها و شکوفایی پتانسیلهای گیلان استفاده نمود. نادی در ادامه تصریح کرد: امروز در ایران بیش از ۱۰۰ حزب، جبهه و تشکل وجود دارند که به صورت رسمی و غیررسمی با دیدگاه ها و عقاید مختلف مشغول فعالیت هستند وی اضافه کرد: حزب ایران قوی برنامه هایی برای همه امور از جمله فرهنگی ،اقتصادی ورزشی و ..... داشته و برنامه های عملی برای حل مشکلات معیشتی، جوانان، کارگران ،کشاورزان صنعتگران ورزشکاران و.... را ارائه خواهد کرد .
دبیرکل حزب ایران قوی با اشاره به تجربه ناموفق و انحلال بسیاری از احزاب در کشور اظهار کرد: احزاب در کشور باید مردمی عمل نموده و در کنار مردم و پیگیری مطالبات شان باشند.
وی همچنین به تشریح اهداف و برنامه‌های حزب ایران قوی پرداخت و گفت :حزب ایران قوی حزبی مردمی و فراجناحی که تنها پیگیر مطالبات مردم، جوانان و بانوان خواهد بود.
نادی افزود: ارائه برنامه های تخصصی و راهکارهای نوین برای حل مشکلات معیشتی، پاسخگویی به مردم و کمک به رشد و شکوفایی بانوان و استفاده از توانمندی های زنان در مناصب حکومتی و دولتی از اهداف این حزب است.
دبیرکل حزب ایران قوی نقش بانوان را در این حزب بسیار پررنگ عنوان کرد و گفت: بیش از یک سوم اعضای موسس حزب را بانوان تشکیل داده و در معاونت‌ها و بخش‌های کلیدی حزب حضور پررنگی دارند و در انتصاب دبیران استانها و شهرستانها با توجه به اینکه حزب حامی حقوق بانوان و جوانان است اولویت با آنها می باشد.
وی در بخش پایانی سخنان خود گفت :یک حزب به تنهایی نمی تواند همه مشکلات کشور را برطرف کند اما یک حزب موفق می تواند در جایگاه خود و در زمان خود تاثیرگذار باشد و قدم به قدم به اهداف تعیین شده خود دست یابد.

دبیر حزب ایران قوی در گیلان نیز طی سخنانی با بیان اینکه مبانی فکری حزب ایران قوی بر خواسته از جامعه فرهیخته کشور است گفت: فعالیت های این حزب در چارچوب قانون اساسی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، التزام عملی به اصل ولایت مطلقه فقیه، رهنمون های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، رهبر فرزانه انقلاب و همگام با بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است.
دکتر سپیده آشفته پور لیلا کوهی در ادامه به تشریح اهداف و برنامه‌های حزب ایران قوی پرداخت و اظهار داشت: از اهداف کلان این حزب می‌توان به تقویت بنیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ،حفظ استقلال و تمامیت ارضی کشور، حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی و پاسداری از خون پاک شهدای گرانقدر کشور، مقابله با دشمنان در همه عرصه ها اعم از جنگ نرم و جنگ سخت و تلاش در جهت دستیابی به توسعه پایدار و همه جانبه کشور اشاره نمود.
دبیر حزب ایران قوی در گیلان محرومیت‌زدایی، ایجاد فضای مناسب برای نقش آفرینی بانوان و نخبگان جامعه را از دیگر اهداف این حزب عنوان کرد و گفت: همه تلاش و همت حزب ایران قوی ایجاد اتحاد و وفاق ملی،شناسایی مدیران مسئولیت پذیر، متعهد، متخصص و کارآمد،حمایت از کسب و کارهای نوین و تلاش برای حفظ نخبگان جهت مشارکت در رفع محرومیت ها و ساختن ایران عزیز است.
وی در پایان اضافه کرد: امیدواریم با همراهی ،حمایت و همدلی همراهان این حزب در استان گیلان ،بتوانیم گام‌های موثری در تحقق اهداف عالی حزب ایران قوی برداریم.

به گزارش رشت پرس با حکم دکتر خشایار نادی دبیر کل حزب ایران قوی ،دکتر سپیده آشفته پور لیلاکوهی به سمت دبیر حزب ایران قوی در استان گیلان منصوب شد.

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید